TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ajaks kampioenen
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Yarnie on May-05-2002 08:07:

Ajaks kampioenen

Jaja vandaag is t dan weer zo ver....ajaks eindelijk weer kampioen sinds weet k veel wanneer......1 puntje tegen NEC is voldoende moet dus lukken.......k ga straks al richting amsterdam denk....om te kijken op van die fat l33te grote schermen...en daarna leidsche plein ofzo...kzie wel

greetz,

yarnie

Posted by DjSuez on May-05-2002 08:20:

Wacht maar, ik ga woensdag uit me sterretje...wie t laatst lacht lacht t best.. FEYENOORD RULEZZZZZZ!!!!

Posted by blighty on May-05-2002 08:24:

Hi,

Nou, have fun people

Greetings,
Blighty

Posted by Sandman on May-05-2002 08:45:

Der was toch 1 probleem als ze zouden winnen??

Ze konden toch niet gehuldigd worden op het Leidseplein?
Dan winnen ze maar niet als ze niet op het Leidseplein gehuldigd kunnen worden

Sandman

Posted by Joost008 on May-05-2002 09:57:

Kga nu zo ook weg naar Amsterdam eindelijk weer es een Ajax-feesje
en dan volgende week zondag al weer een feesie
Grtz

Posted by -=WVG=- on May-05-2002 10:07:

Come on you Boys in Blue,
Come on you Boys in Blue,
Come on you Boys,
Come on you Boys in Blue!

Nog 1x Fred van der Hoorn....

Posted by Nook on May-05-2002 11:33:

yeah, je kampioenschap vieren op een parkeerplaats haha

vind het niet de terechte kampioen. zondag wint utrecht en Feyenoord woensdag, dat word pas feest vieren

Posted by Jukx on May-05-2002 11:51:

quote:
Originally posted by Joost008
Kga nu zo ook weg naar Amsterdam eindelijk weer es een Ajax-feesje
en dan volgende week zondag al weer een feesie
Grtz

tjonge, 't is wat!

Posted by Blik on May-05-2002 12:21:

bah, vind ik zo triest dat je nou nog gaat zeggen dat Ajax niet de terechte kampioen is, zij zijn gewoon de ploeg die het meest constant hebben gespeeld minst verloren hebben meest gewonnen hebben

het staat nu trouwens 2-0 voor ajax en 2-0 voor de graafschap

AJAX KAMPIOENEN!!!

jammer dat de huldiging op P2 is en niet op het Leidseplein...

Posted by Nook on May-05-2002 12:28:

quote:
Originally posted by Blik
bah, vind ik zo triest dat je nou nog gaat zeggen dat Ajax niet de terechte kampioen is, zij zijn gewoon de ploeg die het meest constant hebben gespeeld minst verloren hebben meest gewonnen hebben

het staat nu trouwens 2-0 voor ajax en 2-0 voor de graafschap

AJAX KAMPIOENEN!!!

jammer dat de huldiging op P2 is en niet op het Leidseplein...

tja, kwa spelers selectie zou ik eerder feyenoord of psv zeggen. ajax had alleen het geluk dat ze sommige wedstrijden wel net met die 1-0 wonnen.

Posted by Blik on May-05-2002 12:36:

quote:
Originally posted by Nook

tja, kwa spelers selectie zou ik eerder feyenoord of psv zeggen. ajax had alleen het geluk dat ze sommige wedstrijden wel net met die 1-0 wonnen.

helaas gaat het niet om de spelers en de selectie maar om het aantal punten dat je haalt

ik denk trouwens ook dat ajax een selectie heeft die nog moet groeien, zijn allemaal jonkies.

ajax heeft dit jaar gewoon het minst slecht gespeeld, staan in de finale van de beker en zijn kampioen, dus dan ben je de beste

Posted by Jappio on May-05-2002 12:39:

Ja ach.. denk nie dat je kan praten over een onterechte kampioen na 34 wedstrijden.. Maar ja,, over 20 jaar zullen ze het toch hebben over Feyenoord dat de uefa cup won, dat landskampioenschap is dan allang weer vergeten

LTR!

Posted by Opti on May-05-2002 12:39:

ik vind egenlijk dat Sparta de gehele competitie het beste heeft gespeeld... alleen tsja... ze verloren elke keer n�t he?

Posted by Jappio on May-05-2002 13:16:

ach ja,, 3-0 4-0... Scheelt nix

Posted by TimeportE on May-05-2002 13:30:

CAMPIONE!!!!!!
... JUIST ik was der bij.. slechte wedstrijd maar wel gewonnen!!
mooi mooi mooi, wel slecht van PSV dat ze niet eens winnen bij de graafschap tijdens de 1ste helft hoor je de AJAX supporters zingen: "SUPERBOEREN, SUPERBOEREN, SUPERBOEREN " hehehe

Posted by Smirnoff on May-05-2002 13:37:

beetje tegen een balletje trappen en er nog geld voor krijgen ook
ach ja je moet toch wat h�

Posted by -TAIS- on May-05-2002 14:34:

Gefeliciteerd Ajax! Eindelijk weer een keer kampioen, heeft al veel te lang geduurd

Posted by Little Theseus on May-05-2002 14:59:

AJAX JODEN!!!!!

woei!

Posted by Henkie_henk on May-05-2002 15:52:

ghehe zoals verwacht.. (door mij

ajax was altijd al kampione

Posted by Siesta on May-05-2002 15:56:

SC HEERENVEEN!!!!!!

4e maar tog goed

Posted by Jappio on May-05-2002 16:06:

Lol.. mag je het feestje nie in het centrum vieren, ga je vervolgens ff de binnenstad slopen.. wat een sukkels zijn die voetbal(?)supporters toch.... echt kansloos

Posted by LowRider on May-05-2002 16:09:

KAMPI-JODEN!!!

LowRider feliciteert de terechte overwinnaar met zijn 28ste landskampioensschap

RONALD BEDANKT!

Posted by Jappio on May-05-2002 16:31:

lol

quote:
NOS-TT 106 zo 05 mei
ME voert charges uit op Leidseplein

AMSTERDAM De mobiele eenheid heeft in Amsterdam het Leidseplein schoongeveegd waar zo'n duizend supporters van Ajax waren samengestroomd.De ME greep in omdat de toestand op het plein volgens de politie uit de hand liep.Tramhokjes werden vernield en ruiten ingegooid. De supporters wilden niets weten van de officiele huldiging van de nieuwbakken landskampioen bij de Amsterdam Arena.In verband met Bevrijdingsdag was de huldiging daar naartoe verplaatst. De ME zette een waterkanon en traangas in om de menigte uiteen te drijven.Vervolgens werden de ruiten van het hoofdbureau van politie ingegooid.

Posted by TranceFool on May-05-2002 16:41:

quote:
Originally posted by Jappio
Lol.. mag je het feestje nie in het centrum vieren, ga je vervolgens ff de binnenstad slopen.. wat een sukkels zijn die voetbal(?)supporters toch.... echt kansloos

Uhmm wat gebeurde er ook alweer 2 jaar geleden op de lijnbaan???? Oja 7 miljoen schade

Posted by Jappio on May-05-2002 16:42:

quote:
Originally posted by TranceFool

Uhmm wat gebeurde er ook alweer 2 jaar geleden op de lijnbaan???? Oja 7 miljoen schade

Zijn dat geen sukkels dan?

Pages (3): [1] 2 3 »