TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Willen alle actieve leden hier posten?
Pages (3): [1] 2 3 »
Willen alle actieve leden hier posten?
De reden voor deze post is dat ik de laatste tijd het idee heb dat er hier steeds minder wordt gepost. Om mijn vermoeden te verifieren, wil ik via deze weg te weten komen hoeveel actieve leden ( = minstens 1 post per week, wat nog weining is maar goed) er hier rondlopen. Dus als je je aangesproken voelt, voel vrij om hierop te reageren.
Respect,
dus
je kunt natuurlijk ook gewoon even de forums doorlopen, dan zie je direct hoeveel er per dat gepost wordt.
ieg. een goed idee, sign me in
GRTZZZ
Ach zo kan ik mijn postgemiddelde weer eens oppoetsen 
Op naar de 1000 
ik post dan wel nogal weinig in t holland forum, maar door hier te posten laat ik ff zien dat dat wel meevalt 
aantal posts +1 
/me is niet meer zo hele active
zal weer es wa meer gaan posten!
Ik ben ook wel een beetje actief hier sinds kort...
GrEeTz
ja en ik ben hier ook al een tijdje... en blijf hier voorlopig ook wel lang hangen 
Ach ja ik wilde ook op de kaart dus dan kan ik hier ook wel ff wat posten he
en een post van me

Ik ben nieuw!
Ik zal me gelijk f voostellen.
Ik ben Peter en ben erg romantisch aangelegd. Ik hou ervan om vrouwen te verwennnen.
Voor een aantal van hen op dit forum heb ik een gedichtje geschreven:
Als Muizen En Katten Elkaar Bezoeken,
Als Duiveltjes Huilen En Engeltjes Vloeken
Als Stenen blijven Drijven Op De Rijn,
Dan Pas Zal Ik Jou Vergeten Zijn.

| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik ben nieuw! Ik zal me gelijk f voostellen. Ik ben Peter en ben erg romantisch aangelegd. Ik hou ervan om vrouwen te verwennnen. Voor een aantal van hen op dit forum heb ik een gedichtje geschreven: Als Muizen En Katten Elkaar Bezoeken, Als Duiveltjes Huilen En Engeltjes Vloeken Als Stenen blijven Drijven Op De Rijn, Dan Pas Zal Ik Jou Vergeten Zijn. |
oke, hier is mijn postje dan. actief, af en toe zeg maar.
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik ben nieuw! Ik zal me gelijk f voostellen. Ik ben Peter en ben erg romantisch aangelegd. Ik hou ervan om vrouwen te verwennnen. Voor een aantal van hen op dit forum heb ik een gedichtje geschreven: Als Muizen En Katten Elkaar Bezoeken, Als Duiveltjes Huilen En Engeltjes Vloeken Als Stenen blijven Drijven Op De Rijn, Dan Pas Zal Ik Jou Vergeten Zijn. |

Hello!
hoi ik ben gek
Ik ben vreselijk aktief dus zeur nie 
hoest nou?
wiew 
Euhhh zeg maar dat ik ook wel regelmatig hiero post
Laatste tijd druk op school dus wat minder bezig maar bijna
klaar voor dit jaar dus dan kan ik weer aan mijn gemiddelde werkuh
Ik loop hier nu ook regelmatig een beetje te posten dus ik dach ik laat ook maar ff een berichie achter

*burp*
BOEEEEEEEEEEEEEEE
Post nie zo vaak. Maar ok hier hebbie m dan