TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
Pages (3): [1] 2 3 »
Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
aaah het duurt nog zo lang. potverdorie zeg, laat die wedstrijd maar beginnen en pak het bier!
Feyenoord naar de finale! 
hey, ik ga zeker eem kijken, ben niet een echte feyenoord fan, check me avater, maar als een nederlandse ploeg tegen een buitenlandse moet, bennik off course voor de nederlandse
ent zal een mooie wedstrijd worden, inter moet nu wel, dus zal mij benieuwen
GrtZ
Ik heb in Ned niet echt een favo zoalng ze t Europees niveua maar goed doen vinkt best.
En DJ Siesta, jij bent gewoon een Leech-Tukker

Re: Heeft iedereen ook al de kriebels!?!
| quote: |
| Originally posted by Nook aaah het duurt nog zo lang. potverdorie zeg, laat die wedstrijd maar beginnen en pak het bier! Feyenoord naar de finale! |
WOOOOOOHOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO Rotterdam de hardsteeeeeeeee
jah..tijd om die arrogante italianen ff een lesje te leren
Tsja ik ben dan wel Ajacied maark hoop wel dat feyenoord wint hoor
!
Moet ook vast wel lukken lijkt me zo, van mij mag Feyenoord straks de UEFA-Cup winnen als Ajax maar landskampioen wordt 
(en Amstel-CUP Winnaar
)
Grtz
Ach een mooi moment om je mp3 collectie te sorteren aangezien Voetbal maar een beetje debiel is :P
(Flame me, ojeah)
Ofcuz moeten ze winnen en daarbij dan ook nog landskampioen worden
Maar eerst dit maar s......WHOEJ!
FEYENOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
et zal vrij zwaar worden vanavond..want ono doet nie mee :S en die kut italianen moeten nu wel omdat ze ook al van atalanta verloren hebben in hun competitie, dus ze zullen wel extra gebrand zijn om te winne... maar goed feyenoord was tegen nac ook nie echt geweldig dus wie weet
op naar de finaleee 
ahahaha 2 - 0
| quote: |
| Originally posted by arrows ahahaha 2 - 0 |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA FEYEEEENOOOOOORRRRRRRRRDDDDDDDD!!!!!!!!!!!

YESSSSSSSSSSSSS
WE WON!!!
kheb de eerste helft op mijn werk gehoord via stadsradio... was VET!!
2e helft op tv gezien... behalve de laatste 15 minuten toen werd het me iets teveel die spanning....
Jezus wat was het spannend!!!
ik wil kunnen zeggen: 8 Mei ben ik daarbij!!!!!
Ik ben dan wel ajaxied maar ben echt wel blij dat feyenoord gewonnen heeft vandaag, en die Lopez Nieto hoeft nooit meer een wedstrijd te fluiten van mij, wat een randdebiel is die gast zeg
Netjes, maaruh moesten ze het nou op het laatst nou weer zo spannend maken hee
..... Sjezus
En nou die Duitsters ff afmakuhh


Grtz
Vanavond in de kroeg de wedstrijd gezien, vet cool.
Dat kan in Amsterdam ja, ookal was tweederde ajaxied ja.
Wat ik jammer vind is dat ze in Rotterdamse kroegen soms door de microfoon roepen: "wat is de grootste kankerstad?"
"Amsterdam! Amsterdam!" roept het hele publiek dan. Beetje ziek, gebeurt in mijn lieve stadje niet iig.
Anyways, heel cool dat ze door zijn, tis ze gegund en kga zeker kijken.
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Netjes, maaruh moesten ze het nou op het laatst nou weer zo spannend maken hee ..... Sjezus |
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Netjes, maaruh moesten ze het nou op het laatst nou weer zo spannend maken hee ..... SjezusEn nou die Duitsters ff afmakuhh ![]() ![]() ![]() Grtz |
moet je eem op teletekst kijken he 601 ofzo
dat was een bruute wedstrijd....
we staan in de finale
| quote: |
| Originally posted by TimeportE uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan?? |
| quote: |
| Originally posted by Jappio Lol.. Dortmund heet dat |

Jezus.. Ik was gisteren in de kuip en wat hing er weer een sfeer.. Tis trouwens maar goed dat ze zo vroeg scoorden, want anders had echt de halve kuip t niet overleeft haha.. Maar ja never mind, daarna zijn we ff naar t stadhuisplein geweest, en dat was ook super super gezellig.. Nou ja, nu op naar 8 mei, ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen, maar ik vrees het ergste.. enne.. 9 mei, voor het bordes van het stadhuis zie ik jullie allemaal weer

| quote: |
| Originally posted by Jappio Jezus.. Ik was gisteren in de kuip en wat hing er weer een sfeer.. Tis trouwens maar goed dat ze zo vroeg scoorden, want anders had echt de halve kuip t niet overleeft haha.. Maar ja never mind, daarna zijn we ff naar t stadhuisplein geweest, en dat was ook super super gezellig.. Nou ja, nu op naar 8 mei, ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen, maar ik vrees het ergste.. enne.. 9 mei, voor het bordes van het stadhuis zie ik jullie allemaal weer |

| quote: |
| Originally posted by TimeportE uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan?? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.