TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-09-2008] Antwerp is Burning
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
[27-09-2008] Antwerp is Burning
via de newsletter van ID&T:
=> Antwerp is Burning <=

Ah ah ah!!!!!!!!!!!!!!!! 
w00t!!! =)
Alvorens te jubelen beter wachten op de lineup.
Nice (als line-up tenminste meevalt ja)
Hopelijk is het de indoorversie..
Hopelijk is het vooral trance & techno; voor hetzelfde geld doen ze mee met de "elektro & minimal" hype of staat David Guetta er.
Toch leuk om te zien dat het er eindelijk terug aankomt.
Voila. Het is nog maar de vraag of het festival ooit nog dezelfde sfeer kan uitstralen als zoveel jaar geleden.
Voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel.
leuk
| quote: |
| Originally posted by Devilex Alvorens te jubelen beter wachten op de lineup. |
YEAH
27/9, das al wa laat voor een outdoor versie zeker?
Vergeet de opwarming van de aarde niet!
| Originally posted by Real Vergeet de opwarming van de aarde niet! |
Integendeel, deze schijtlente zal ruimschoots gecompenseerd worden met een herfst met een gemiddelde temperatuur van pakweg 27 graden!
mss is ne combin� sportpaleis-lotto arena 
Wat Progrez zegt... Hopelijk verbrodden ze het niet. Beter doen wordt allessinds moeilijk!
nooit content he
En welke real techno dj's denk je dan te boeken? Buiten enkele onbetaalbare Detroit helden is de rest zo goed als allemaal overgestapt of minimal of een subgenre.
AiB, dat is toch ook iets dat ik heb gemist.
Ik ga me op voorhamd toch niet druk beginnen maken. Oftewel valt de line-up oftewel niet.
Een uber-underground feestje zalt het al zeker niet worden denk ik.
voila, alles veranderd...
techno is geen techno meer van 10 jaar terug, en idem voor trance
| Originally posted by Dark Apostle Een uber-underground feestje zalt het al zeker niet worden denk ik. |
| Originally posted by FredNova maybe yes, maybe no |
| Originally posted by FredNova nooit content he |
Ach, mocht het krek dezelfde line-up zijn als ��n van de laatste edities (armin, MIKE, armin + mike B2B) dan zou de helft van dit forum wschl zeggen "bleh, altijd hetzelfde"...
4 jaar geleden was 90% hier nog blinde fanboy van Armin, nu liggen de kaarten omgekeerd denk ik.
| Originally posted by Devilex 4 jaar geleden was 90% hier nog blinde fanboy van Armin, nu liggen de kaarten omgekeerd denk ik. |