TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaat dit heen !!!
Pages (2): [1] 2 »
Waar gaat dit heen !!!
Sta ik net lekker in de keuken een hapje eten klaar te maken met 538 op de achtergrond en een flesje heineken in m,n hand, hoor ik ineens Paul oakenfold - southern sun op 538 !!
Waarom houden ze dit soort nummers niet van de radio !!
Op dancedepartment ok en online radiostations ook maar 538 !!!
Doen ze dit nou alleen maar voor het geld ??
Hoe verneuk je een scene !!
klotezooi !!
ja en dan zegge ze d`r ook nog zo stom bij `de allernieuwste plaat van paul oakenfold` of zowiets..
bagger..
Gelukkig niet de Tiesto mix. Off...........??
k zag em laatst ook op TMF, maar dat was de original. Maar toch... blyft verrot dat dit elke keer weer gebeurt

Ik zal er nie wakker van liggen
moah ... ik vind 't nie al te erg.
tenminste nog wat leuks om naar te luisteren, i.p.v. madhouse, boozywoozy en die ellende 
en wat ze over de plaat vertellen moet je maar nie serieus neme ... je weet 't toch zelf wel beter 
maakt tog niezo veel uit? dat de muziek die wij mooi vinden, nu ook het bredere publiek leuk vind?
kvindet alleen maar mooi.
Tsja, dat was te verwachten. Ik heb iedereen hier in mijn omgeving al gezegd 2 maanden geleden: in de gaten houden deze plaat, over 3 maanden issie een vette hit.
En ik krijg gelijk........
Greetz,
SnuggLe
hmm ja als er boozywoozy gdraait wordt, wordt er hier geklaagd en als een marco v/paul oakenfold/tiesto track gedraaid wordt dan ister weer gezeik....dusse, waneer ist dan wel goed?
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik zal er nie wakker van liggen |

(ik vind t toch een boutnummer, net als dat solar coaster nummer)
| Originally posted by Miss Proximus psies ![]() bovendien...het is veel te warm om je over dat soort onbelangrijke dingen druk te maken (ik vind t toch een boutnummer, net als dat solar coaster nummer) |
k, vind het natuurlijk wel toppie voor paultje maar als het maar bij de radio version blijft.
Straks valt er niks meer te rippen en is alles direct op de radio, kom je op een feest hoor je een lekker nummertje en denk je bij jezelf goh ja die hoorde ik gisteren op de radio.
ik vind het gewoon jammer ..........
boeie!!
ga lekker in de zon bruin bakken, en zet de radio aan.. lekker chillen! 
| Originally posted by Miss Proximus ...net als dat solar coaster nummer) |
Snap niet dat mensen zich hier druk om maken... wat maakt 't nou uit???
| Originally posted by eieregooie Snap niet dat mensen zich hier druk om maken... wat maakt 't nou uit??? |
van wordt.
Gaan we deze threads nou elke keer krijgen waneer er een plaatje op tik-tak radio komt die jullie zo goed vinden?
Ik zal jullie wat vertellen.......IT WON'T BE THE LAST ONE!!!!!!
Wat dachten jullie van die commerci�le versie van The Truth van Cosmic Gate.
Hoe moet je daar nou op dansen? In looptempo?
Zonde dat er zoveel goeie tranceplaten commercieel gaan. Zou het niet veel gaver zijn dat wij de enige zullen zijn die dit soort meesterwerken te horen krijgen en dat al die TMF-meutjes lekker naar Britney of dat soort snolletjes zitten te luisteren? Zo blijft de sien intact, straks komen er nog gerenommeerde DJ's op kinderparty's als de TMF-awards...
*zucht*
sommige mensen WILLEN het ok gewoon niet snappen!
ik wed erom dat nog steeds 99% van jullie TAs hier terecht zijn gekomen door plaatjes zoals Boozywoozy en de minder simpele varianten
en omdat je nu een halfjaartje (b.w.v.s.) langer in de "scene" zit sta je er opeens boven en ben jij opeens een kenner...
*en toen werd je wakker met je vinger in je kont*
Zo Miss,
zijn wij tweetjes dus zo'n beetje nog de enige die al langere tijd van deze muziekstroming houden en voor die ene procent staan die altijd achter dancemuziek zal staan...
---No dissrespect---
| Originally posted by Miss Proximus *zucht* sommige mensen WILLEN het ok gewoon niet snappen! ik wed erom dat nog steeds 99% van jullie TAs hier terecht zijn gekomen door plaatjes zoals Boozywoozy en de minder simpele varianten en omdat je nu een halfjaartje (b.w.v.s.) langer in de "scene" zit sta je er opeens boven en ben jij opeens een kenner... *en toen werd je wakker met je vinger in je kont* |

snap t hele idee van deze trhread niet.....
als je dat soort muziek op de radio hoort, is het dan ineens minder relaxte muziek dan wanneer je zelf die plaat opzet???????
ik snap er helemaal niets meer van

| Originally posted by total woot snap t hele idee van deze trhread niet..... als je dat soort muziek op de radio hoort, is het dan ineens minder relaxte muziek dan wanneer je zelf die plaat opzet??????? ik snap er helemaal niets meer van |
| Originally posted by Acidophilus Zo Miss, zijn wij tweetjes dus zo'n beetje nog de enige die al langere tijd van deze muziekstroming houden en voor die ene procent staan die altijd achter dancemuziek zal staan... ---No dissrespect--- |
| Originally posted by Miss Proximus *zucht* sommige mensen WILLEN het ok gewoon niet snappen! ik wed erom dat nog steeds 99% van jullie TAs hier terecht zijn gekomen door plaatjes zoals Boozywoozy en de minder simpele varianten en omdat je nu een halfjaartje (b.w.v.s.) langer in de "scene" zit sta je er opeens boven en ben jij opeens een kenner... *en toen werd je wakker met je vinger in je kont* |

knop en zoek op "comercieel" 

haal ze es omhoog optimus