TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA fest?
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Dj Memento on May-11-2002 08:46:

TA fest?

Var inne och kollade p� MoS 25/5 tr�den. Varf�r anordnar vi inte en egen fest helt enkelt? Beh�ver ju inte vara s� stor och man kan ju ta in DJs som inte tar s� mycket betalt men som trots allt spelar s�n musik vi gillar/beh�ver och som g�r det p� ett bra s�tt.
Och kontakter f�r ljus/ljud/lokal borde det ju rimligtvis finnas p� detta forum.
Vad s�gs?

Posted by dbl on May-11-2002 12:23:

varf�r inte... problemet e ju bara var man skall ha festen n�gonstans och att alla har lust att ta sig dit

Posted by Xplorer76 on May-11-2002 16:22:

Och vi M�STE ha en fet laser....

Posted by mindshooter on May-11-2002 16:38:

Kanske kan ta upp det i samma veva nu...
Jag och en klasskompis (han borde va h�r p� boarden nu) har planerat lite p� just detta �mne..... Han kan fixa en sjysst lokal...
Vi har t�nkt s� h�r...Men bjuder in lite folk...det ska vara g�stlista....Bara f�r att tr�ffa kul folk och lyssna p� bra musik...
Han bjuder lite folk har k�nner och jag t�nkte att det kunde komma lite folk fr�n forumet ox� kanske... f�rst t�nkte vi att man tar med sig lite f�r-mixade plattor med sjysst musik bara f�r att dansa till men jag vet juh att vi har ett par DJs h�r p� forumet ocks� eller hur? Problemet �r utrustningen...allt ska juh hyras in och ska man ha en DJ och skippa f�rmixade skivor s� kostar den utrustningen multum.....

N�gra f�rslag?

Posted by SteveTranz4ever on May-11-2002 19:56:

Jag e d�r iaf.
Jag e s�ker p� att vi har tillsammans kontakter s� vi inte beh�ver l�gga ut hur mycket som helst f�r utrustning, jag vet jag har ett par l�sa kontakter s� man vet ju inte och som sagt s� finns det ju en och annan DJ h�r p� svenska delen av TA och s�nna har alltid kontakter. Fr�gan �r vad var och en har lust att "offra" f�r att det ska bli n�t...
Jag st�ller upp med allt jag kan erbjuda vad det nu �n m� vara... kanske min n�rvaro r�cker

Det kanske tar dit at fixa n�t men h�ll tanken vid liv...

Posted by mindshooter on May-12-2002 00:09:

Ska kolla upp det d�r med lokal igen iaf..... Har vi det s� �r det en bra start hur vi �n best�mmer oss f�r att g�ra!
Men jag f�rmodar att vi pratar om mer folk �n bara vi eller hur?

Posted by Proximus on May-12-2002 00:17:

vilken stad pratar vi om d�?

om det �r sthlm eller n�rheterna kan jag fixa en technics 1210, vet en polare som har en till och en djm 600 mixer

men d� kommer nackdelen att vi m�ste f� jocka lite

han lirar trance, progressive och liknande.. christian rusch

jag lirar med en polare, delaver, och vi �r mer insn�ade p� progressive

Posted by Dj Memento on May-12-2002 08:38:

Jag har 2*1200mk2 + en Vestax PMC-15mk2, CD-spelare m�ste det ju vara n�n annan som kan fixa. Har inget ljudsystem stort nog f�r en fest dock. Jag tar g�rna med mig detta s� l�nge festen inte blir allt f�r l�ngt ifr�n Uppsala.

Posted by fruktsoppa on May-12-2002 09:05:

quote:
Originally posted by mindshooter
Kanske kan ta upp det i samma veva nu...
Jag och en klasskompis (han borde va h�r p� boarden nu) har planerat lite p� just detta �mne..... Han kan fixa en sjysst lokal...

nu blev jag nyfiken.. vem e denna klasskompis?

Posted by nils on May-12-2002 12:10:

�ldersgr�ns?

Posted by Amnezia on May-12-2002 12:18:

Re: TA fest?

great id�.....borde ju g� � ordna tycker man...men vilken stad??

dj prylar fixar sig nog...m�nga som har utrusting h�r...har

1210r � djm 300 mixer..har tv� kompisar med i storts�tt samma utrustning ox�...problemet e att f� med sig allt...

laserljus e ju grymt dyrt men kanske ox� kan l�sa sig..har en kompis som k�nner en nisse som g�r utbildning p� s�nt d�r � e mkt intresserad av vdj..

klart d m��ste bli partyy

Posted by reveal on May-12-2002 13:27:

de som ordnar amnesia h�r i lund ska tydligen �ven ordna privata fester under sommaren, d� har de redan lokal och utrustning, de beh�ver bara g�ster

Posted by Gaby on May-12-2002 13:32:

PARTY I STHLM!!!

Posted by Amnezia on May-12-2002 13:33:

quote:
Originally posted by reveal
de som ordnar amnesia h�r i lund ska tydligen �ven ordna privata fester under sommaren, d� har de redan lokal och utrustning, de beh�ver bara g�ster

humma..Lund??...lite l��ngt juu..fast har ltie sl�kt i krokarna s� d borde funka.....

Posted by mindshooter on May-12-2002 16:40:

Tycker att Sthlm verkar det mest lockande alternativet om man t�nker p� antalet av oss som bor h�r. Om vi nu dessutom kan fixa lokal h�r s� borde det vara bra... Jag �r dock med ifall det ordnas n�gon annastans ocks�

Fruktsoppa: Det �r micke

Posted by Vizay on May-12-2002 19:44:

paaaarti in sthlm.....yay

sthlm l�ter ju som ett ganska bra alternativ med tanke p� att m�nga bor h�r � dessutom ere l�tt � ta sig hit om man inte bor i sthlm

Posted by sipowitz on May-13-2002 08:20:

quote:
Originally posted by reveal

Mmmm privata fester kan de ju inte kr�va studentleg f�r *smile* =)

Posted by reveal on May-13-2002 10:10:

quote:
Originally posted by sipowitz

Mmmm privata fester kan de ju inte kr�va studentleg f�r *smile* =)

precis

Posted by Gaby on May-13-2002 11:32:

F�rfest hos mig innan MoS

Posted by mindshooter on May-13-2002 13:06:

Gaby du har ingen m�jlighet att ordan n�got som kan ligga till f�rdel? Du har v�l fixat fester f�rr..... Bror min �r v�l ox� inne lite p� det d�r va?

Detta f�r itne rinna ut i sanden nu....
Jag tar f�r givet att alla som skrivit nu verkligen skulle komma p� n�got s�dant?

Posted by Vizay on May-13-2002 14:33:

jupp mind, helt klart

om ni beh�ver n�n hj�lp, vad som helst s� s�g bara till...gillar � hj�lpa till

Posted by Gaby on May-13-2002 15:03:

quote:
Gaby du har ingen m�jlighet att ordan n�got som kan ligga till f�rdel? Du har v�l fixat fester f�rr..... Bror min �r v�l ox� inne lite p� det d�r va?

Detta f�r itne rinna ut i sanden nu....
Jag tar f�r givet att alla som skrivit nu verkligen skulle komma p� n�got s�dant?

Jo... men tyv�rr s� funkar det under 18-20 �r...
BBQ hos mig ist�llet...prata med bror din

Posted by mindshooter on May-13-2002 20:09:

quote:
Originally posted by Gaby

Jo... men tyv�rr s� funkar det under 18-20 �r...
BBQ hos mig ist�llet...prata med bror din

Antar att du menar att det inte funkar
jobbit...Men g�r det inte att "ordna" ens?

BBQ l�ter kul hehe...

sjyssta smilies dom lagt in f�rresten

Posted by reveal on May-13-2002 20:45:

Behold, my arse.

quote:

sjyssta smilies dom lagt in f�rresten

lol
vaffan skulle betyda? eller f�r den delen
eller den jag har satt som "rubrik" haha, va fan �r den f�r n�n

Posted by mindshooter on May-13-2002 20:52:

Fyfan vilken d�lig l�t