TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jeminee
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Jeminee
Ik hoorde net dat Jukx geen toegang meer heeft tot het Holland Forum.
Lang leve de democratie van t Holland Forum.......jezus...ban dan tenminste Siesta ook (n/o mede-fries).....
Dit is puur dictator-schap en bovendien ongelijke behandeling TEN TOP!!
Ik wil graag uitleg.......en ik wil graag ongenuanceerde meningen van andere members.
ProX
wat is dit voor shit????
Heb ik iets gemist? Of was dat laatst in een bepaalde thread het een of ander....
zou het iig behoorlijk zielig vinden dat je iemand weert omdat ie je niet aanstaat.
Ongenuanceerd genoeg??
GreetZ
wat is er dan gebeurd?
Als dit echt zo is, dan zullen jullie wel blij zijn te horen dat als Jukx inderdaad weg is, ik hier ook niet meer kom. Vind dit echt nogal triest en kinderachtig. Maar als jullie je over der ug van iemand anders beter voelen, moet je het vooral doen. Applaus voor jezelf...
Jah, vinnut ook b-lachelyk!! Dat flamen valt reuze mee, alles wat die jongen deed was het geven van zeer goed beargumenteerde meningen met af en toe kritiek op anderen (wat nou eenmaal bij goed beargumenteren hoort!!), en dit vinnik een ontzettend slechte reden om iemand te bannen... 
door wat ie in de pim thread heb gezegt??????
Overload
ff heel wat anders,
wie van de dames en heren gaat er toevallig naar Overload in Maastricht? Ik woon in het zuiden dus ik ga er zeker naar toe, maar ik vraag me af wat de rest van het land er van vind.
Voor degene die het niet kennen, ff checken op overload.nl.
Re: Overload
| quote: |
| Originally posted by maanus ff heel wat anders, wie van de dames en heren gaat er toevallig naar Overload in Maastricht? Ik woon in het zuiden dus ik ga er zeker naar toe, maar ik vraag me af wat de rest van het land er van vind. Voor degene die het niet kennen, ff checken op overload.nl. |
ok, geen probleem, begin ff een nieuwe. Ben wel erg benieuwd.
Weet niet of het wel zo raar is. Elke thread waar Jukx ze mening in gaf, kwam uit om een flamewar, dat was meestal omdat hij zich irritant gedroeg met lompe opmerkingen enso. Denigrerende meestal. En ja hij mag best ze mening verkondigen, maar hij werd irritant. En hij is gewaarschuwd. Eigen schuld, dikke bult
Goed, Jukx gebanned, in de Pim thread was er niets op zijn posts aan te merken, hij lokte weliswaar discussie uit, maar wtf??! daar is een forum voor, om te discusi�ren.
Verder, andere threads waar af en toe een reply kwam was soms wel erg tja, nietszeggend, tegen het useless posten aan. Maar niet om nou te zeggen, ban m maar.
De mod die m gebanned heeft zal vast nog met een verklaring komen.
Maar zoals Miss Proximus al zei, ban dan ook Siesta, want wat voor ONZIN daar af en toe uitkomt, sheesj, eerst denken dan doen!
| Originally posted by Jesse Goed, Jukx gebanned, in de Pim thread was er niets op zijn posts aan te merken, hij lokte weliswaar discussie uit, maar wtf??! daar is een forum voor, om te discusi�ren. De mod die m gebanned heeft zal vast nog met een verklaring komen. |
ik vind dat die ban nergens op slaat.. jokx was meestal een van de weinige die ook echt zijn standpunt met argumenten verdedigde.. hij kwam meestal met goede argumenten en wist meestal wel een beetje een andere draai aan de discussie te geven..
idd soms waren zijn posts nie altijd goed, maar om hem daarvoor te bannen? ben trouwens toch zowizo tegen bannen!
Wij moderators.. hebben het hier uitvoerig over gehad.. deze verwijdering van het holland forum... is door alle mods.. dus niet alleen blik en ik bekeken.. zijn posts zijn bekeken vertaald etc.. iedereen was het erover eens dat hij weg mogt. Wij hebben jukx meerdere malen gewaarschuwd.
enkele punten die te sprake kwamen
-Wanneer hij ongelijk had.. wilde hij alsnog zijn gelijk halen.. door welke manier dan ook.
-Wanneer een thread hem niet aanstond dan werd er dom gereageerd
-Wij hebben berichten gekregen van members die niet meer op het forum wilde blijven door hem.
-Of je het ermee eens bent of niet, wij hebben besloten dat vooral zijn posts van de laatste weken alleen maar tot flamen aanzette of flames waren.
Wij vonden dit genoeg reden om tot verwijdering over te gaan.
Uiteraard mag je het hier niet mee eens zijn, maar het was blijkbaar nodig.
Groeten Henkie_henk
| Originally posted by Henkie_henk Wij moderators.. hebben het hier uitvoerig over gehad.. deze verwijdering van het holland forum... is door alle mods.. dus niet alleen blik en ik bekeken.. zijn posts zijn bekeken vertaald etc.. Wij vonden dit genoeg reden om tot verwijdering over te gaan. Uiteraard mag je het hier niet mee eens zijn, maar het was blijkbaar nodig. |
.
En waar slaat dit dan weer op??? Op een forum mag je toch zeggen wat je wil!!! Zielig Zielig Zielig......degene die hem verwijderd heeft is gewoon een nerd!!!!!!!
het zou handig zijn als je ff zou lezen
| Originally posted by !_PeTrUs_! Staan er nog meer op jullie verlanglijstje? Zo ja, worden die gelijk gebanned of krijgen die eerst nog meerdere waarschuwingen dmv PM of wordt je direkt verwijderd . |
Lekker weertje he! 
whehehe
Ik weet niet wat ik hier op ga zeggen! :P
whehe
Dus dan zeg ik maar nix!
Ennuh forums genoeg zou ik zeggen die over muziek gaan! *hint hint hint*
(zonder te spammen Lees: SIG) whoehahaha! 
hmmm. ik vond jukx eigenlijk wel relax...had et ooit ergens in een thread voor mij opgenomen dacht ik
ik vond zijn posts altijd vrij sterk... ik vraag me af welke mensen er weg zouden willen gaan door hem (maak u bekend
)
maar goed...ik ga maar es slapen
trusteeee
"Jeminee" vat goed samen wat ik er van vind! als er iemand verstand van muziek (techno) heeft dan is het Jukx wel en waar dient een forum voor... om je kennis van je muziek-soort uit te wisselen! van Jukx kan ik tenminste iets leren en dat kan niet van iedereen hier gezegd worden!
dus laat hem A.u.b. weer snel toe! hoewel als ik Jukx was niet meer terug zou komen! Wat een gezeik!!!

Ben nog niet zolang actief op dit forum, maar ik vond de repleys van Jukx, die ik heb gelezen, scherp en over het algemeen goed onderbouwd. Hij leverde kritiek op repleys die vaak goffer waren dan zijn antwoord.
Dit soort forums zijn er toch (??) om met elkaar in discussie te gaan en af en toe kan de discussie kritisch zijn en heftig zijn. Kan je niet tegen kritiek moet je vooral mond houden.
In de thread van Pim Fortuyn wordt geregeld gesproken over het "einde" van de democratie en een klap voor onze democratie, enz enz. Om iemand te bannen omdat hij kritisch is op de denkbeelden die waarschijnlijk meer in het straatje passen van onze geliefde mods vind ik totaal ondemocraties.
De bovenstaande mening is gevormd op basis van de repleys van de laatste paar dagen van Jukx en onze Mods. Wellicht als ik het gehele forum ga doorspitten kan deze mening wijzigen, maar gezien de reacties van de meeste members op deze thread lijkt mij dit niet noodzakelijk.
Ik zelf bemoei me voorlopig niet meer met politieke/sociale discussies op deze forum, aangezien een paar members niet in staat zijn normaal te reageren als iemand kritisch reageert.
IK WIL JUKX TERUG!
Nah zal ik me dan toch maar uitlaten in heel weinig woorden......
Ik vind het laaaaaaaaag....
Zolang er niemand bedreigd of iets dergelijks wordt dan maakt dat toch geen ruk uit???
Laat lekker gaan.
Discussies zijn leuk! Daardoor blijven mensen terug komen.
En de rest is al in bovenstaande berichten verteld.
De Mazzol
p.s. Als het gezeik aan blijft houden op dit forum kunnen jullie mij hier ook afschrijven. *PUNT*
Kijk jongens (en meisje)
dat juks niet meer op het holland forum kan komen heb ik deels al uitgelegd in post op pagina 1.. maar ik wil best wat meer vertellen.
Jukx is meerdere keren gewaarschuwd.. dit zijn gewone formele waarschuwingen. Hij heeft hier altijd niet op gereageerd of heel laks. Later zijn deze waarschuwingen meer dreigend geweest en als ook daar niet bepaald gedrag door gelaten wordt zijn wij helaas genoodzaakt om maatregelen te nemen. Als het ene niet werkt.. dan het ander maar.. maar wees gerust.. verder niemand hier van het forum zal belet worden om zijn mening te uiten, om een keer in een flame te geraken.. etc.. zolang je het binnen de perken houd..
Velen van jullie zullen wel posts gezien hebben van jukx waarin hij zn kennis over techno toonde.. alleen wij mods.. wij lezen bijna alles.. Wij hebben dus ook negatieve posts gezien.. veel useless posts.. en dat zijn dan geen "lol" posts maar meer.. "boeiende thread".. posts. Daarnaast vond jukx het ook altijd nodig om gelijk te hebben ook als hij geen gelijk had. Dit moet kunnen.. maar in beperkte maten. The thing is.. dat een respectabele member vooral in de laatste maanden zich erg heeft verandert jegens het forum. Blijkbaar komt met het aantal posts ook een zekere vorm van arrogantie mee. Want alles zal wel mogen. De sfeer van irritatie etc die hij op het eind met zich meebracht kwam ook tot uiting in vele posts.. het forum blijft voor info lol etc..
De members die zijn weggegaan zullen heus niet replyeh dat ze zijn weggaan.. want die komen immers niet meer..
Tot slot is dit een weloverwogen beslissing geweest door alle moderators.
Dit waren enkele van de redenen dus..
/me signs out
| Originally posted by Henkie_henk Daarnaast vond jukx het ook altijd nodig om gelijk te hebben ook als hij geen gelijk had. Dit moet kunnen.. maar in beperkte maten. The thing is.. dat een respectabele member vooral in de laatste maanden zich erg heeft verandert jegens het forum. Blijkbaar komt met het aantal posts ook een zekere vorm van arrogantie mee. Want alles zal wel mogen. De sfeer van irritatie etc die hij op het eind met zich meebracht kwam ook tot uiting in vele posts.. het forum blijft voor info lol etc.. |