TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- =| Beta id-contest 23, deadline: zondag 5 november, 22u |=
Pages (2): [1] 2 »
=| Beta id-contest 23, deadline: zondag 5 november, 22u |=
Voila, hier is de volgende ID-contest al
Het was niet gemakkelijk om er maar 50 te kiezen en ik heb geen flauw idee of dit nu een moeilijke of gemakkelijke contest zal worden voor jullie. Er zit een beetje prog in, recente trance, classics,... het zijn in ieder geval stuk voor stuk tracks die tot mijn absolute favorieten behoren.
Anyway, hetzelfde systeem als de vorige keren:
| quote: |
| Het systeem werkt als volgt. Er zijn 50 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien je telkens 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen. Een voorbeeld met Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub): - Mark Otten - ?? -> 1 punt - ?? - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten - Mark Otten - Mushroom Therapy (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 2 punten - Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub) -> 3 punten! Als er sprake is van een originele versie (en soortgelijken zoals: main mix, extended mix, radio edit etc.), hoef je die niet per se te vermelden, tenzij er van dat nummer ook andere mixes bestaan! Let hier dus goed op, want hier kunnen veel punten gewonnen worden. Als er in overdreven mate wordt gegokt (zoals bij alle id�s Ti�sto als artiest opgeven), komt er geen verbetering. De samples kun je onderaan in dit bericht gegroepeerd downloaden. In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar mij (via e-mail op het adres dat in het bestand te vinden is of via pm). In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt. De wedstrijd loopt af op Zondag 5 november , om 22.00u. Alle inzendingen moeten v��r dat tijdstip binnen zijn. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt. De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen. |
'Ns luisteren 
Uw vorigen kon ik zo goed niet...
| Originally posted by Push2005 'Ns luisteren ![]() Uw vorigen kon ik zo goed niet... |
ik ga hier zo uberslecht scoren

Eerste inzending:
1.Domineesje
| Originally posted by Config ik ga hier zo uberslecht scoren |

Niet inzitten over het "slecht scoren", als dat voor jullie zo is, zal het voor velen zo zijn.
Maar ik dacht toch dat er ook redelijk wat in zaten die velen zouden herkennen.
1.Domineesje
2.TOR
blijft het tss Kev en ik strijden?
Euhm, voorlopig ziet het daar naar uit.
dan w/ ik wel met mijn update
kga ook nog meedoen zenne, kzal ��n van de volgende dagen wel es een poging wagen
Kzal ook wel nog eens een poging wagen, maar voor veel puntjes zal het nie zijn
pff .. ben aant twijfelen
kga echt een belachelijk laag aantal punten halen 
te moeilijk
| Originally posted by Bertn te moeilijk |
Zolang TOR nooit meer wint zullen de contests aanhoorbaar blijven 
Maar zo simpel ist dit keer idd niet 
kheb vandaag es vluchtig geluisterd naar de samples en het halen van tien punten heb ik als mijn eerste doelstelling gezet voor deze contest 
New entry:
1.Domineesje
2.Push2005
3.Tomorrow Traxx
4.TOR - 27 ptn
| Originally posted by Push2005 Zolang TOR nooit meer wint zullen de contests aanhoorbaar blijven ![]() Maar zo simpel ist dit keer idd niet |
| Originally posted by Push2005 Zolang TOR nooit meer wint zullen de contests aanhoorbaar blijven ![]() Maar zo simpel ist dit keer idd niet |
| Originally posted by Zehra bij TOR ist nog te doen altijd, die van Shadowkid vind ik over 't algemeen h��l moeilijk |

You got owned by EVERYBODY

Haha, eig. wel ja 
| Originally posted by Push2005 I got owned by the worst possible person ![]() |