TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vinden TA'ers van de Skihut?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by DjSuez on May-20-2002 15:59:

Wat vinden TA'ers van de Skihut?

haha, ff de vraag lezen, en dan niet te hard schelden he..

Wat vind je van de skihut?

veel plezier...


Posted by Blik on May-20-2002 16:07:

och ik kom uit Brabant, hou van carnaval, dus de ski-hut zal ik ook wel geinig vinden (als ik veel gezopen heb)

nuchter is carnaval ook geen klap aan


Posted by Cosmic on May-20-2002 16:28:

GEEN REET AAN!!!


Posted by Subsonik on May-20-2002 16:29:

Shame / Disagreement

HET LIJKT ME VERSCHRIKKELIJK!!!


Posted by TranceFool on May-20-2002 16:30:

Errug vet......ik draai zelfs ski-hut muziek


Posted by hamburgerboefje on May-20-2002 16:42:

Nuchter: lijkt het me afschuwelijk.
Bezopen: lijkt het me wel grappig
en Stronken:.....................


Posted by DjSuez on May-20-2002 16:44:

Ik vind het zelf ook erg leuk, als je tenminste in de stemming bent, en met een flinke slok op idd.. maar niet te vaak..


Posted by -TAIS- on May-20-2002 16:46:

King

..














IK WIL OOK ZO'N BROEK MET VAN DIE ZAKKEN AAN DE ZIJKANT


Posted by SnuggLe on May-20-2002 16:47:

Nuchter & Bezopen: Helemaal NIETS!

En waarom?
1) Teringmuziek
2) Foute mensen
3) Te druk
4) Allemaal Locals die ruzie zoeken...
5) Omdat het in andere tenten gezelliger is...

Greetz,
SnuggLe


Posted by MaGiK54 on May-20-2002 16:53:

Eens in het half jaar gaan we er wel eens heen doordeweeks. Dan is het wel grappig voor een uur of twee en dan zijn wij het wel weer zat, aangezien alles dan weer herhaald wordt. Gisteren voor het eerst naar de Baja geweest, dat is pas een neptent. Alles is daar gemaakt, de tieten , het publiek en de sfeer. Waren we dan toch maar naar Johan Gielen in de � O � gegaan


Posted by Siesta on May-20-2002 17:02:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nuchter & Bezopen: Helemaal NIETS!

En waarom?
1) Teringmuziek
2) Foute mensen
3) Te druk
4) Allemaal Locals die ruzie zoeken...
5) Omdat het in andere tenten gezelliger is...

Greetz,
SnuggLe


Foute Mensen??? Hoezo??? respect voor elke muziek lijkt me een logische zaak. die mensen willen gewoon alleen feestmuziek. was daar mis mee?


Posted by eXos on May-20-2002 17:07:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
HET LIJKT ME VERSCHRIKKELIJK!!!


Nee...

HET IS VERSCHRIKKELIJK!!!


Posted by MaGiK54 on May-20-2002 17:07:

Re: Wat vinden TA'ers van de Skihut?

quote:
Originally posted by DjSuez
haha, ff de vraag lezen, en dan niet te hard schelden he..

Wat vind je van de skihut?

veel plezier...


Maar wat vind jij ervan eigenlijk ??


Posted by Siesta on May-20-2002 17:18:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Nee...

HET IS VERSCHRIKKELIJK!!!




neej man, als dj is het dik cool, ik doe ook welles apres ski shows, onder de naam dj gerrit, gheghe, best fun, lekker lullen en kut muziek draaien, , maja verdiend wel goed. en zijn altijd wel dronken wijven, en als dj ben jij de man dussuh,


Posted by Nook on May-20-2002 18:00:

Jester

ik vind het wel grappig, alleen tijdje al niet meer geweest.


Posted by basvh on May-20-2002 18:02:

ik vind het met carnaval leuk en das dus 1 keer per jaar. de rest van het jaar zoek ik zulke tenten niet echt op.


Posted by total woot on May-20-2002 18:27:

moet erg veeeeeeel zuipen! (maar dan wordt zelfs marianne weber leuk, dus dat zegt ook wel iets )


Posted by DJ Bazz on May-20-2002 19:08:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nuchter & Bezopen: Helemaal NIETS!

En waarom?
1) Teringmuziek
2) Foute mensen
3) Te druk
4) Allemaal Locals die ruzie zoeken...
5) Omdat het in andere tenten gezelliger is...

Greetz,
SnuggLe


helemaal mee eens


Posted by Joost008 on May-20-2002 19:30:

Bij ons in de ballendiscotheek de leeren lampe gaan ze ook heel vaak in 1 keer een ski-hut nummer ofzo dr doorheen doen of zo'n ander ballennummer als chillen in een bubbelbad enzo
Zoals laatst ook ging ik net lekker uit me dakkie op Cosmic Gate - Back to Earth (SHOKK Remix) gaat die sjaak van een DJ(Zo noemt die jongen zichzelf ) een beetje Chillen in een Bubbelbad draaien en als ik me wel aan 1 nummer kan ergeren dan is het dat dus wel he...


Posted by DJ Bazz on May-20-2002 19:44:

quote:
Originally posted by Joost008
een beetje Chillen in een Bubbelbad draaien en als ik me wel aan 1 nummer kan ergeren dan is het dat dus wel he...


dat nr van brainpower dat vind ik nog erger, helemaal niet om aan te horen, dat mensen dat leuk vinden.
als ik dat ergens hoor ben ik gelijk weg.


Posted by New Wave on May-20-2002 20:16:

Ik hou alleen van die muziek als vrouwen hun tieten laten zien..........en dat doen ze meestal ook wel


Posted by Little Theseus on May-20-2002 20:18:

Skihut? Echt om van te kotsen.
Maar soms ga je wel is met z'n allen uit en dan wil iedereen het naar z'n zin hebben. Dan ga je dus maar een skihut ofzo omdat alle muziek wordt gedraaid en iedereen het ook wel naar zn zin heeft. Ik ga dan echt niet de hele avond sacho aan de bar hangen, zuip me dan helemaal lam en doe vrolijk mee. Maarja, een club is gewoon zo onbeschrijvelijk veel beter dan een skihut dat ik het niet eens ga vergelijken met elkaar.


Posted by blighty on May-20-2002 20:25:

Skihut?? ehm, niet echt mijn stijl (understatement)


Posted by raoel on May-20-2002 21:27:

Ik luister niet naar zulke soort muziek.
Dat niet maar, als brabander, kan ik het in een skihut wel gezellig hebben.
Er zit nogal verschil tussen de ene skihut en de andere, sommige draaien echt jeuk aan mun bal muziek, andere draaien dan nog de wat leukere "hos" liedjes.

En op ski vakantie is het natuurlijk wel super.
Echt apres skieen is geweldig.
-Iedereen stinkt naar het zweet na een dag skieen
-je bent moe en dus meteen na 2/3 halve liters
-je kunt maar amper op die lompe ski schoenen lopen
-flink zuipen

en de skihut muziek is dan echt geen probleem


Posted by ampburner on May-20-2002 22:23:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Foute Mensen??? Hoezo??? respect voor elke muziek lijkt me een logische zaak. die mensen willen gewoon alleen feestmuziek. was daar mis mee?


Je wilt toch niet zeggen dat je skihutmuziek RESPECTABELE muziek vind he? (of ben ik zo dom dat ik een sarcastische post verkeerd interpreteer? - ik hoop het )


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.