TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste producer volgens het Holland Forum
Pages (3): [1] 2 3 »
Beste producer volgens het Holland Forum
goed voorbeeld doet goed volgen...
daarom als opvolger van 'beste dj volgens holland forum' nu de beste producer.
het is daarom van belang de TOP 6!! door te sturen (dit ivm puntentellingsysteem..)
als een dj in 2 verschillende producties deelneemt maakt me dat niet uit, schrijf hem maar 2x op (dan wel onder de productie naam natuurlijk natuurlijk
dat wordt meelen, ik geef jullie 2 weken de tijd
(medunkt, tijd zat)
ga nu weer snel verder
atjow
btw: willen de mensen die altijd hier op het board zijn maar nooit posten ook eens meedoen? ja? FIJN. (handig dat je kunt zien wie er online zijn en wie niet
. beetje variatie is gewenst! en hoe meer het er zijn hoe betrouwbaarder de lijst.
EDIT: voorbeeld erm en xxl
edit2: ik zie dat erm nu zelf thread geopend heb, dus sorry
btw2: ik zal, als dat gewenst is, privacy in acht nemen
(tjongejonge wat sociaal toch weer
)
ok, de 6 beste producers (ik stuur ook nog wel een mailtje hoor
)
1. Armin (staat op grote eenzame hoogte)
2. Tiesto
3. Michael Pollen (die gast van Nexus, Silverblue, weet niet of dit de goeie naam is)
4. Airwave (Laurent nog iets
)
5. Rank-1
6. MInimalistix
ik mis nog een heleboel top-producers maja, er is maar plaats voor 6 mensen
edit: het zou handig zijn als je je e-mailadres ff in je berichtje zet, aangezien die niet in je profile staat....
van mij krijg je dan maar een PM 
| quote: |
| Originally posted by Blik edit: het zou handig zijn als je je e-mailadres ff in je berichtje zet, aangezien die niet in je profile staat.... van mij krijg je dan maar een PM |
)
NOT
Hmmmm moet ik eerst over nadenken. 1 weet ik toch wel dat wordt waarschijnlijk tiesto, maar de rest moet ik nog ff bedenken
| Originally posted by kolkiewolkie btw: blik, wat een heerlijk duidelijk lijstje toch weer NOT |
Zoals afgesproken, mijn top 6: (waarom eigenlijk een top 6??)
1. Cosmic Gate
2. Dumonde
3. Rank 1
4. DJ Scot Project
5. Green Court
Je mist er nog zo veel, zoals Ferry Corsten, Armin, SHOKK, Kai Tracid, Lange maar ja, je moet een keuze maken....
Greetz
| Originally posted by Cosmic Guy Zoals afgesproken, mijn top 6: (waarom eigenlijk een top 6??) |

hier dan mijn top 6 !!!
1. L-Vee (aka Airwave, Green Martian, Meridian, Nova, The Lounge etc.)
2. Dj Tiesto
3. Rank 1
4. Armin van Buuren
5. Lange
6. M.I.K.E
Zo das ook weer aardig veel door Nederlanders vertegenwoordigd!
Ik heb alleen gekeken naar de echte trance dus mensen zoals Kai en Cosmic Gate buiten deze verkiezing gehouden.
Meel komt er aan!!
01. Laurent Verronez (Airwave,Cloud 69,The Green Martian,Ultravibe,Velvet Girl,L-Vee,Meridian,V-One,V-Two,V-Three,Fire & Ice,Cosmic Junkie..)
02. Dirk Diercksen (M.I.K.E.,Push,Ultravibe,Electric Avenue,Plastic Boy,Astronaut etc..)
03. Tiesto (Gouryella(ex),Kamaya Painters,Major League,Alibi,Allure,Vimana,Clear View,Stray Dog)
04. Paul van Dyk
05. Signum (weet eff nie wie daar achter zit)
06. Armin van Buuren
zo ik mail nu ook dit lijstje eff op.. 
| Originally posted by TimeportE 01. Laurent Verronez (Airwave,Cloud 69,The Green Martian,Ultravibe,Velvet Girl,L-Vee,Meridian,V-One,V-Two,V-Three,Fire & Ice,Cosmic Junkie..) 02. Dirk Diercksen (M.I.K.E.,Push,Ultravibe,Electric Avenue,Plastic Boy,Astronaut etc..) 03. Tiesto (Gouryella(ex),Kamaya Painters,Major League,Alibi,Allure,Vimana,Clear View,Stray Dog) 04. Paul van Dyk 05. Signum (weet eff nie wie daar achter zit) 06. Armin van Buuren zo ik mail nu ook dit lijstje eff op.. |
)
Dit is echt moeilijk.. er zijn nl. een dozijn meer producers die ik echt goed vind dan DJ's.
Hier mijn top 6... 
1. Laurent Veronnez (zonder twijfel op 1)
2. Ferry Corsten
3. Benno de Goeij (heeft veel meer topproducties achter z'n naam staan als Piet Bervoets)
4. Tijs Verwest
5. Armin van Buuren
6. Johan Gielen & Sven Maes (kun je niet scheiden)
Mijn top 6=>
1. Y. Sherman ( Yahel
)
2. Armin van Buuren
3. Piet Bervoets
4. Ron Hagen & Pascal Minaard
5. Tijs Verwest
6. Marco Verkuylen & Benjamin Kuyten 
| Originally posted by Yarnie Signum - Solar Level(chill nummer he beflap ) |

DAMMNNNN Marco natuurlijk vergeten.. die zou dan ipv van armin (moeten) komen, als het veranderd kan worden (fijn) anders (maakt het me nie echt veel uit) 
1.Matt darey
2.Micheal Woods
3.Oliver Lieb
4.L-Vee
5.Dirk Diercksen
6.tiesto
goh, echt veel variatie heb ik tot nu toe niet gezien:
armin, tiesto, l-vee, rank 1, johan gielen.. bijna precies dezelfde namen als uit die favo-dj thread.
valt me trouwens op dat niemand die gasten van Riva heeft genoemd.. daar zijn jullie toch zo een fan van?
onvoorstelbaar dat ze ook achter chocolate puma zitten trouwens!
tjongejonge...
wat is het toch moeilijk voor sommigen een normale top 6 samen te stellen zeg...
dit ben ik al tegengekomen:
- dezelfde naam 2x in 1 lijst
- top 5 (2x)
- top 8
- namen hopeloos fout gespeld..
anywayz, ik bak er wel wat leuks van.
w8 nog steeds op een boel meel, ga niet alles hier op het board zitten turven, MEEL OF PM< ANDERS NIET!!!!
| Originally posted by Jukx goh, echt veel variatie heb ik tot nu toe niet gezien: armin, tiesto, l-vee, rank 1, johan gielen.. bijna precies dezelfde namen als uit die favo-dj thread. valt me trouwens op dat niemand die gasten van Riva heeft genoemd.. daar zijn jullie toch zo een fan van? onvoorstelbaar dat ze ook achter chocolate puma zitten trouwens! |
| Originally posted by Jukx valt me trouwens op dat niemand die gasten van Riva heeft genoemd.. daar zijn jullie toch zo een fan van? onvoorstelbaar dat ze ook achter chocolate puma zitten trouwens! |
| Originally posted by Jukx goh, echt veel variatie heb ik tot nu toe niet gezien: armin, tiesto, l-vee, rank 1, johan gielen.. bijna precies dezelfde namen als uit die favo-dj thread. valt me trouwens op dat niemand die gasten van Riva heeft genoemd.. daar zijn jullie toch zo een fan van? onvoorstelbaar dat ze ook achter chocolate puma zitten trouwens! |
| Originally posted by magrec hehe meen je dat haha Inderdaad wel veel standaard namen hoewel dj siesta wel een aantal goede namen (laatste 3) mijn top: Sander kleinenberg Way out west (nick warren plus name lost hehe) james holden mike van den berg deep dish john creamer & stephane K satoshi tomiie |
| Originally posted by Blik Op zich niet zo raar dat veel mensen dezelfde producers opnoemen, de meeste mensen zijn hier voor Trance dus dan krijg je ook de producers die Trance maken....vrij logisch allemaal |
| Originally posted by Jukx dat is dus helemaal niet wat ik bedoelde.. ik vroeg me alleen af of de goede producers/djs soms zo dun gezaaid zijn in het trancewereldje aangezien iedereen hier dezelfde namen noemt?? ...vrij logische vraag |
| Originally posted by Blik Goeie dj's zijn dus ook goeie producers, blijkt hieruit |
| Originally posted by magrec dat bedoelt jukx volgens mij ook niet. |