TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 april: NEXUS party, Utrecht
Pages (3): [1] 2 3 »
29 april: NEXUS party, Utrecht
Jaja, mag eindelijk die smiley met het kroontje gebruiken 
De meesten van jullie komen waarschijnlijk niet (andere grote feesten die voor gaan!), maar wilde toch even laten weten:
29 april (koninginnenacht) is er weer een NEXUS party.
Zie www.nexusparties.nl voor meer info (staan trouwens ook 2 kleine video-fragmentjes van het feest in December op, bij 'downloads'!)

mooie flyer Eye!
en sta ik ook op die filmjes?


hoe krijg je het voor elkaar, telkens een feestje plannen als er al andere feesten op de agenda staan, eerst teQnology, nu tegelijke met Qontact, ik zit nu je muziek te luisterren van die site, klinkt zeker lekker, en ik zal zeker nog een keertje naar een nexus feestje gaan, volgende keer beter.
dat doen we om jullie te pesten 
ff zonder gein: tegenwoordig zijn er gewoon elke paar weken wel grote feesten, dus als we daar rekening mee zouden moeten houden, zouden we pas over 100 jaar een feest kunnen geven. Bovendien is Nexus juist een tegenhanger van die grote commerci�le feesten, dus boeit het ons echt niet dat er een groot feest op dezelfde dag gepland staat 
kijk, tegenhanger van grote feesten heb ik geen probleem mee, maar om het nou weer net als tegenhanger van Qontact te hebben.. nee, dat red je niet....
anywayz, als je iets weet om mij voor 1 avond te splitten, laat het me ff weten
en serieus: voor wanneer staat de daaropvolgende gepland? hou ik er alvast rekening mee, want die wil ik niet missen, en dan sleur ik gewoon minstens 3 andere lui mee ofzo, of ze het nou willen of niet, mensen moeten er gewoon heen om het te snappen... en om ze DAT aan het verstand te brengen valt niet altijd mee... dus grof geweld....
suc6 met draaien btw
De eerstvolgende indoor laat op zich wachten... misschien juni en anders september. Eerst hebben we namelijk nog de zomer (lang leve de weiland-feestjes
) Bovendien, rest van de zomer moeten we zelf hard feesten, al die festivals ook, en dan met name Antaris en de VooV 
ik zeg nie dat ik kom, ik zeg alleen dat ik dan nie naar een ander feest ga..
ik ga dus eff kijken of iemand hiero mee zou willen, of als der genoeg TA's gaan of ik dan met hun mee kan.. 
| quote: |
| Originally posted by Optimus heej party, waar blijft die pic van nexus btw? |
>
=>

Lieve PartyHardy, je kan geen Tripod foto's meer linken. En hoe zit het btw met die foto's van Qontact!!

Hier 1 van de foto's die Partyhardy me gestuurd heeft, anderen moet ik nog doen, maar nu niet, want ik moet weg (kijken naar hoe onze Leander, ook TA-member, het doet op een contest, weehoo!)

Thanks voor het posten Eye-Riz!
ik kreeg het weer eens niet voor elkaar!
Van links naar rechts trouwens, boven=> Yarnie, Partyhardy!, Dago "B" Duck, Snuggle, New Wave, Optimus, ??
onder=> Little Theseus, Eye-Riz, Dj Alpha en Aphex
L33t.. flyer ziet er fat uit.. ik heb lekker her tentamens van de hertentamens periode dan..
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Thanks voor het posten Eye-Riz! ik kreeg het weer eens niet voor elkaar! Van links naar rechts trouwens, boven=> Yarnie, Partyhardy!, Dago "B" Duck, Snuggle, New Wave, Optimus, ?? onder=> Little Theseus, Eye-Riz, Dj Alpha en Aphex |




| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz dat doen we om jullie te pesten ![]() ff zonder gein: tegenwoordig zijn er gewoon elke paar weken wel grote feesten, dus als we daar rekening mee zouden moeten houden, zouden we pas over 100 jaar een feest kunnen geven. Bovendien is Nexus juist een tegenhanger van die grote commerci�le feesten, dus boeit het ons echt niet dat er een groot feest op dezelfde dag gepland staat |
LOL, die verknaakt is zooooo grappig... NW zal wel net zun joint gehad hebben daro...
anywayz, toch jammer dat ik er niet opsta...
...naja, je ken niet alles hebben...
De vorige keer was ik er niet wegens geldgebrek, nu heb ik geld maar gaat ik al naar Qontact.
Volgens Kolkiewolkie moet het supersfeertje zijn, dus ik zal zekerz nog ene keer van de partij zijn, maar deze keer dus niet
Picture is idd wel gaaf, had um nog niet gezien.
Sorry Riz, maar ik ben niet aanwezig, er is hiet BATA, dat staat voor Batavierenrace. Dat is een (studenten) estafette van Nijmegen naar Enschede, dan moet ik s'nachts gaan hollen. Echt supergaaf altijd... Het feest daarna is voor een man of 10.000, allemaal studenten. Dus sorry...deze keer nie..
Greetz,
SnuggLe
zoals zovelen ga k ook naar Qontact, maar niet getreurd eye-riz de volgende keer ben k er misschien weer bij :P
in ieder geval veel suc6 en hoop dat t net zo goed wordt als de laatste keer
ik weenie mannnnn, ik wil eigenlijk ook naar I LOVE HARDHOUSE met DJ Scot Project!

En dan kannik ook nog naar de Koniginnenach in De Haag! Pffff, keuzes keuzes....
dag erna ook I LOVE HARDHOUSE in Amsterdam ghehehe


Nog maar twee weken 
jammer dat jullie dit keer niet kunnen, maar had niet anders verwacht... ik zou zelf ook niet gauw naar Utrecht gaan met koninginnedag als ik er niet zou wonen en als Nexus er niet zou zijn 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Nog maar twee weken ![]() jammer dat jullie dit keer niet kunnen, maar had niet anders verwacht... ik zou zelf ook niet gauw naar Utrecht gaan met koninginnedag als ik er niet zou wonen en als Nexus er niet zou zijn |
geef je een nexus feestje dan?
Nee, kijk wel uit, dan zitten jullie allemaal op dancevalley, en dan krijg ik DAT weer te horen 
Volgens mij komen Alpha en ik wel weer :-)
Nexus addicts?
Nu alleen zonder groente want ik ben gestopt.
massol!!
| quote: |
| Originally posted by New Wave Volgens mij komen Alpha en ik wel weer :-) Nexus addicts? Nu alleen zonder groente want ik ben gestopt. massol!! |


| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Zonder groente? Toe maar joh ![]() Hehee, waar zou Nexus zijn zonder Alpha en jij ![]() Maareh..waarom zijn jullie bijna nie meer op IRC? Greetz, SnuggLe |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.