TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ek 2008
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Ek 2008
Vamos Holanda !!
Jaja, ik ben wederom voor de hollanders!
'88 was net iets te vroeg voor mij dus dan nu maar, 20 jaar later.
Terwijl ze imo in '98 WK moesten zijn.
Eh, twas toch '88?
Ik ben ook supporter voor Holland.
just gvd
en 'k heb nochtans 2 weken geleden al die documentaires over dat EK gezien 
volgens mij gaan de hollanders er wel vlug uitliggen, laat staan dat ze het EK zouden winnen 
Als neutrale supporter ga ik toch voor Portugal
, al denk ik wel dat Itali� er dit jaar mee gaat lopen
| quote: |
| Originally posted by Config Als neutrale supporter ga ik toch voor Portugal , al denk ik wel dat Itali� er dit jaar mee gaat lopen |
| Originally posted by FCB_Fanatic volgens mij gaan de hollanders er wel vlug uitliggen, laat staan dat ze het EK zouden winnen |

Ik denk (vrees) dat Nederland er deze keer dicht gaat bij zijn, voor het eerst in jaren geen ploeg volledig bestaande uit vedetten (met talent maar ook met bijhorende nek) maar uit een combinatie van vedetten en werkers en dat zou wel is hun sterkte kunnen worden.
Doe mij maar Portugal, Rusland of Roemeni�
Net zoals bij andere EK/WK's krijgt nu weer Itali� m'n steun.
Ik verwacht de Italianen en de Russen (oh ja hoor), maar ik hoop stiekem wel op de Spanjaarden.
Nederland mag het voor mij ook goed doen, maar ik vrees dat ze er in de groepsfase roemloos uit zullen gaan.
Er zijn verschillende kanshebbers voor de eindzege, maar als ik dan toch een favoriet moet kiezen zeg ik Portugal. Ik hoop vooral dat het niet Italië of Duitsland wordt 
De Duitsers speelden anders verbazend goed en fris gisteren. Gaat - zoals altijd - een lastige klant worden.
indeed, ze moesten zeker en vast niet onderdoen voor Portugal.. De snelheid van uitvoering was bij momenten om duimen en vingers van af te likken. Hoe meer goeie ploegen, hoe meer vreugd 
Hmm ik vond de moffen nu niet zo indrukwekkend, degelijk en stug als altijd, die kunnen altijd het tornooi winnen als ze meedoen. Maar echt goed voetbal vond ik ze gisteren nu niet brengen.
Frankrijk - Roemeni� is ook maar matig tot nu toe, had beide ploegen sterker verwacht
Even copy-paste uit de andere thread, want die mongool ergert mij weer.
| Originally posted by Real Huybrechts Die gedraagt zich elke keer als ik 'em zie een beetje debieler. |
| Originally posted by E-motion_error Hmm ik vond de moffen nu niet zo indrukwekkend, degelijk en stug als altijd, die kunnen altijd het tornooi winnen als ze meedoen. Maar echt goed voetbal vond ik ze gisteren nu niet brengen. Frankrijk - Roemeni� is ook maar matig tot nu toe, had beide ploegen sterker verwacht |
Ja man de guidos staan al 2-0 voor.
Fantastische goal van Sneijder
Maargoed, op die moment kon Nederland evengoed 0-1 achter gestaan hebben. Dat eerste doelpunt moest gewoon afgekeurd worden denk ik, en die trektfout van Mattijsen was evengoed een penalty waard..
Jah, dat eerste doelpunt had inderdaad afgekeurd moeten worden (hoewel er daar overal twijfel over is blijkbaar
), en dan had je waarschijnlijk een andere wedstrijd. Maar hoe Nederland daarna voetbalde en de match onder controle had, chapeau. Zeker niet dominant, maar toch nooit zwaar in de problemen geraakt. En als de Italianen er al eens doorkwamen, dan konden ze rekenen op een sublieme Van Der Sar. Fris voetbal van de kezen, enorm veel inzet en loopvermogen (kijk maar wat Gio twee keer doet, van de eigen backlijn naar voren rushen en een assist/goal daaruit puren), en geweldig hoe ze de omschakeling konden maken. Ik vond het wel jammer dat de Italianen precies niet bij machte waren om hun spel om te gooien. Toch niet de topploeg die iedereen verwachtte.
Ik zie het Holland toch geen 2 keer meer doen, idem voor Itali�. Maar toch chapeau inderdaad, al zat alles hen wel mee vandaag.
Blijkbaar was de 1e goal gewoon goed... desondanks geweldige wedstrijd gezien 
http://www.voetbalprimeur.nl/site/n...oedgekeurd.html
Van Ettekhoven: "Het was een zuiver doelpunt. De assistent-scheidsrechter heeft sterk gehandeld. In de spelregels staat dat een verdediger een aanvaller van de tegenpartij niet in buitenspelpositie kan brengen door zich terug te trekken achter zijn eigen doellijn." |
Echt bewust was het niet, hij werd omver gebuffeld door z'n eigen doelman...
Ik hoop dat holland tot in de finale geraakt, want de 29ste ben ik in amsterdam!!
jawel en dat zou pas een feest zijn om dat te mogen meemaken. Ik gun het ze van hart in ieder geval! (dan zou de afgang voor onze duivels alsmaar groter zijn haha
)
| Originally posted by Jasperovitsj Echt bewust was het niet, hij werd omver gebuffeld door z'n eigen doelman... |
| Originally posted by jeronimo_jd (dan zou de afgang voor onze duivels alsmaar groter zijn haha ) |
ik heb de match wel niet volledig gezien, maar de Italianen waren precies NOG zwakker dan verwacht. Blijkbaar missen ze Cannavaro meer dan ze zelf ooit gedacht hadden
. In ieder geval zit ik er niet mee in dat Itali� op zijne dek heeft gekregen. Is een ploeg die toch enkel maar anti-voetbal speelt 
en Holland heeft vandaag zover ik het gezien heb goed gespeeld, vooral een snelle omschakeling. Wel moest die goal ABSOLUUT afgekeurd worden. Als die bepaalde regel al zou bestaan, word die alvast nooit toegepast. In dit geval ging Panucchi zelfs niet bewust buiten het veld. Waar ga je trouwens de lijn trekken? Als je het echt in het belachelijke wilt trekken, kan je net zo goed een speler die langs de zijlijn wordt verzorgd meetellen in het spel. Gewoon een belachelijke manier van de FIFA om een grove fout van een scheidsrechter goed te praten