TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Southern Sun retail anders dan promo????
Pages (2): [1] 2 »

Posted by blighty on Jun-09-2002 10:04:

Question Southern Sun retail anders dan promo????

Hi all,

Ik was gisteren met wat vrienden naar mijn 12" aan het luisteren van Southern Sun. En opeens zei een van mijn vrienden "Deze klinkt anders dan de Southern Sun die Tijs op DD draaide" Dus wij snel effe de rips van DD gepakt en afgespeeld, en ja hoor, de Retail verschilt zeker!!

Na de tweede break (als de stem er weer inknald) heb je helemaal geen strings. Moet je maar eens vergelijken met de Live Rip. Daar barst het na de break van de strings.

Ik denk dat Tijs Southern Sun toch heeft aangepast op verzoek van Oakie. Al ben ik zelf van mening dat ie dit beter niet had kunnen doen. Juist op die strings na de tweede break ga je los. Nu klinkt het behoorlijk kaal.

Is dit jullie ook al opgevallen?

Greetings,
Blighty

Posted by Muppet on Jun-09-2002 10:18:

Mee eens, het viel me al op toen de vinyl rip te krijgen was. Het nummer was veel minder mooi dan de versie op dd of de versie op nec. Eerst dacht ik dat het lag aan de live versie ofzo maar er zit wel een duidelijk verschil in.

Greetz Muppet

Posted by Passiva on Jun-09-2002 10:37:

Hmm ik heb em nu ook op vinyl. Maar aan 't einde fade 'ie out... Hebben jullie dat ook?

-ReGrOoVeD

Posted by blighty on Jun-09-2002 10:43:

Huh?

Zal zo even kijken voor je, het is toch wel de release op Perfecto (Rode hoes met een "zwaaiende" dame ?

Greetings,
Blighty

Posted by Passiva on Jun-09-2002 11:07:

Ja tis echt de perfecto... En ik heb em opnieuw gecheckt en hij fade toch echt uit..

-ReGrOoVeD

Posted by blighty on Jun-09-2002 11:38:

Hmm,

Ja he hebt gelijk man, vaag zeg, nou ja, zo erg is het ook weer niet, maar ik vind het toch een vreemd einde.

Ik zou nu wel eens willen weten hoe het echt zin

Greetings,
Blighty

Posted by Ding Chavez on Jun-09-2002 13:08:

Als je beter luistert hoor je ook dat de vocalen anders zijn in de DD versie
Maar gelukkig draait tieske tegenwoordig gewoon weer de DD versie want die blijft natuurlijk gewoon roeleren

Posted by blighty on Jun-09-2002 13:15:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Als je beter luistert hoor je ook dat de vocalen anders zijn in de DD versie

Ja klopt!! Dat was ik nog vergeten te vermelden, de tekst is inderdaad ook anders. Goed dat je het even zegt.

Hmm, ik vind eigenlijk niet dat hij dat zo uit had mogen brengen als "DJ Tiesto Mix" Het was prettig geweest als hier melding van was gemaakt, maar goed..

Greetings,
Blighty

Posted by Asperge on Jun-09-2002 16:30:

ja dat is zkr jammer, die tijs zelf draait is veel kicker

die perfecto(rode hoes) is ook wel goed maar niet zo als die tijs altijd draait

in de ene zingt dat meisje cause it's easier to fly(tijs versie) en in die andere cause it's easier to drown(rode perfecto release)

Posted by Siesta on Jun-10-2002 04:55:

de Gabriel & Dresden mix, vind ik echt 10 x beter dan die tiesto mix. luister maar es naar de orginele mix en de tiesto, lijkt best veel op elkaar. bijna alleen een andre bassline.

maarja das mijn mening

greetz

Posted by Donna on Jun-10-2002 07:24:

same here,gabriel&dresden ownen ass...
Ennu maybe hebben ze dermee gekloot omdat t zo'n idiooooooot lang nummer is wat t enige gare is aan dat nummer,veeeelste lang

Posted by tijs08 on Jun-10-2002 16:36:

misschien ben ik de enige, maar ik vind een stuk van die zang bij die G&D mix echt heel vals......

Posted by Bouma-Bros on Jun-10-2002 17:45:

Kheb het net effe gechecked..heb namelijk al een hele tijd een promo 12" van southern sun, maar eigenlijk nooit de Tiesto rmx gedraait..ennuh bij mij fade ie echt niet out aan het einde.

Gabriel & Dresden samen met het origineel die doen het em voor mij echt veel beter dan de remix van Tijs...maarja das mijn mening!

Cheers,
ElSandro

Posted by Passiva on Jun-10-2002 17:55:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Kheb het net effe gechecked..heb namelijk al een hele tijd een promo 12" van southern sun, maar eigenlijk nooit de Tiesto rmx gedraait..ennuh bij mij fade ie echt niet out aan het einde.

Dat zeg je idd goed jah, bij de Promo fade 'ie idd niet uit... maar bij de Perfecto Release wel

-ReGrOoVeD

Posted by Siesta on Jun-10-2002 19:08:

quote:
Originally posted by tijs08
misschien ben ik de enige, maar ik vind een stuk van die zang bij die G&D mix echt heel vals......

lol, k denk datje de enige bent, DL anders een andere versie, de CDM versie ofzo, of hebbie um vinyl? anders week ut ook niet

Gabriel & Dresden mix 00wnzord echt phat, zoveel energie, van die tiesto mix work zo duf. mja dat ben ik

greetZ

Posted by Tha Force on Jun-11-2002 13:33:

De Gabriel and Dresden mix vinnik eiglijk ook wel btr dan die van Tiesto...

Posted by Subsonik on Jun-11-2002 14:06:

quote:
Originally posted by Tha Force
De Gabriel and Dresden mix vinnik eiglijk ook wel btr dan die van Tiesto...

Hier nog 1, kben die Tiesto remix egt zat. vonnem eerst super....maar nu vink die G&D mix gwoon stukken mooier

Posted by Ding Chavez on Jun-11-2002 14:21:

Alles van G&D roelt de pan uit

Posted by Donna on Jun-11-2002 15:15:

indeed,die gasten zijn goed op weg

Posted by magrec on Jun-11-2002 15:42:

nu breekt mijn klomp

iemand lijm

Posted by Passiva on Jun-11-2002 16:06:

*Hands over the glue....*

Posted by MennoB on Jun-11-2002 19:07:

Maar heet die promo (DJ Tiesto's ISOS remix) en die andere (DJ Tiesto Mix)??, en heeft iemand een AG link van die versie die op perfecto uit is??

Ik vind die "tijs" versie super beter dan elke andere versie dan ook.....

Posted by blighty on Jun-12-2002 14:34:

Hi all,

Het is me nu niet meer duidelijk, ik zet alles op een rijtje en probeer me dan even te helpen om dit op te lossen:

- Allereerst heb je de versie die Tijs draaide op Dutch Dimension (en andere dj sets) Die versie bevat veel strings en andere lekkernijen.

- Daarnaast heb je de versie op Perfecto, deze fade uit en bevat veel minder stings. Kortom: hij is uitgekleedt

- Dan heb je de versie die Sander op 12" promo heeft. Deze versie fade niet uit.

Mijn vraag:

Komt de versie die Tijs draait overeen met de versie die Sander (ElSandro) op promo vinyl heeft?

Greetings,
Blighty

Posted by Bouma-Bros on Jun-12-2002 15:26:

De mijne is gewoon de versie die Tijs op DD draaide.

Cheers!
ElSandro

Posted by blighty on Jun-12-2002 17:03:

Hi Sander,

Bedankt voor de info

Greetings,
Blighty

Pages (2): [1] 2 »