TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Aan De Oude Ta-gang!!!!
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
Aan De Oude Ta-gang!!!!
Hallo allemaal,
Hier weer even wat nieuws onder de zon (waar die ook moge zijn by the way):
Jullie hebben al een tijd niets meer gehoord van mij. Met draaien ben ik op het moment niet meer zo actief, eigenlijk al bijna een jaar niet meer. Zo af en toe nog her en der, gemiddeld eens per maand, maar dus niet veel om over naar huis te schrijven (uh, was TA thuis dan?)
De reden ervan is dat ik nogal wat andere dingen aan mijn hoofd heb. In oktober ben ik gaan samenwonen met Luc, de liefde van mijn leven (jaaaa, echt, zoiets bestaat!). Volgens mij heb ik dat nog wel laten weten. Daarna is het echter nog erger geworden: we zijn alleen maar bezig met ons huisje. Dat schoot echter niet zo op, dus besloten we te verhuizen. Alsof dat niet genoeg is, heeft de ooievaar ook besloten om langs te komen, zo rond januari 2007! Dus zijn we ook maar even getrouwd 
Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte. Nu nog even jullie adressen aan mij geven, dan krijgen jullie een kaartje in de bus 
xx
IRIS!
Gefeliciteerd! 
Die Iris, dat je zwanger bent dat wist ik al
maar dat je getrouwd was nog niet!!
Van Harte!!
Hey, das lang geleden! Proficiat!
Top man Iris! Ik wordt er ook helemaal blij van, echt heel leuk voor je! En zwanger, en getrouwd, wat wil je nog meer? We worden allemaal lijkt het wel, want de vriendin van een andere (ex-)TA'er is ook zwanger (nee, niet ik
)!
Leuk voor je & hopelijk zien we elkaar snel weer op een soort Nexus!
idd, gefeliciteerd! erg leuk hoor voor je!
groetjes gerrit
![]()
Hmmmmm cool een echte love baby!
Gefeliciteerd
P.S. Heb nog een pot blauwe verf staan op marktplaats. Iets voor jou?
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Top man Iris! Ik wordt er ook helemaal blij van, echt heel leuk voor je! En zwanger, en getrouwd, wat wil je nog meer? We worden allemaal lijkt het wel, want de vriendin van een andere (ex-)TA'er is ook zwanger (nee, niet ik )!Leuk voor je & hopelijk zien we elkaar snel weer op een soort Nexus! |
Ik mag dus aannemen dat onze voorgestelde strandwandelingen en strandhuisje niet meer doorgaan?
(
)
Gefeliciteerd Iris met je huisje, je huwelijk en de aankomende telg in het gezinnetje! Geniet van alles wat komen gaat!
Gefeliciteerd! Ik ken jou niet en jij kent mij niet, maar ik post hier enkel en alleen vanwege mijn avatar en jouw personal status 
| Originally posted by Smirnoff Ex ??? |

| Originally posted by Smirnoff Ex ??? |
krijgt de kleine straks meteen smirnoff? Jij ook gefeliciteerd!
Das inderdaad een tijdje geleden. Gefeliciteerd!!!!!!!!!
Wat magrec zegt: huh, ben je nu ook al getrouwd
?
Anyhow, een megadikke GEFELICITEERD is hier op z'n zachtst gezegd niet misplaatst
.
Grappig om wat mensen van the old days hier nog is te zien posten 
| Originally posted by basd |
| Originally posted by Frenkieee Gefeliciteerd! Ik ken jou niet en jij kent mij niet, maar ik post hier enkel en alleen vanwege mijn avatar en jouw personal status |
H� jongens, ik word helemaal blij met jullie felicitaties, en nog blijer van het feit dat jullie hier nog allemaal rondhangen!
Om de een of andere manier is het al meer dan een jaar uit mijn systeem om hier te posten (en dat terwijl ik best addicted was!)
Die good old days... ik zou bijna zin hebben om te vragen 'hoe is het met die en die' of 'hoe is dat en dat afgelopen?'.
Stuur ff pm-etje als je een kaartje wil. Ben nooit zo goed in adressen bij elkaar houden, en ik heb nu de geest, dus ik maak er maar meteen gebruik van 
WOW!
Gefeliciteerd!!
Echt heel gaaf voor je!
Heel veel fun toegewenst de komende tijd 
Pffff 
Iris!!
Super mooi om allemaal te horen zeg! Geweldig! Heel veel geluk gewenst! ![]()
Heel erg vet voor je zeg!
Van harte gefeliciteerd en veel geluk!
Re: Aan De Oude Ta-gang!!!!
| Originally posted by Eye-Riz In oktober ben ik gaan samenwonen met Luc, de liefde van mijn leven |