TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim neergeschoten
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Pim neergeschoten
| quote: |
| Uitgegeven: 6-5-2002 18:19 Laatst gewijzigd: 6-5-2002 18:24 AMSTERDAM - Pim Fortuyn is maandagavond in het mediapark in Hilversum neergeschoten. Dit melden zowel Radio 1 als 2Vandaag. Er zouden ongeveer drie schoten zijn gelost op de lijsttrekker van de Lijst Pim Fortuyn. Hij zou geraakt zijn in hals, borst en hoofd. Het gebeurde toen hij na een optreden in een uitzending van Ruud de Wild naar buiten naar zijn auto liep. |
Ik was t niet eens met hem, maar dat wens je niemand toe.
ik hoor net dattie dood is..??
Pim Fortuijn neergeschoten!
WTF, ik zat net nog te luisteren naar Ruud de wild.nl op 3fm, best lachen hoe hij met Pim Fortuijn praatte, blijkt toen Pim na de uitzending naar zijn auto liep, hij in zijn hoofd is geschoten door een nog onbekend persoon. Hij is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
Aldus de media dit moment..
wtf wtf wtf dat wens je zelfs je ergste vijand niet toe, waar gaat het heen met dit land zeg.
Dat nou juist degene die eindelijk leven in de altijd oersaaie Nederlandse politiek heeft gebracht nu misschien overlijdt, of waarschijnlijk iig niet meer kiesbaar kan zijn. Ik snap er echt geen hol van nu, geloof dit ook nog niet helemaal, straks ff journaal kijken.
ik heb het ook gehoord, vanavond effe nieuws kijken.
Ik vind het te gek voor woorden eerlijk waar. Hij is lijkt mij beschoten voor zijn uitspraken. Vrijheid van meningsuiting heb je hier toch? Blijkt toch maar weer dat je niet alles kan zeggen en dat veel mensen zich bedreigd voelen door een man als Fortuyn
| Originally posted by Optimus Ik was t niet eens met hem, maar dat wens je niemand toe. ik hoor net dattie dood is..?? |
...
Ik hoor nu op meerdere zenders dat het zeer ernstig is.
Zelfs dat hij al overleden is, werd ook al gezegd.
kritiek ja...tja ik was anti-fortuyn maar goed dit wens je idd niemand toe
FUCK THEM ALL
EN DITM IS NEDERLAND???
FUCK THEM ALL
NED SUCKS!!
Volgens Ned. 1 en 2 istie dood........tering in wat voor tijd leven we zegh...
Ik hoop dat er honderden voor hem zullen opstaan....rip man
Ik vond het maar een bokkelul,maar ik wenste hem dit zeker niet toe.Wat een zieke wereld leven we zeg.Dit slaat echt helemaal nergens op natuurlijk.....
GREETZ!!
dit is echt zo sneu
nu ben ik echt b00s
snap er geen fuck meer van
is dit nog over van nederland?
moeten we amerika dan in alles na doen?
ben bang dat pim dit niet overleefd,3 schoten;1 in het hoofd,in in het hart en 1 in zijn hals.Klinkt errug proffesioneel iig..
pffffff twillight zone dittuh...

wij leven echt en een trieste maatschappij tegenwoordig, echt niet te geloven gewoon
omg
1 schot in ez hoofd.. 1 in ze nek.. 1 in ze borst.. minstens..
dat is nu bekend..
hoogstwaarschijnlijk overleden
godverdomme wat een ******dag...
godverdomme
| Originally posted by DJ_Siesta FUCK THEM ALL EN DITM IS NEDERLAND??? FUCK THEM ALL NED SUCKS!! |
HILVERSUM Pim Fortuyn is neergeschoten op het Media-park in Hilversum.Een man heeft zeker drie keer op hem geschoten, in hoofd,borst en hals.Volgens sommige getuigen lijkt hij te zijn overleden.De dader is voortvluchtig.De aanslag vond kort na 18.00 uur plaats.
Fortuyn werd getroffen toen hij naar zijn auto liep,na een radio-uitzending bij Ruud de Wild op Radio 3FM.Hij wordt ter plaatse behandeld door medewerkers van een ambulance.Er zou een schouwarts onderweg zijn. Het Media-park is afgesloten.
zoo dom echt, hier komen grote gevolgen van , en wie zegt tegen mij ytes pim is d00d, dies in mijn ogeb ook d00d
| Originally posted by Kamaya Ja...eehhhh......mmmmmm, waar slaat dit nu op..... |
Als blijkt dat een Marokaan dit heeft gedaan dan isset het echt oorlog....
Idd
Tis niet te hopen dat een buitenlander dit heeft gedaan, want dan heeft diegene het alleen maar erger gemaakt.
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn als hij overlijdt. Zal LPF stoppen? Groter worden door symphatie van mensen of juist minder zetels halen doordat mensen alleen op Pim stemden? En ik denk niet dat het een Nederlander was Trancefool
tja...als LPF doorgaat....wie hier kent nr 2 van LPF?
| Originally posted by Pjotr G tja...als LPF doorgaat....wie hier kent nr 2 van LPF? |