TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- post je gigs
Pages (2): [1] 2 »
post je gigs
ok, deze thread is speciaal voor de mensen die wel eens voor het publiek draaien...
POST JE GIGS!!
lijkt me voor de anderen wel eens leuk om deze lui aan het werk te zien...kun je ze een keer bezoeken enzo... blabla-en enz. enz.plus dat het een stukkie goedkoper is ;-D
hhhhhmmmmmzzzzzzzzzz misschien dat er mensen zijn die ook gigs hebben maar die NOOIT voor andere mensen draaien............pppffffffffffffffffffffffffff
HOE BEDOEL JE HOKKIE!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by New Wave hhhhhmmmmmzzzzzzzzzz misschien dat er mensen zijn die ook gigs hebben maar die NOOIT voor andere mensen draaien............pppffffffffffffffffffffffffff HOE BEDOEL JE HOKKIE!!!!!!!!!! |
owkhee, solly
, khad het anders geintepreteerdrdrddd 
| Originally posted by New Wave owkhee, solly , khad het anders geintepreteerdrdrddd |
always look on the bright side of life 
Okee, back to topic!!!! 
Check mn Sig 
GREETZ!!
dj Antiphus gigs: (hij kan niet meer inloggen omdat die fokking cookies van mijn registratie te goed werken haha)
19 April: Y-Catchers, Malibu Drachten
20 April: Atmosphere, Club Ruiterskwartier Leeuwarden
26 April: ? Leeuwarden
27 April: Above & Beyond, Vat '69 Leeuwarden
30 April: Queensday (overdag), De Buurvrouw Leeuwarden
3 Mei: Uploaded (eerste en enige keer Hardstyle), de Toog Leeuwarden
Elke vrijdagavond Resident in Club Rockit Leeuwarden
Elke zaterdag 3 x in de maand Resident Vat '69 Leeuwarden!
Genoeg keus 
Hopelijk komt Antiphus naar je toe deze zomer
Een paar gigs in de rest van NL staan wel op de planning nl. 
Vrijdag De-Pomp, plaats nog zoeke
26 April Heaven heerenveen
4 Mei Dance Fantasy, plaats kwijt
en voor de rest nog wat latere gigs, aant eind van de zomer
GreetZ
ik ben morgen te vinden in mn eigen kamer.....
| Originally posted by Bellie Check mn Sig ![]() GREETZ!! |
Tourdates
8 Mei Dance Planet,Groenlo
Area I Club
JOSE/LAMMERZ/OLIVER
Area II Trance
COR FIJNEMAN/RV
Area III Hardhouse
JAY FROG/MILO
Area IV Techno
JAVAR/C-KAOS
De voorverkoop start op 12 april op de bekende adressen, te weten alle Focus Fashion vestigingen in de regio, De Radstake en City Lido.
17 mei BeachClub The Jellyfish Scheveningen
Feest van een bruiloft...
1 Juni Myth Party,Noorwegen
Indoor party met Oa Lars Holte..
Meer info @ http://www.myth-party.tk/ 
Groenloo waar ligt dat ergens??
Ik moet morgen in Nighttown @ Rotterdam draaien... (schoolparty
)
GrEeTz
| Originally posted by DjRV Tourdates ![]() 1 Juni Myth Party,Noorwegen Indoor party met Oa Lars Holte.. Meer info @ http://www.myth-party.tk/ |

| Originally posted by -=Re-GrOoVeD=- Ik moet morgen in Nighttown @ Rotterdam draaien... (schoolparty )GrEeTz |
| Originally posted by DJ_Siesta Vrijdag De-Pomp, plaats nog zoeke |
| Originally posted by SnuggLe Van de site: DJ RV er fra Nederland, og har holdt p� med mixing av vinyl siden 2000. Etter han start har det bare g�tt fort fremover for DJ RV. Han har spilt p� "The Spock" og "Breda", stedene hvor djs fra "Blackhole" spiller. Han har spilt sammen med DJ Dazzle, Cor Fijneman, Gaby, Montana ect ect... DJ RV spiller for det meste progressive og hardtrance. For mer info, check: http://www.basicbeats.net ![]() Greetz, SnuggLe |
| Originally posted by arno haha marnix feest zeker, ik zou daar eerst heen gaan, maar ik heb zelf schoolfeest in calypso. |

| Originally posted by TranceFool Groenloo waar ligt dat ergens?? |
[b]Bellie[.b] Where I will play: - May 10: ID&T Radio (Shockers) |
| Originally posted by Henkie_henk wa da? dan? (notice goeie nederlands) |
)
| Originally posted by T.H.C. In Haulerwijk ken ik een De Pomp, ik hoop alleen niet voor je dat je daar moet draaien..... |
| Originally posted by Miss Proximus dj Antiphus gigs: (hij kan niet meer inloggen omdat die fokking cookies van mijn registratie te goed werken haha) 19 April: Y-Catchers, Malibu Drachten 20 April: Atmosphere, Club Ruiterskwartier Leeuwarden 26 April: ? Leeuwarden 27 April: Above & Beyond, Vat '69 Leeuwarden 30 April: Queensday (overdag), De Buurvrouw Leeuwarden 3 Mei: Uploaded (eerste en enige keer Hardstyle), de Toog Leeuwarden Elke vrijdagavond Resident in Club Rockit Leeuwarden Elke zaterdag 3 x in de maand Resident Vat '69 Leeuwarden! Genoeg keus ![]() Hopelijk komt Antiphus naar je toe deze zomer Een paar gigs in de rest van NL staan wel op de planning nl. |

blweeeeh
Volgende week woensdag
studentenvereniging in groningen (dizkartes)
tis een kennismakingsfeestje voor eerstejaars studenten 
ga ze leren wat FEESTEN inhoud (das dus niet hoempapa-en op andre hazusssss).
grrrrtz
WooT