TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- bil-musik
Pages (2): [1] 2 »
bil-musik
hej, en polare till mig tog k�rkortet tv� veckor sen. men han har ingen soft bil musik som man kan k�ra fort till samt glida i stan o stila.. 
ge ditt absolute tips p� l�t/l�tar som du �lskar n�r du k�r bil/snabbt..
lite aggressiva och tuffa o l�tar o "snabba" sk�na l�tar uppskattas!
Ha ha det d�r e min vardag... k�r bil mycket varje dag s� det har blivit en del pumpa musik.
Om man nu skiter i att det �r r�tt pinsamt med att spela h�g musik s� alla h�r n�r man k�r i stan... brudar t�nder inte p� s�nt 
Jag gillar att lira allt m�jligt i min bil eftersom den l�ter s� bra, allt blir bra d�.
Om man nu enbart ska spela trance...
Glidar musik kan ju vara l�gre bpm och lite mer lugnare trance...
Att k�ra n�n riktigt fet build-up med en riktigt tung trance l�t typ uplifting �r det absolut b�sta och sk�naste n�r man ska accelerera fort iv�g... lite av en kick... upp fort som fan och spela skit h�gt med intensiv trance eller n�t h�rt proggit 
Sen har man ju k�rt fylle taxi �t polarna ett par ggr och tyv�r s� gillar 99% av mina polare inte min (v�r) underbara musik... Det h�nder att dom blir skit jobbiga och ska h�lla p� � va pinsamma i trafiken/city, d� drar man bara p� med h�g volym s� dom blir sn�lla och ber om att man ska s�nka...
Avslutingsvis... f�rsta l�ten i f�rsta bilen med f�rsta riktiga stereon f�r mig var Prodigy - Jerico...

Denna �r grym om man har lite "tryck" i bilen!
Jonah - Shhh..Listen Be Quiet
F�rsta g�ngen jag h�rde denna var n�r den tjejen Linda eller vad
hon hette som var med i senaste baren �made sig som fan p� scen
p� Custom Motorshow Elmia Jkpg
/ jre
ahh Jonah, en gammal goding fr�n 2000
en annan personlig favorit i bilen hos mig e Energy 52 - Cafe Del Mar
En l�t som funkar e Ayla - Ayla part 2
en l�t (som inte �r trance)som funkar �r:
earthbound - one nation trance nation
| quote: |
| Originally posted by TrancE_GyLLe en l�t (som inte �r trance)som funkar �r: earthbound - one nation trance nation |
the clergy - saints and sinners

| Originally posted by SteveTranz4ever Avslutingsvis... f�rsta l�ten i f�rsta bilen med f�rsta riktiga stereon f�r mig var Prodigy - Jerico...[/COLOR] |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ha ha det d�r e min vardag... k�r bil mycket varje dag s� det har blivit en del pumpa musik. Om man nu skiter i att det �r r�tt pinsamt med att spela h�g musik s� alla h�r n�r man k�r i stan... brudar t�nder inte p� s�nt ![]() Jag gillar att lira allt m�jligt i min bil eftersom den l�ter s� bra, allt blir bra d�. Om man nu enbart ska spela trance... Glidar musik kan ju vara l�gre bpm och lite mer lugnare trance... Att k�ra n�n riktigt fet build-up med en riktigt tung trance l�t typ uplifting �r det absolut b�sta och sk�naste n�r man ska accelerera fort iv�g... lite av en kick... upp fort som fan och spela skit h�gt med intensiv trance eller n�t h�rt proggit ![]() Sen har man ju k�rt fylle taxi �t polarna ett par ggr och tyv�r s� gillar 99% av mina polare inte min (v�r) underbara musik... Det h�nder att dom blir skit jobbiga och ska h�lla p� � va pinsamma i trafiken/city, d� drar man bara p� med h�g volym s� dom blir sn�lla och ber om att man ska s�nka... Avslutingsvis... f�rsta l�ten i f�rsta bilen med f�rsta riktiga stereon f�r mig var Prodigy - Jerico... |
| Originally posted by NordLight GRYMT reg-nr !!! Thumbs up. NordLight |
| Originally posted by reveal japp, i photoshop kan man g�ra mkt |
Skulle den va �kta skulle Svensson inte fatta vad det var utan tro att man var trancevestit (stavas inte s� men...)
Fet bill�t:Push Till We Meet Again (Album Mix)...Grym att �ka fort
till sammtidigt som musiken eskaleras...

Finns s��� m�nga tunga l�tar � lyssna p� n�r man k�r!
Har �kt r�tt l�nga str�ckor s� ja har hunnit h�rt mycket!
Dels till Amsterdam � tillbaka till STHLM � till Karlshamn h�r i veckan...
Ett riktigt najz album �r Armin's "Boundaries Of Imagination"!
Magik 6 �r ocks� ett hett tips!
Sen finns d en massa l�tar dessutom... Men d vet man b�st sj�lv vilka man gillar mest...
M�ste bara till�gga att k�ra till trance e ett av d b�sta ja vet!!!
Var p� v�g ett tag � ut � k�ra bara f�r att f� uppleva d f�r n�n timme sen!!!
Beh�ver tips p� liveset eller mixskivor som det �r fullt �s rakt igenom. Har k�rt s�nder Magik6 nu och beh�ver ny busk�rarmusik. (Man tycker en skiva man pyntat upp�t 200 pix f�r borde h�lla l�ngre, men men...)
| Originally posted by Aendy Beh�ver tips p� liveset eller mixskivor som det �r fullt �s rakt igenom. Har k�rt s�nder Magik6 nu och beh�ver ny busk�rarmusik. (Man tycker en skiva man pyntat upp�t 200 pix f�r borde h�lla l�ngre, men men...) |

NU NRG - Energizer... passa er, den va p� n�r jag havererade min Impreza iaf 
| Originally posted by quilly NU NRG - Energizer... passa er, den va p� n�r jag havererade min Impreza iaf |
Har laddat hem en massa nytt �ver natten.. sitter � sorterar och d� h�r jag denna sm�tt bizarra techno l�t eller vilket fack den nu hamnar i...
Fet j�vla bas i iaf.
H�ger klicka och v�lj spara m�l som >>h�r<< f�r att ta hem den...
Ska br�nna den t�nkte jag � se vad den g�r f�r i min stereo imorn... fast h�ller nog f�r �ronen �nd�... har en begynnande tinitus
s� det blir till att testa om frillan h�ller ist�llet...
.../ Steve
Wicked steve....Finns inget b�ttre �n techno p� ruskigt h�gg volym.....
Love it....
Btw lite skruvad l�t �r det....
| Originally posted by quilly NU NRG - Energizer... passa er, den va p� n�r jag havererade min Impreza iaf |

| Originally posted by SteveTranz4ever Har laddat hem en massa nytt �ver natten.. sitter � sorterar och d� h�r jag denna sm�tt bizarra techno l�t eller vilket fack den nu hamnar i... Fet j�vla bas i iaf. H�ger klicka och v�lj spara m�l som >>h�r<< f�r att ta hem den... Ska br�nna den t�nkte jag � se vad den g�r f�r i min stereo imorn... fast h�ller nog f�r �ronen �nd�... har en begynnande tinitus s� det blir till att testa om frillan h�ller ist�llet....../ Steve |
| Originally posted by Vizay btw de h�r e lite offtopic men va kostar en beg. impreza nuf�rtiden? |
tack som fan swe_trance.....har hittat dr�mmodellen nu....bara � v�nta p� att ericsson ska stiga igne s� kan jag s�lja av lite 
de h�r e ju pure power 
k�ra en ny bil � spela riktigt bra trance, d finns inge b�ttre 
ja tenderar k�ra fortare dock. 
Doter han kan fixa musik han, men inte Amnezia me sin jungeltrance
hohohoho