TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- dj gizmo... stijl etc. etc.
Pages (2): [1] 2 »
dj gizmo... stijl etc. etc.
die gast (dj gizmo dus, voor degenen die zo blind zijn geweest WEL de thread aan te klikken en niet de titel te lezen) draait de komende weekies namelijk twee keer bij me in de buurt
... maar kweet eigenlijk niet wat voor een stijl die heb.... hard, snoeihard of uberhard
(gabber zeg maar) (ik meen wel es van um gehoord te hebben... was in gabberverband... weet ik niet zeker alleen...)
plus extra info graag.. altijd interessant...
bij voorbaat dank
EDIT: en is ie het bezoeken waard ofnie?
Gizmo,
dat was toch die molukker? :-) das keibeukende hardcore, maar nu doet ie ook techno dacht ik.......mwjha, dach het wel............mzzl
Ik ben op 8 mei (samen met Flipper) naar Angels in Club Eau in Arnhem geweest. Daar draaide DJ Tommy (resident), DJ Isaac en DJ Gizmo. Wij wisten ook niet wat te verwachten van deze voormalige gabber-dj. Maar hij scheen een talent te zijn in de hardhouse-scene. En dit heeft hij naar mijn mening wel bewezen die avond!!
Met vriendelijke groet.
hmmm, tsja als Gizmo nog steeds draait zoals hij een jaartje of 6 geleden deed, dan MOET je erheen!!! (beukerdebeukbeuk) 
dank u dank u
even de comrads opbellen
(DAMN die smilies roelen LOL)
ferry salee!
harrrddcoooreeeeeeeeeeee
| quote: |
| Originally posted by Optimus harrrddcoooreeeeeeeeeeee |
| Originally posted by mr.marcello Hij scheen nu toch echt Hardhouse-DJ te zijn geworden hoor.... Met vriendelijke groet. |
| Originally posted by Optimus maar vroeger niet |
Hmm zoals zowat elke hardcore dj gaan ze een beetje richting de hardhouse. Ik weet wel dat Gizmo ook andere projecten doet / deed. Zelf een club avontuur heeft deze gozer ondernomen. Maar persoonlijk kan hij beter bij de hardhouse en hardcore blijven. Over dat vroeger is ook niet geheel waar, hij draait het nog steeds. Alleen hij is er niet heel actief meer in, in duitsland blijkt hij nog wel eens te komen, met zijn hardcore skills.
Heb zijn hardhouse kant nog nooit gehoord, dus ben wel benieuwd, in iedergeval zijn hardcore kant was altijd wel een suc-6.
| Originally posted by LightForce Heb zijn hardhouse kant nog nooit gehoord, dus ben wel benieuwd, in iedergeval zijn hardcore kant was altijd wel een suc-6. |

voor diegenen die trouwes geinteresseerd zijn in de desbetreffende datums:
dj gizmo @ zak uelsen duitsland, 19-5-2002 (pinksterzondag dus)
dj gizmo @ new york hengelo, 25-5-2002
overigens is in de laatste uitgaansgelegenheid 7 juni dj bossi van cosmic gate daro!! en natuurlijk kan ik niet
en 14 juli (nog een flink eind weg dus) draait dana dur ook nog 
gizmo is echt TOP!!!!!! ik vond m als hardcore dj al flink beuken maar hij is echt de KING van Hardstyle!! en hij draait (vind ik) veel origineler en onvoorspelbaarder dan Dana.......loeihard met een geintje hier en daar er tussendoor 
toppie!!!!!
| Originally posted by Miss Proximus gizmo is echt TOP!!!!!! ik vond m als hardcore dj al flink beuken maar hij is echt de KING van Hardstyle!! en hij draait (vind ik) veel origineler en onvoorspelbaarder dan Dana.......loeihard met een geintje hier en daar er tussendoor ![]() toppie!!!!! |

| Originally posted by mr.marcello Met vriendelijke groet. |
| Originally posted by New Wave Schijt je in je broek dat Proxy je gaat flamen ofzo ? |

| Originally posted by New Wave Schijt je in je broek dat Proxy je gaat flamen ofzo ? |
| Originally posted by Miss Proximus Marcello en ik zijn maatjes hoor ![]() Rosenmontags 2 da bone!!!!!! /me schudt vuist in de lucht |

| Originally posted by mr.marcello Een soort van vriendelijke-sig zou je kunnen zeggen!! . |
Gizmo moeje zien ja, die gast is kewl. Lekker beuQen. Draait gewoon nieuwe en iets ouwere hardstyle door mekaar. Spring ze. 
| Originally posted by New Wave owh sigje, jij bent goed opgevoed |

| Originally posted by Miss Proximus Rosenmontags 2 da bone!!!!!! /me schudt vuist in de lucht |

omdat enkele figuren moe waren
Gizmo roelde vroeger en nu roelt ie misschien nog wel meer met z'n hardstyle.
'k hem trouwens ook als een op een blauwe maandag breakbeat zien en horen draaien... was ook niet onaardig

| Originally posted by serialkillah 'k hem trouwens ook als een op een blauwe maandag breakbeat zien en horen draaien... was ook niet onaardig ![]() |
Download anders maar eens de CD:
Dj Gizmo - Harder Mach 3
Das lekker beuken, en das dus zijn syle, HARDSTYLE, just like me