TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre P
Pages (2): [1] 2 »
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre P
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre Party]

Date: Friday 22 Feb 2008
Doors open: 21:00 - 07:00
Tickets: Euro 12,50 (Limited 500 tickets!!)
Pre Sale: Euro 10,-
easyticket.nl or email.
Download an English "manual" on the presales here.
Public Transport: www.9292ov.nl / www.ns.nl / 0900-9292 (45cpm) / 3 min walking from the CS.
By Car: Follow Utrecht, highway A2, A12 or A27, Exit "Jaarbeurs", Parking: Vredenburg (1 min walking to Club Poema).
- See www.dancefoundation.nl for a video report of our previous event.
- See www.luminosity-events.nl for more info. Demo's and idea's are welcome on the forum there.
- Live broadcasted by dancefoundation.nl
- Bring your demo before 10PM!
Post your 3 favorite classics on our forum at www.luminosity-events.nl, the 3 most posted classics will be played on the party!
One of the posters will be rewarded with a package of promo CD's.
See you there! 
Allemachtig wat een lijst!
Staat genoteerd!!! Kan ik eindelijk Manny en Itay IRL (weer ns) spreken

Itay is toch nog nooit in NL geweest?
Of heb je hem ergens anders eens gezien? 
Veel te trancy naar mijn gedacht
Wat verwacht je dan ook, een preparty voor Trance energy 
| quote: |
| Originally posted by Config Veel te trancy naar mijn gedacht |
| Originally posted by Jasperovitsj Wat verwacht je dan ook, een preparty voor Trance energy |
jaja, de puma
aint it Loes 
Toch ne wreed mooie lineup
Dit kan idd wel tellen als buitenkansje om een hoop nieuwe namen te zien 
Klopt Push2005, dat was ook een beetje de gedachte achter deze line-up.
Hydroid, Manuel Le Saux, Carl B, Mat Zo en ik geloof ook Re-Ward zullen allemaal hun debuut maken in .nl
Voor Mat Zo wordt het zelfs zijn eerste keer dat hij buiten London draait 
Tim Lorent (17 jaar) zal de eerste keer live draaien.
Robert Nickson heeft wat zijn producties betreft al een wat grotere naam maar wat draaien betreft is hij ook nog niet zo bekent.
Al met al moet het dus een gezellige vernieuwende/verrassende avond/nacht/ochtend worden 
Die line-up is beter dan die van Trance Energy zelf 
| Originally posted by BZRK Die line-up is beter dan die van Trance Energy zelf |
Ziet er zeer mooi uit ja. De 23e zullen wij eerder afzakken naar Illusion denk ik maar de 22e ga ik voorlopig toch ook vrijhouden hiervoor 
| Originally posted by Push2005 Dit kan idd wel tellen als buitenkansje om een hoop nieuwe namen te zien |
| Originally posted by De Geert ge kunt al beter uw bus een dag vervroegen en een hotelleke afhuren ook |
Nu luister ik nog amper trance maar toch ��n opmerking ...
Dat zijn toch verschillende mensen die bekend staan om hun producerskwaliteiten en die kruipen dan toch een keertje achter de draaitafels? Ik denk vooral aan Joni, Mat Zo en Re-Ward?
Voor diegene die interested zijn een in een Luminosity en TE combi:
Een bed for 18,- eur: http://www.strowis.nl/NL-html/hoste...cht-kamers.html
Not sure hoe die bedden liggen though 
| Originally posted by BZRK Die line-up is beter dan die van Trance Energy zelf |
Ps, for the non dutch speaking people: See http://www.luminosity-events.nl/pub...an_E-ticket.pdf
| Originally posted by The_G0dfather jaja, de puma aint it Loes |
http://www.myspace.com/luminosityeventsnl
http://www.facebook.com/event.php?e...09755&ref=share
The facebook event page is going crazy! 
Just made it a few days ago and already 70+ confirmed guests from all over the world: Canada, Turkey, Sweden, Norway, UK, Israel, US, France and even Egypt!

't is al veel te lang geleden voor mij (van TE vorig jaar zelfs), dus de kans is z��r groot dat ik hier aanwezig zal zijn!
| Originally posted by Bl@ckOut Ziet er zeer mooi uit ja. De 23e zullen wij eerder afzakken naar Illusion denk ik maar de 22e ga ik voorlopig toch ook vrijhouden hiervoor |
Few pic's van Club Poema's nieuwe lasers:

![]()