TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DjRV @ Myth 2002 (Norway)
Pages (2): [1] 2 »
DjRV @ Myth 2002 (Norway)
Ben dus afgelopen weekend naar noorwegen geweest en voor die gene die het wat boeit,
hier een kort verslag....
Eenmaal aangekomen op vliegveld Gardemoen werd ik opgewacht door de organisatie van het feest.
Samen met hun ben ik Oslo in gegaan en hebben ze me wat mooie plekjes laten zien.
Rond 17:00 vertrokken naar het huis van 1 van deze gasten en me even opgefrist.
We zijn wat gaan eten en rond 19:30 waren we in de tent waar het zou gebeuren.Beetje ingedraaid en
daarna naar de backstage area gegaan om daar wat te chillen.Om 21:15 begon ik met mijn set.
Hele set ging heerlijk (behalve het moment dat de monitor uitviel
)en met een satisfied gevoel
was ik om 22:45 klaar.Lekker backstage gechilled (was zwaar moe) en nog lang geluld met Lars Holte
(aardige gozer).Rond 04:30 weer terug richting vliegveld na de nodige handtekeningen
uitgedeeld te hebben (dat was echt wazig
) en om 7:00 zat ik weer in de lucht.
Vond het een fantastische ervaring
en de noorse mensen zijn uitermate relaxed.De set is opgenomen en ontvang ik zeer binnenkort en
zal die dan ook hier posten...
Backstage met Lars Holte...
Party ppl..
More Party ppl...
me in the mix 
nice pic met party ppl
ikke weer in the mix 
Relaxed! Ik zit met smart te wachten op de set.
Zijn er voor de toekomst nog plannen? Nog gigs gepland staan? Wanneer breek je "echt" door? 
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Relaxed! Ik zit met smart te wachten op de set. Zijn er voor de toekomst nog plannen? Nog gigs gepland staan? Wanneer breek je "echt" door? ![]() Greetz, SnuggLe |
mooi verslag RV en zekerz relaxed die party pics.
K zal binnekort je set wel es beluisteren
zow,ff die foto's verkleind want die waren asociaal groot
cool verslag, en errug cool voor je, echt waar
maar kijk je altijd zo naar de dj booth?? ik kijkt altijd mooi rechtuit alster mooie vrouwtjes zijn 
maar iig, keep going (Y)
| Originally posted by DJ_Siesta cool verslag, en errug cool voor je, echt waar maar kijk je altijd zo naar de dj booth?? ik kijkt altijd mooi rechtuit alster mooie vrouwtjes zijn ![]() maar iig, keep going (Y) |
| Originally posted by magrec Vandaar dat al jouw mixen nooit gelijk lopen en die van rv wel |
Hi,
Ziet er strak uit RV
Nice pics
Greetings,
Blighty
| Originally posted by DJ_Siesta lol, twas niet vijandelijk bedoeld hoor maggie, |
zeeeer stoer.. ziet er echt toppie uit man!!
ik zal met smacht wachten op de mix, lijkt me vet om je te horen draaien.. coole pics ook btw
| Originally posted by DJ_Siesta cool verslag, en errug cool voor je, echt waar maar kijk je altijd zo naar de dj booth?? ik kijkt altijd mooi rechtuit alster mooie vrouwtjes zijn ![]() maar iig, keep going (Y) |
| Originally posted by DjRV Ben bang dat ik nu weer in het alombekende zwarte gat ga vallen |
damn dat heb je weer rielekst geregeld (/me is jaloers
)
tis nog wachten op een echte doorbraak, kan je misschien niet een keer bij ID-T draaien ofzo? gewoon die lui ff vragen en een beetje aansporen enz
| Originally posted by DJ Bazz damn dat heb je weer rielekst geregeld (/me is jaloers )tis nog wachten op een echte doorbraak, kan je misschien niet een keer bij ID-T draaien ofzo? gewoon die lui ff vragen en een beetje aansporen enz |
ik kijk ook naar platen/spelers/mengpaneel... niet dat je daar op kunt lezen wat je moet doen en hoe je het moet doen, maar toch... tis gewoon concentratie 
was me het weekendje dus wel voor je? 
| Originally posted by Eye-Riz ik kijk ook naar platen/spelers/mengpaneel... niet dat je daar op kunt lezen wat je moet doen en hoe je het moet doen, maar toch... tis gewoon concentratie ![]() was me het weekendje dus wel voor je? |

| Originally posted by DjRV vind het meestal wel handig om me plaat te zien als ik cue point zoek of beatmatch...of gebruik jij braille? |
Hehe, ziet er zekers wel goud uit RV! Ben benieuwd naar de set.
Pas alleen wel op met die pet he, je weet waar dat hier mee geassocieerd wordt 
| Originally posted by -TAIS- Pas alleen wel op met die pet he, je weet waar dat hier mee geassocieerd wordt |

AAH, lekker voor je Ruubje!
Die skandinaviers zijn echt allemaal extreem aardig.
Leuk voor je 
t00t, jij komt er wel
Aan de pics te zien was het een geslaagd feestje, nu nog ff je setje horen 
En dat over id-t, maybe kan Bellie je aan een nummertje helpen? 
GreetZ, DC
Nee ik heb niet gescratched op ppk,ik heb nalin en kane gescratched(jean eat your heart out,dat zijn pas skills
)
En als bellie een balletje wil opgooien zou dat errug flex zijn ... 
| Originally posted by -TAIS- Pas alleen wel op met die pet he, je weet waar dat hier mee geassocieerd wordt |
LOL!! nou tussen jullie zit het wel goed... 
RV: in 1 woord amazing
wat vet zeg!! dit moet wel ff een ervaring geweest zijn.. wacht maar er zullen er nog vele volgen voo jou! heb ik zoon vaag vermoeden over....
en je weet het he! Scandinavie is DE springplank voor de betere trance Djs