TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-5-2007] Armada @ Groningen
Pages (2): [1] 2 »
[28-5-2007] Armada @ Groningen
Yeah, eindelijk een vet leuk feestje in Groningen. Nog gratis ook.
Tijd: 15:00 - 22:00
Prijs: gratizzz
Line-up.
Armin van Buuren
ElSandro
Erick E
Joop!
Orchid
Daarna is er nog een Armada afterparty in The Palace
wel geinig,maar ter ere van wat eigenlijk?
| quote: |
| Originally posted by Siesta wel geinig,maar ter ere van wat eigenlijk? |
| Originally posted by Fkwebeman geen idee, i don't care |

..
Mijn vriendin vertelde me hier gister over ja. Het is toch ongelooflijk he. Ben je zowat uitgekeken op die vent, komen ze opeens naar Groningen. Naja, het zal wel een echte ASOT-set worden en ik weet dan ook niet zeker of ik hier wel heen ga.
Ik ben d'r bij!! 
| Originally posted by Flipper01 Ik ben d'r bij!! |
Trouwens.. die ElSandro, is dat een van de beroemde brothers hier?
| Originally posted by Fkwebeman Trouwens.. die ElSandro, is dat een van de beroemde brothers hier? |
| Originally posted by AirPole Kereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel, leef je ook nog? |
Ja , eindelijk eens wat leuks te doen in het Noorden en eindelijk ook eens in de buurt.
I'll be there !!!!
| Originally posted by Fkwebeman Trouwens.. die ElSandro, is dat een van de beroemde brothers hier? |
Zou het wel droog blijven?
Ik zit er over te denken om een CD te branden met daarop Kamaya Painters - Endless Wave ofzo en die keihard naar Armin te keilen. Weet 'ie misschien weer wat echte Trance is.
Van de Armada site:
During Armada�s free festival at the �Grote Markt� in Groningen Armin van Buuren will play one of his most famous hits together with the bell-ringers of the �Martinitoren�, Groningen�s most prestigious cathedral. About half past seven PM the bell-ringers will bring 52 bells to life, and use them to play the melody of a well known Armin van Buuren song. This of course can be heard across the entire city. |
brand ik een cd met zijn remix van Moogwai - Viola.
eens zien 
| Originally posted by Fkwebeman brand ik een cd met zijn remix van Moogwai - Viola. eens zien |

echt druk is het ook nog niet. Zal wel van het weer komen. Ach.. ik ga gewoon tegen een uurtje of 17:00/18:00 heen.
dancing in the rain. beetje het dancevalley gevoel ophalen. 
| Originally posted by Fkwebeman echt druk is het ook nog niet. Zal wel van het weer komen. Ach.. ik ga gewoon tegen een uurtje of 17:00/18:00 heen. dancing in the rain. beetje het dancevalley gevoel ophalen. |
Het stroomt al aardig vol: http://webcam.exception.nl/
Ik denk dat ik zo maar ff een kijkje ga nemen of ff wachten tot het wat minder hard regent.....
Het was mooi.
Armin
Erick E

Kijk eens wie er ook waren!

t was dus toch wel vet?
| Originally posted by Donna t was dus toch wel vet? |
| hardere remake van Greece. |
Exhale rocked ook de pan uit.
En sja n00bs kom je natuurlijk meer dan regelmatig tegen bij Armin en Tiesto enzo.
Maja,die kun je ook negeren