TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט
Pages (2): [1] 2 »
כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט
הנה כתבה מעניינת שראיתי בעיתון של באר שבע היום:
| quote: |
בלה בלה בלה בלה מועדון הtube פתח את שעריו במסיבת פתיחה מדהימה. תאורה יוצאת דופן, אווירה כללית מרוממת וכמובן, מוזיקה מעולם אחר בניצוחו של הרזידנט החדש שלהם בשם גיל שוורץ, כן גבירותיי ורבותיי, גיל שוורץ הוא הרזידנט החדש של המועדון הנפלא הזה ומי שעדיין לא שמע אותו מנגן, מפסיד בגדול. ביום חמישי ה31 למאי גיל שוורץ הפציץ בענק והרקיד את כולם, לא היה אחד שעמד או ישב. וכמו שראיתם בפורום, באראקה או אפילו בחוף נירוונה, גיל שוורץ לא מאכזב. הסוד מאחורי ההצלחה של המועדון הוא הבעלים החדשים ירון טובול שכנראה השקיע המון המון זמן ומאמצים, וכמובן כסף, כדי להביא את שוורץ לתפקד כרזידנט, כשנשאל איך עשה זאת ענה "גיל שוורץ הוא תקליטן מן השורה הראשונה, זה הרי היה ברור שיהיה קשה מאוד להעסיק אותו כרזידנט איפשהו אבל לכל אחד יש מחיר, אני מודה שהמחיר שלו גבוה מאוד אבל הוא שווה כל שקל" עוד מוסיף ירון "היו לי התלבטויות בקשר אליו בגלל שהוא דרש ודרש ודרש אבל כשראיתי מה שהוא עשה במועדון במסיבת הפתיחה, ממש התלהבתי!" ולסיכום קלאברים, מועדון חדש בעיר עם אחד התקליטנים הכי בולטים באיזור עם המוזיקה הכי חדשה והכי מקפיצה שקיימת אז אם לא הייתם שם עדיין, מומלץ בחום! |
סחטיייןןןן~~!!!!!
מה אני יגיד לך אני קצת מקנא!!!
בהצלחה שם
הכתבה הזאת בטח ץבביא הרבה אנשים
הרבה אנשים קוראים את העיתון הזה אבל גם בלי הכתבה המועדון מפוצץ
3 קומות מלאות באנשים
וזה רק מהפליירים והפרסומים שרצים ברדיו ובעיר 
Re: כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts הנה כתבה מעניינת שראיתי בעיתון של באר שבע היום: הכתבה לקוחה מעיתון "עכבר העיר" של באר שבע במדור "חדשות הלילה - מועדונים" ייב ביי |
סחטיין על הכתבה גיל
!!!!!
באמא שלי איזה מחמאות דפקו לך שם....
צריך לארגן כל החבר'ה של הפורום יום אחד בחופש לראות אותך במועדון או סתם להתנחל אצלך בבית


תהגר להרצליה!!
סחטיין!!!!
אתה גדוך!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN תהגר להרצליה!! סחטיין!!!! אתה גדוך! |
| quote: |
Originally posted by DJ-Energy סחטיין על הכתבה גיל !!!!! באמא שלי איזה מחמאות דפקו לך שם.... צריך לארגן כל החבר'ה של הפורום יום אחד בחופש לראות אותך במועדון או סתם להתנחל אצלך בבית ![]() |
חחחחחחחחח, אשכרה טוב שלא דפקו לך מחמאות
כמה עלה לשחד את המבקר? 
אבל ראסמי- כמה אתה מקבל שם להופעה?
| quote: |
| Originally posted by eXeTik חחחחחחחחח, אשכרה טוב שלא דפקו לך מחמאות אבל ראסמי- כמה אתה מקבל שם להופעה? |
שיחקת אותה אחי !
ממש ממש שיחקת אותה
אני מבין שעכשיו תופסים ממך ביג-שוט אתה אפילו לא עונה יותר באייסיקיו, הא?

אם הוא לא עונה לך באייסיקיו אולי הוא שם אותך באיגנור ליסט
ניסיון אישי אריאל?
J/K
פששששששששש, תמשיך ככה ויום אחד אולי יפרסמו כזאת כתבה אפילו בעיתון "ניבים" של קיבוץ געש או בעיתון "על השרון"... סתם כל הכבוד גיל הם צודקים 
פשששששששש כל הכבוד לך גיל!!!!!
עלה והצלח
גיל נראה כאילו אתה פיברקת את הכתבה אבל לא נראה לי....
פשששש אחי שיחקת אותה.....
יש לך את הסט הזה מוקלט?
וואו
יפה אחי
לא זילזלתי אף פעם
יש לך סטים מצוינים
עלה והצלח

| quote: |
| "היו לי התלבטויות בקשר אליו בגלל שהוא דרש ודרש ודרש אבל כשראיתי מה שהוא עשה במועדון במסיבת הפתיחה, ממש התלהבתי!" |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano גיל נראה כאילו אתה פיברקת את הכתבה אבל לא נראה לי.... פשששש אחי שיחקת אותה..... יש לך את הסט הזה מוקלט? |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts וגם פירסמתי אותו כאן אם אני לא טועה |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני מבין שעכשיו תופסים ממך ביג-שוט אתה אפילו לא עונה יותר באייסיקיו, הא? |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts לא הייתי בבית כששלחת לי את ההודעה אחי אל תיקח אישית |
גיל
wtf?!?
מזה הוואטאר הזה ששמת?
זה מישהו מהמועדון שעושה צורות עם חבלים צבעוניים
לי זה נראה כמו איזה חתול ג'ינג'י ענק 
תמיד אמרתי שיש פה אנשים על סמים קשים מאוד 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.