TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nyårsfest?
Pages (2): [1] 2 »
Nyårsfest?
Gäller att vara ute i god tid! Någon som vet???
Mvh Snowave
Monday Bar ska ha fest som vanligt...
Monday Bar XL NYE
Du får gärna korrigera särskrivningen där
Nyårsafton
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Monday Bar ska ha fest som vanligt... Monday Bar XL NYE Du får gärna korrigera särskrivningen där Nyårsafton Haha! Lol Var inte helt frisk när jag Skrev det, men tack iaf steve. Ha det gott! |
Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat 
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat |
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat |
Som vanligt så blir det inte bättre än man gör det själv... Jag hade en asrolig nyårsafton igen förra året.
Började med middag, gott sällskap, god dricka i polarns lya på Kungsholmen, efter 12-slaget drog jag vidare till MondayBars fest...
Gryyym natt!
Fortfarande särskrivning... Nyårsfest... 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Som vanligt så blir det inte bättre än man gör det själv... Jag hade en asrolig nyårsafton igen förra året. Började med middag, gott sällskap, god dricka i polarns lya på Kungsholmen, efter 12-slaget drog jag vidare till MondayBars fest... Gryyym natt! Fortfarande särskrivning... Nyårsfest... |
. Lol. Inte ens svenska läraren talade svenska perfekt. Hehee
Förra nyåret var mitt bästa nyår någonsin och då var jag nykter. Alkohol är inte alltid bra helt enkelt

verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig 
Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.
Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också.
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig ![]() Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall). Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det. Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också. |
jag var i Lübeck i tyskland förra nyår, en spontanresa med de fyra närmaste polarna.
var helt klart det absolut roligaste jag gjort nån nyår, ever!
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig ![]() Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall). Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det. Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också. |
qrimetime reklam för 2004:
http://events.q-dance.nl/2004-12_31-december_qrimetime/
inte min musikstil direkt, men ser skitfräkt ut ändå 
Känns som ett roligt tema och det är säkert roligt även om man inte är hardstylenörd.
Såg på q-dance hemsida att festen ligger där under agendan, 31/12 som tidigare då. Dom väntar säkert med lite promotion för den festen tills Climax (25/11) är över. Såg dock i Danas agenda att hon var bokad till qrimetime :P
Nu är sidan uppe, ser bra ut http://events.q-dance.nl/2006-12_31-december_qrimetime/
har inte råd att åka själv 
Nu är sidan uppe, ser bra ut http://events.q-dance.nl/2006-12_31-december_qrimetime/
har inte råd att åka själv 
Jag hade själv tänkt att ta mig till Stockholm med ett par vänner, ska se om de är sugna på Godskitchen med Mark Eteson och Jon O'Bir bla..
Nyår i Berlin förra året, blir Amsterdam det här året... inte ska man sitta hemma och pimpla när världen väntar 
eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här..

måste fixa fake id först bara då ja e för liten
är dom så hårda verkligen? du är ju guzzzzz
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken är dom så hårda verkligen? du är ju guzzzzz |
| quote: |
| Originally posted by fe_maLe måste fixa fake id först bara då ja e för liten |
| quote: |
| Originally posted by fe_maLe eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här.. ![]() måste fixa fake id först bara då ja e för liten |

| quote: |
| Originally posted by fe_maLe eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här.. ![]() måste fixa fake id först bara då ja e för liten |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.