TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 9 uur durende set Armin
Pages (4): [1] 2 3 4 »
9 uur durende set Armin
Op 20 April zal ��n van de meest populaire DJ's van dit moment, Armin van Buuren, een set draaien van niet minder dan 9 uur in de <
Hiermee wordt de set van Tiesto op Dutch Dimension ge�venaard. Het zal een van de langste sets worden die Armin tot nu toe heeft gedraaid.
Er is geen voorverkoop voor dit feest, entree at the door bedraagt � 13, of � 11 voor members.
*bron: clubcharts*
Mja, leuk voor Armin. Maar 9 uur Armin vind ik persoonlijk net iets teveel van het goede.
Wel leuk dat ie Tiesto probeerde te disse in z'n show en nu ook gewoon 9 uur gaat draaien 
ik snap trouwens niet zo goed wat er bijzonder is aan 9 uur draaien...
Ik bedoel, het is niets nieuws ofzo... Sven Vath deed vroeger niet anders dan... Shane, die gozer die bij afgelopen Nexus draaide, heeft een residency isn Duitsland, en dat is dus ook de hele nacht, wij houden er ook wel van om lekker lang te draaien....
het is juist leuk om zo'n lange set neer te zetten!
danny tenaglia, deep dish, sasha zijn ook enorme liefhebbers van lange dj sets...is niet super bijzonder...
danny tenaglia 16 hours @ miamic wmc

dat bedoel ik... overal ter wereld is het algemeen bekend dat DJ's het liefst een lange set draaien. Komen ze in Nederland ook eens aanhuppelen hoor... denken ze iets nieuws te hebben... tenminste, de media doet alsof het ERRUG bijzonder is (not)
Eye, wanneer ga jij een soloshow van 9 uur geven?

| quote: |
| Originally posted by magrec danny tenaglia 16 hours @ miamic wmc |
het was ook alleen de bedoeling om aan te geven voor sommige mensen om ernaar toe te gaan 
tering, dat is toch wel vet, 9 uur lang AvB
Ik vond Armin Solo al best wel lang (5 uur ofzo), dus 9 uur vind ik echt teveel van t goede...bovendien vind ik het sowieso beter als een andere dj het na een uurtje of 4 overneemt zodat je een nieuwe ziel in de muziek krijgt 
Maar ja.....9 uur in het bijzijn van Armin (yumm
lol) is natuurlijk ook best leuk.....uuuuuuu.....LEKKER!!!!! 
Re: 9 uur durende set Armin
| Originally posted by TranceFool Hiermee wordt de set van Tiesto op Dutch Dimension ge�venaard. Het zal een van de langste sets worden die Armin tot nu toe heeft gedraaid. |
. k weet niet hoelaat ie ermee ophield, maar rond 8en hadden we t wel gezien.
Re: Re: 9 uur durende set Armin
| Originally posted by Apoptosis Tiesto At Dutch Dimension was niet het enige feest waarby hy 9 uur draaide hoor!! Dat denken veel mensen. Op de ALLER ALLEREERSTE Tiesto Solo (in de eau in Den Haag was dat in april 2000 of zow) zou hij officieel van 23 tot 6 uur draaien... maar hij ging na 6en gewoon vrolijk door . k weet niet hoelaat ie ermee ophield, maar rond 8en hadden we t wel gezien. |

W0000000T 9 uur lang promos en andere ungereleasede platen..
| Originally posted by Henkie_henk W0000000T 9 uur lang promos en andere ungereleasede platen.. |
| Originally posted by Miss Proximus tjezus als je daarvoor naar zo'n dj gaat dan kan je netzogoed thuisblijven en a state of trance luisteren |
| Originally posted by Henkie_henk Je hebt je mening gegeven k weet em nu.. hoef je dus niet weer te zeggen |
Deze thread mogt van mij als moderator zijnde niet over een 2 gesprek gaan van ons en wat dan weer door een reply in flames uit zou kunnen lopen..
Asjeblieft en wil je voor the sake of the thread niet verder gaan over dit onderwerp.. thx
12 uur tiesto
Kan me nog herrineren dat Tiesto een set van 12 uur heeft gedraaid op de Hemkade een jaartje of 2/3 geleden. Het thema was DNA geloof ik en ze hadden dan zo'n timer boven de dj-booth die aftelde naar nul geloof ik, het feest duurde van 23.00 tot 11.00 !!! dus het kan langer
)))))
Re: 12 uur tiesto
| Originally posted by Sfynxx Kan me nog herrineren dat Tiesto een set van 12 uur heeft gedraaid op de Hemkade een jaartje of 2/3 geleden. Het thema was DNA geloof ik en ze hadden dan zo'n timer boven de dj-booth die aftelde naar nul geloof ik, het feest duurde van 23.00 tot 11.00 !!! dus het kan langer ))))) |
(naja kwas toen 16)
w00000000000000000t
9 uur armin, damn konnik er maar bij zijn, ik hoop datet on radio komt, want armin vindik dit moment een v/d betere djs van nederland
9 uur Armin! Kan toch niet beter!
NU ga ik helemaal ZEKER!!!!!!!!!!!
WTF......9 HOURS ARMIN my HERO!!!!
| Originally posted by Miss Proximus als je daarvoor naar zo'n dj gaat dan kan je netzogoed thuisblijven en a state of trance luisteren |
AUB geen gezeik en geflame in mijn thread 

Ik zelf ben geen voorstander van die lange sets, ik hoor liever verschillende stijlen en dj's 
| Originally posted by Blik lijkt mij dat het beter is dat je ernaartoe gaat voor de muziek dan dat je ernaartoe gaat omdat je armin van buuren zo'n lekker ding vind |