TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A.T.P productions
Pages (3): [1] 2 3 »
A.T.P productions
Hay,
Hier komt alles rond onze producties,releases,nieuws...
Opmerkingen en kritiek is altijd welkom!
Momenteel zijn we de laatste loodjes aan het leggen aan onze release(driftations) op amon vision(CD/digitaal), remixen komen er van Aly & Fila,Hawk,Romi en Marninx.
demo van driftations op www.atpmusic.be
Al gesupport door o.a. Menno de Jong,DJ ELOF,..
Alsook wordt Falling digitaal gereleased op Symphonic Music Records
demo van Falling,2e track in de player op www.atpmusic.be
Benieuwd naar reacties 
nog nooit van jullie gehoord! weird
goed bezig gasten , keep up the good work 
ging vlugger dan dat ik ooit gedacht heb!! 
succes wordt geboekt 
Driftations is echt een zalige plaat!!
Ik zou zeggen, rondsturen die handel want als dit in de juiste handen valt kan dit nog wel een grote plaat worden! 
Ook de ander samples op jullie site klinken veelbelovend!!
En dan zie ik ook nog eens dat ge gewoonweg jonger dan mij zijt, toch wel ferm wat ge op die leeftijd dan al presteert
Respect!! 
Driftations doet me eerlijk gezegd bitter weinig. Het klinkt een beetje all over the place. De melodie is goed gevonden, maar de break valt dan weer wat tegen. Overigens doet het me sterk aan een ander nummer denken
Maar energiek is het wel 
Het zou leuk zijn moest je anders een hogere quality sample kunnen posten, zoals de andere producers op dit forum doen; want aan 64kbps liedjes valt eigenlijk weinig te beoordelen 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Driftations doet me eerlijk gezegd bitter weinig. Het klinkt een beetje all over the place. De melodie is goed gevonden, maar de break valt dan weer wat tegen. Overigens doet het me sterk aan een ander nummer denken Maar energiek is het wel ![]() Het zou leuk zijn moest je anders een hogere quality sample kunnen posten, zoals de andere producers op dit forum doen; want aan 64kbps liedjes valt eigenlijk weinig te beoordelen |
| Originally posted by FenixStyle Driftations is echt een zalige plaat!! Ik zou zeggen, rondsturen die handel want als dit in de juiste handen valt kan dit nog wel een grote plaat worden! ![]() Ook de ander samples op jullie site klinken veelbelovend!! En dan zie ik ook nog eens dat ge gewoonweg jonger dan mij zijt, toch wel ferm wat ge op die leeftijd dan al presteert Respect!! |
Nu nog airtime krijgen in ASOT, d�n krijg je pas respect van mij.

Het klonk alleszinds zo
Eigenlijk dient myspace toch voor dit soort zaken, niet ? Andere producers hier laten de tracks eigenlijk volledig downloaden om te laten reviewen 
| Originally posted by Push2005 Het klonk alleszinds zo Eigenlijk dient myspace toch voor dit soort zaken, niet ? Andere producers hier laten de tracks eigenlijk volledig downloaden om te laten reviewen |

| Originally posted by Push2005 Het klonk alleszinds zo Eigenlijk dient myspace toch voor dit soort zaken, niet ? Andere producers hier laten de tracks eigenlijk volledig downloaden om te laten reviewen |
Dan maar een full:
Artist: A.T.P
Title: Heroic Temples
Length: 6:58
Thema: gebaseerd op de Maya cultuur met de daarbijhorende fluiten..
Geproducet rond mei dit jaar en wat verder afgemixt in september..
Gemaakt met FL en verscheidene VST's, afgemixt in cool edit.
Link
| Originally posted by Thomas @ A.T.P Driftations wordt gereleased op Amon vision, australisch trancelabel met remixes die nog niet 100% vast staan, Aly & Fila wel |
Bedankt ervoor.
Ik vind Heroic Temples zowaar veel beter en origineler dan driftations, hehe.
Die fluit maakt de plaat helemaal af ![]()
Dat is pas energie!
De stijl is wel vrij vergelijkbaar met die van Icone vind ik 
| Originally posted by Push2005 Bedankt ervoor ![]() Ik vind Heroic Temples zowaar veel beter dan driftations, hehe. Die fluit maakt de plaat helemaal af Dat is pas energie! |
| Originally posted by TOR +1 Beetje lange breakdown wel. Der zit precies ook wat storing op het hoofdgedeelte, kan niet meteen checken of de mix al dan niet clipt. In ieder geval lijkt het erop dat we es idee�n zullen moeten uitwisselen voor het vijfde BeTA Anthem |
nice tracks, kvind ze allemaal geslaagd 
ma zouden jullie misschien heel even een korte raming kunnen geven van hoeveel zo een fantsoenlijk installatieke kost voor te producen... ik en mijn vriend hebben hier namelijk al een redelijk lange droom om electro met trance te combineren... en et krijgt hier vaak h��l goede commentaar...
die heroic temples is vrij vet! extreem veel energie, de oldschool way
goeie akkoorden ook en zo...
toch een paar kleine opmerkingen:
-is de track al gemasterd? hier klinkt het alsof hij clipt bij momenten. precies alsof hij te luid is opgenomen
-ik vind de sound van uw lead precies ietsje te "licht": wa meer midtones daarin zouden leuk zijn, dat geeft het geheel nog extra energie.
Hij is idd wat overcompressed,vooral de kick is wat te zwaar en de percussie is wat te high ge-eqt
Zalige producties! Vooral Heroic Temples vind ik bijzonder knap in elkaar steken. De break op 2:40 klinkt echt enorm sterk. De panfluitachige melodie zit hier zeker op zijn plaats. Ook knap omgegaan met de strings vind ik.
Driftations klinkt ook sterk, al is het moeilijk om een oordeel te vellen adhv een korte sample.
thx voor de toffe reacties
demo van Driftations(Marninx remix)
kheb ook es naar die Heroic Temple geluisterd en t is gewoonweg een vette track. Ik vind em eigenlijk beter als Driftations, maar daar heb ik enkel maar een sample van gehoord.
In ieder geval hebben die 2 mannen talent, en hebben ze nog heel veel tijd om verder uit te groeiten!
Elof heeft hem(Heroic) opgepikt en zit morgen in de show van hem op topradio.
. Wordt voor de 4e maal topradio