TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Weekend 13/14/15 Oktober
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Weekend 13/14/15 Oktober
Voila, er komt nog eens een weekend aan met een paar boeiende feestjes, dus hiervoor een eigen threadje 
Zaterdag 14 Oktober 2006
CP BirthdayParty @ Pulse Factory (BE)
Line-up:
Pole Folder (live)
Derek Howell
Seb N
Michael Forzza
CP
Benoit De Neco
Laurent Top & Andrew
www.pulse-factory.com
Trancefusion 9 (BE)
Line-up:
Menno De Jong
Dj Elof
Yves Deruyter
Mr. Tubes
AC Oliver
Free Vs. Koezie
Ramses
www.trancefusion.be
In Trance We Trust Celebration Party @ Asta (NL)
Line-Up:
Phynn
Progression
Dj SL
www.intrancewetrust.com
Ti�sto @ Metropolis (BE)

Line-up:
Ti�sto (3h set)
Dave Lambert
Arno
Tickets:
20 Euro (No Presale)
www.metropolis.be
Zondag 15 Oktober 2006
Ti�sto @ LaRocca (BE)
No information available yet
Voila, als jullie er nog kunnen aan toevoegen of van plan zijn hier naartoe te gaan, hiervoor dient de thread 
Representing Leuven City @ Ti�sto at Metropolis
Zondag klein kansje.
Ik doe alleszinds ��n van de Ti�stos; welkeen moet ik nog kiezen, maar hoogstwaarschijnlijk de zondag 
Dan kan ik zaterdag eventueel ook nog iets doen 
Zaterdagavond speelt Lierse dus Pulse Factory is al uitgesloten maar hierna nog naar Ti�sto afzakken zie ik wel best zitten 
Edit: hoewel, das ook niet bij de deur 
lol
metropolis zie ik wel zitten
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Zaterdagavond speelt Lierse dus Pulse Factory is al uitgesloten maar hierna nog naar Ti�sto afzakken zie ik wel best zitten ![]() Edit: hoewel, das ook niet bij de deur |

| Originally posted by Blue Sky 99 Edit: hoewel, das ook niet bij de deur |
max 5 kwartier rijden, valt wel mee. 
Damn, de zaterdag wil ik naar Trancefusion dus kan ik nie naar Ti�sto en de zondag kan ik ook nie gaan want de maandag is't school 
| Originally posted by mrcanon zondag kan ik ook nie gaan want de maandag is't school |
| Originally posted by Real piske |
Pulse Factory zie ik zwaar zitten, de rest zegt me eerlijk gezegd niet veel 
| Originally posted by mrcanon Damn, de zaterdag wil ik naar Trancefusion dus kan ik nie naar Ti�sto en de zondag kan ik ook nie gaan want de maandag is't school |
| Originally posted by mrcanon piske? |
| Originally posted by Real Mietje in het plat Zuiderkempens. |
T'zal afwachten zijn hoe mijn lessenrooster is, maar ik vrees ervoor. Dit jaar is het lessenrooster bijna volledig gevuld, dus ja
Dan gade nekeer ni naar school 
Kga wellicht ook nie gaan 
| Originally posted by Push2005 Dan gade nekeer ni naar school ![]() Kga wellicht ook nie gaan |
| Originally posted by Jasperovitsj Pulse Factory zie ik zwaar zitten, de rest zegt me eerlijk gezegd niet veel |
Ik ga zeker naar Trancefusion, is hier maar kwartier vandaan.
Trancefusion, pulse factory of tiesto @ la rocca zie ik wel zitten. Week ervoor ook al intuition invites. Moeilijke keuzes.
tzal trancefusion worden.. redelijk dicht bij de deur, mag ik zeker niet laten liggen, bovendien draait Menno nooit echt veel techtrance dus weet ik al zeker dat ik een paar vette nummers ga horen
Elof's set op TL vond ik 1 van de beste van de hele dag, dus als ie op dat elan wat doorgaat en afsluit met wat goeie trance dan wordt dat zeker een plezant avondje
+ dan moet YDR ook nog draaien 
Fri 13/10 > Tom De Neef @ Replay
| Originally posted by FUSyke Tom De Neef @ Replay |

Geschift weekend idd!!
Dat wordt vrijdag Tom De Neef @ Replay, zaterdag Trancefusion, en als't nog efkes kan de zondag Tiesto @ La Rocca. Dit moet het weekend van het jaar worden

Kzou graag es Pole Folder ook horen, ma tzal voor een andere keer zijn.
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Pulse Factory