TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni
Pages (3): [1] 2 3 »
Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni
Heineken Music Hall
Vrijdag 31 Mei
Kai Tracid
Gary D
Zenith DJ
Tankis en Savietto
Don Diablo
Pavo
Bas & Ram
Luna
Pila
Zaterdag 1 Juni
Technoboy
Derb
Daniele Mondello
Sension One
Dana
Marcel Woods
Clive King
The Alpha Twins
KWIJLLLLLL ideaal pesies na examens en na mn verjaardag. in de HMH, hier moet ik heen 

Re: Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni
| quote: |
Originally posted by TranceFool KWIJLLLLLL ideaal pesies na examens en na mn verjaardag. in de HMH, hier moet ik heen ![]() |
Re: Re: Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni
| Originally posted by TimeportE beter!! dan heb ik ook mijn verjaardag gehad en ben ik vrij!! inderdaad wel vet, eff kijken of iemand hier zin heeft om te gaan anders ga ik kijken of ik met iemand anders meekan want ik heb echt zin in weer een lekker feestje! |
, dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol
Re: Re: Re: Line-up Qlubtempo: Hardstyle Weekend 31mei/1juni
| Originally posted by TranceFool je wil toch niet zeggen dat jij ook op 30 mei jarig bent he? , dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol |
| je wil toch niet zeggen dat jij ook op 30 mei jarig bent he? , dan zijn wij volgens mij de eerste nederlandse TA's die op dezelfde dag jarig zijn...lol |
lijkt me wel een fijn feestje!
vind de line up voor vrijdag alleen wel beter als voor zaterdag!
beetje vreemd maar je kan natuurlijk ook bijde dagen gaan

hardstyle in de HMH.... dat moet je ooit eens mee gemaakt hebben!!!
ik zal er iig zeker te vinden zijn

kan iemand mij iets vertellen over deze namen...hoe ze draaien / ervaringen enzo
Derb
Daniele Mondello
Sension One
The Alpha Twins
??? Thanx
Line-up van vrijdag vink namelijk iets beter eruit zien, maar zaterdag komt me eigenlijk beter uit om te gaan
Derb: komt uit de Tracid Traxxx stal... dus draaien vette duitse hardstyle
Alpha Twins: Komen uit de Q-dance stal.... twee broers uit N-Holland. Hebben al meedere malen op Q events gestaan en heb ze ook meerdere malen mogen aanschouwen!! Ze zijn echt heel erg goed en beuken de pan uit! voor meer info www.q-dance.nl en dan onder het menu 'artists'
Danielle Mondelo: Weet ik weinig van, alleen dat hij vorige keer met Assasin de theme song van Qlimax voor zijn rekening nam
Dj Session One: dus niet sension, weet ik ok weinig van, alleen dat hij goede remixes heeft gemaakt waaronder deze
S.O.L. vs Gat-Cha - We Call It Techno (DJ Session One Rmx)
Greetzz
| Originally posted by tijs08 Derb: komt uit de Tracid Traxxx stal... dus draaien vette duitse hardstyle Alpha Twins: Komen uit de Q-dance stal.... twee broers uit N-Holland. Hebben al meedere malen op Q events gestaan en heb ze ook meerdere malen mogen aanschouwen!! Ze zijn echt heel erg goed en beuken de pan uit! voor meer info www.q-dance.nl en dan onder het menu 'artists' Danielle Mondelo: Weet ik weinig van, alleen dat hij vorige keer met Assasin de theme song van Qlimax voor zijn rekening nam Dj Session One: dus niet sension, weet ik ok weinig van, alleen dat hij goede remixes heeft gemaakt waaronder deze S.O.L. vs Gat-Cha - We Call It Techno (DJ Session One Rmx) Greetzz |
, maar had eigenlijk em nog nooit op een line-up zien staan. Ik ga denkik maares wat setjes van deze mensen zoeken. Danielle Mondelo draait volgens mij hardhouse maar zelfs dat week nie zeker. Weet daar eigenlijk te weinig van
ow ziet er zeker niet verkeerd uit...iemand trouwens eniog idee, hoeveel eurotjes zo'n kaartje gaat kosten?
als t niet te duur is, is t wel t over wegen waard
greetz,
yarnie
kaarten zijn � 35 per avond
ik geloof dat het � 65 is voor twee avonden
en als je nog in het bezit was/bent van een kaartej van QT 10 die nog in de Hemkade zou worden gehouden... dan kun je die inleveren vor een speciale 2-day pass!! 
had ik toen toch maar een kaartje gehaald 
holy fuck, ja dat is lekker ! 
ik benner 100% 

| Originally posted by tijs08 en als je nog in het bezit was/bent van een kaartej van QT 10 die nog in de Hemkade zou worden gehouden... dan kun je die inleveren vor een speciale 2-day pass!! ![]() |
| Originally posted by SpeakerfreaK mooi want di eheb ik nog ! |
ik denk dat ik misschien wel ga.. ben nu bas(vh) aan het overhalen om ook te gaan!! 
ik weet dan nog niet welke dag ik ga, beide dagen zijn gewoon gelijk aan elkaar en dan word het volgens mij toch wel zaterdag (komt gewoon het best uit!
) maar nix staat dus nog vast..
Ziet er wel superz uit zeg 
Gaat maybe wel zaterdags, eens ff wat luitjes meevragen.
Kolkiewolkie intresse...
| Originally posted by Dr. Kuipers Ziet er wel superz uit zeg ![]() Gaat maybe wel zaterdags, eens ff wat luitjes meevragen. Kolkiewolkie intresse... |
(je leeft maar 1x))
De line-up is een beetje door elkaar geschoven en er zijn een paar DJ's bijgekomen zag ik op de site!!!
Vrijdag 31 Mei
DJ Arne L2 Vs. Mirko Milano
Kai Tracid
Gary D
Daniele Mondello
Tankis en Savietto
Don Diablo
Pavo
Luna
Pila
Marcel Woods
Zaterdag 1 Juni
Zenith DJ
Technoboy
Derb
Session One
Dana
Clive King
The Alpha Twins
Bas & Ram
The Darkman
Sunny D
Kben nog nooit in HMH geweest (en iedereen zegt hier dat feesies daar lomp vet zijn dus daar moet ik heen
) maar moet nog ff overleggen welke avond
thanx joost 
Kheb net met Jappio afgesproekn dat we waarschijnlijk ook gaan, alleen ff kijken welke dag we gaan. Mij lijkt de vrijdag beter, maar kheb er verder niet echt veel verstand van heur.
Hehe idd.. maar dat kijken we nog wel ff.. Aangezien lex zn examens afgelopen zijn dan, kunnen we ff flink gaan feesten hehe.. 

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom altijd zoveel van die bagger hardstyle feesten in de HMH.Nog vet lang wachten op TeQnology 
GREETZ!!
| Originally posted by Jappio Hehe idd.. maar dat kijken we nog wel ff.. Aangezien lex zn examens afgelopen zijn dan, kunnen we ff flink gaan feesten hehe.. ![]() ![]() |

)
| Originally posted by Bellie Waarom altijd zoveel van die bagger hardstyle feesten in de HMH.Nog vet lang wachten op TeQnology ![]() GREETZ!! |