TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cosmic Tracer - Fuse (BeTA Anthem v4)
Pages (3): [1] 2 3 »
Cosmic Tracer - Fuse (BeTA Anthem v4)
Misschien wordt het toch es tijd om de volledige versie in high quality te delen met jullie
.wav beschikbaar op aanvraag, voor de dj's onder ons 
Cosmic Tracer - Fuse (Original Mix) [rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als]
B-kant: Cosmic Tracer - Breach
thank u sir 
Klinkt goed... De bas is idd beter dan in die LQ sample. Kzal nog een paar keer aandachtig luisteren 
Een wav mag je me ook altijd doorspelen 
Congrats!
Echt wel een topplaatje als'k het zo een keertje volledig hoor. De huidige trance kan mij niet meer bekoren maar je slaagt er voor mij wel in om de sound van de 'good old days' terug tot leven te brengen. 
Strak nrtje. Heerlijken break, echt leuk om als anthem te hebben.
heb interesse in de wav trouwens =)
belange ni slecht 
Nice work!!! Weer een plaat erbij die zeker niet mag ontbreken over twee weken 
Zal zo snel mogelijk een .wav op megaupload of iets dergelijks zetten.
Mooi gedaan,alleen je bass zit niet lekker int geheel en je moet hem meer low en mid eq geven.
| quote: |
| Originally posted by Thomas @ A.T.P Mooi gedaan,alleen je bass zit niet lekker int geheel en je moet hem meer low en mid eq geven. |
Da's al veel verbeterd ten opzichte van de initi�le versie 
Wacht maar tot de track op een groot systeem komt 
Als ge webspace nodig hebt voor de wav file, laat maar weten h�
plaats genoeg, geen limieten etc...
Weer een track van grote klasse. Blijft sterk van het begin tot het einde.
BETA-anthem waardig!
Benieuwd om hem te horen op 31 oktober 
Toch effe een opmerking
op 7:04 zou ik liever de sound van 0:58 terughoren, maar das natuurlijk mijn mening maar ...
Waarom de .wav voor te draaien ? een 320kb/sec mp3 versie volstaat toch ?
| Originally posted by Thomas @ A.T.P Waarom de .wav voor te draaien ? een 320kb/sec mp3 versie volstaat toch ? |
wow, mooie break 
heb je die vocals niet al es gebruikt?
toch een ding: je zult wel bewust voor zo'n ouderwetse bassline hebben gekozen, maar kvind dat die toch niet dat die 100% goed past op je main melodie. Als je voor een bassline met meer percussie zou kiezen zou het lijken alsof het lied sneller gaat en dat er meer drive inzit.
| Originally posted by Transfusion Toch effe een opmerking op 7:04 zou ik liever de sound van 0:58 terughoren, maar das natuurlijk mijn mening maar ... |
Een paar van bovenvermoemde opmerkingen zijn toch wel terecht IMO. Het is een meesterlijke melodie, maar ik heb je al meermaals gezegd dat ik je basslines bizar vind, hehe.
Maar het verstoort de track zeker niet 
Ik zal volgende keer voor een Sean Tyas bass opteren
De bassline moet mss wat wennen omdat de progressie niet traditioneel is?
| Originally posted by TOR Ik zal volgende keer voor een Sean Tyas bass opteren |
Respect dude!
Echt een vette plaat!
Iedere plaat valt te verbeteren, maar vind deze versie op zich al meer als de moeite waard!
chapeau kerel! 
Zeker niet slecht maar ik mis toch iets aan diepgang en constructieve opbouw in de track op 1 of andere manier. Het voelt voor mij aan alsof de track nog niet af is ofzo...hij blijft een beetje op de vlakte hangen als je begrijpt wat ik bedoel
Vollere bass zou 'm zeker ten goede komen.
Kevin, chapeau maat! Klinkt super als ge het volume opendraait!
Laat die plaat gewoon zoals ze is... Eindelijk eens een heerlijk tranceplaatje die es niet is zoals zoveel andere
. Dat maakt het tenminste de moeite om het meermaals te herbeluisteren
.
Ge moogt me trouwens altijd het midike doormailen 
Kmoet u ook nogaltijd iets sturen.
Congratz!
een schijf om u tegen te zeggen. die opmerkingen die worden gegeven, het kan zijn da die kloppen maar ik weet daar allemaal ni teveel van. ik hoor een resultaat da er in het geheel dik mag wezen. zweven is de boodschap. IN TRANCE WE TRUST!!!!!