TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zangeres TLC komt om bij auto-ongeluk
Pages (2): [1] 2 »
Zangeres TLC komt om bij auto-ongeluk
Lisa "Left Eye" Lopes van de R&B groep TLC is donderdag omgekomen bij een auto-ongeluk in Honduras. Ze was op slag dood. Dit is vrijdag bekendgemaakt door haar platenmaarschappij.
De bandleden van TLC reageerden geschokt 'We zijn samen opgegroeid en waren een soort van familie. Vandaag hebben we een zuster verloren'. Lopes was op vakantie in het Midden-Amerikaanse land. Bij het ongeluk waren ook zeven anderen betrokken, niemand hiervan raakte gewond.
Foute boel.....eerst Aaliyah nu dit weer..
damn!! 
is dat die ene met al die tattoos?
jeetje, echt zonde zeg! ik vond TLC altijd best wel goed namelijk..

Zag het net op MTV ja 
Die muziek was best wel te pruimen soms.
Vond Waterfalls altijd wel leuk nummer
Wow! niet te geloven zeg! 
Is dat die lekkere van het stel? 
Wel kut jah... Waarom kan zoiets niet DJ Jean / Jantje Smit overkomen? (Wow, co�ncidence.. Jean..Jantje...allebei bout..zo had ik het nog nooit bekeken)
Greetz,
SnuggLe
of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht
wie strijkt die centen dan toch op
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht wie strijkt die centen dan toch op |
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht wie strijkt die centen dan toch op |
Damn,tlc roeleerde dik.
Had zelfs nog een cd van ze gekocht ooit.
Don't go chashing waterfalls,please stick to the riviers and the lakes that your used to....
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G of het invloed heeft op t uitkomen van platen van haar....als je kijkt naar aliyah die heeft ook na haar dood nog een single of 10 uitgebracht wie strijkt die centen dan toch op |
Djees he
Ma het is opzich wel een reden om nu heel erg te feesten want je ziet het het kan zo met je afgelopen zijn.
Op MSN gaan nu ook al berichtjes rond om 16:15 een minuut stilte te houden.
Ma dat vindt ik opzich een beetje heel erg overdreven
Lisa Lopes: 1971-2002
LOS ANGELES - Lisa Nicole Lopes, alias Left Eye, is om het leven gekomen. Lisa, een van de zangeressen van het succesvolle Amerikaanse r&b-trio TLC, is tijdens haar vakantie in Honduras omgekomen bij een auto-ongeluk. Dat heeft haar platenmaatschappij, Arista Records, vrijdag meegedeeld. Meer informatie is niet gegeven.
Vlnr: Tionne Watkins, Lisa Lopes en Rozonda Thomas (Los Angeles, 28 februari 1996) (Foto: AP)
Lisa Lopes zou eind mei 31 jaar worden. TLC had veel hits, zoals 'No Scrubs' en 'Waterfalls'. Het meeste recente album, 'Fanmail', stond vijf weken op de eerste plek in de Amerikaanse hitparades en won in 2000 een Grammy voor beste r&b-album.
Lisa Lopes kwam in 1994 in het nieuws omdat ze was gearresteerd wegens het in brand steken van het huis van haar vriend. Ze kreeg een voorwaardelijke celstraf en vertrok naar een alcoholontwenningskliniek.
bron: Telegraaf
| quote: |
| Originally posted by TimeportE en wat dacht je van 2pac.. die gast is al meer als een jaar dood en er komen nog steeds clips van em op buis (van matriaal van toen ie nog leefde |
Hmmm 2Pac .....ik heb daar weles verhalen over gehoord dat die gast helemaal niet dood is. In een clip hattie eerst schoenen aan die nog helemaal niet bestonden voordat hij was doodgeschoten. Misschien is het onzin, weet er verder eigenlijk nix vanaf 
In tupac's geval zijn er veel verhalen rond gegaan...
Vlak voor tupac's dood,verandere hij zijn artiestennaam in Mekkavelli (of zoiets
).Die naam droeg ook een oud romeinse strijder die zijn tegenstanders verraste door ze te laten denken dat ie dood was...
Veel aanhangers van tupac geloofden dus ook dat hij dit zelfde bedacht had..
Wat betreft alle tracks die later van hem uitkwamen,hij schreef onwijs veel nummers en gedichten en heel veel van die meuk heeft hij ook "ingezongen" op tapes.Vrienden en familie hebben die toen i.s.m de platenmaatschappij daar beatz onder gebouwd en uitgebracht.En er is nog zoveel werk van tupac over dat je de komende 10/20 jaar nog wel "nieuwe" tracks van hem kan gaan horen
| quote: |
| Originally posted by DjRV In tupac's geval zijn er veel verhalen rond gegaan... Vlak voor tupac's dood,verandere hij zijn artiestennaam in Mekkavelli (of zoiets ).Die naam droeg ook een oud romeinse strijder die zijn tegenstanders verraste door ze te laten denken dat ie dood was...Veel aanhangers van tupac geloofden dus ook dat hij dit zelfde bedacht had.. |
6 jaar jongens...
spijtig weer.....
not r0x
ik vond dat nummer met mel c, never be the same again, zo lekker
jammer dat ze nu d00d is, niet veel van gehoord btw
mmmm is er nog officiele site.. die tzelfde zegt??
ja t mog weer nie normaal eindigen he.. bleh
rip dan maar 
no scrubs van tlc is nog steeds relax, en zoals siesta zei ook dat liedje met mel c is goed... maar ja, life goes on..
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Hmmm 2Pac .....ik heb daar weles verhalen over gehoord dat die gast helemaal niet dood is. |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Hmmm 2Pac .....ik heb daar weles verhalen over gehoord dat die gast helemaal niet dood is. In een clip hattie eerst schoenen aan die nog helemaal niet bestonden voordat hij was doodgeschoten. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.