TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoeveel uur per week internet je?
Pages (3): [1] 2 3 »
Hoeveel uur per week internet je?
Ik las laatst in de krant een onderzoek over het internetgebruik van jongeren. Daarin werd vermeld dat ze gemiddeld 3,7 uur per week online zijn.
Nu vroeg ik me af of wij ook dat gemiddelde halen (lijkt me wel...)
Onder 'online' zijn versta ik dus dat je een verbinding met internet open hebt staan EN ook dat je achter (of is het nou voor?) je PC zit.
**EDIT**
ff wat meer opties erbij gedaan anders is wordt t zo'n eenzijdig verhaal.
Ik internet per week zeker meer dan 10 uur. In een normale week (geen vakantie, dan is het nog meer) internet ik al zo'n 3 a 4 uur per dag en in het weekend nog wel meer, dus ik geloof dat ik het gemiddelde wel ver voorbij ga..
de 10 uur per week haal ik met gemak. (zelfs als ik op school zit..)
maar nu in de vakantie is het natuurlijk nog erger (tenzij het vet warm is zoals vorige week maandag/dinsdag).
ik haal gemiddeld wel een uur of 6 per dag minimaal.
dus 7*6= zeker +-40 uur per week 
24/7
Ik ben alleen off-line als me inet verbinding uitvalt. Voor de rest staat ie dus altijd te loeien.
meer dan 10 uur. als ik naar school ga laat ik namelijk mijn pc aan staan
Ik kom ook echt wel op meer dan tien uur per week. Je zit al gauw 2 uur een spel te spelen en sowieso staat internet altijd aan, neem je ff een kijkje, het gaat gewoon hard met die tijd. Zeker nu ik vakantie heb.
Ik heb zo het idee dat we het gemiddelde ver gaan overschrijden....
idd .
maar Petrus heeft zeker de poll aangepast?
kan ik mijn stem nu nog veranderen van 10-15 naar 25+
?
| quote: |
| Ik ben alleen off-line als me inet verbinding uitvalt. Voor de rest staat ie dus altijd te loeien. |
| Originally posted by Cosmic Guy Dat bedoel ik niet. Ik laat ook wel eens snachts mn pc aan staan, maar dat reken ik niet tot INTERNETTEN. Dat is iets actiefs, je pc aan laten staan en verder niets doen, dus moet je niet meerekenen. |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Niets doen?????? lol Je moest eens weten! |

actief internetten, ik was een tijd cs en ut verslaafd maar das nu over. Ik zit zon 15 uur per week te internetten.
| Originally posted by ScuL proest ![]() ja maar daar gaat dit topic nu niet over |
Ik heb geen internet 
Bij mij is het 15-25 uur per week en dan aan de bovenkant van die range....
Maar het ligt er natuurlijk maar net aan of je vakantie (dan is het meer) of juist niet hebt!
Met vriendelijke groet.
| Bron: www.NU.nl Helft van Nederland wekelijks op internet Uitgegeven: 21-6-2002 15:44 AMSTERDAM - Meer dan de helft van alle Nederlanders zit minstens een keer in de week on line. Dat blijkt uit onderzoek van NFO Trendbox dat vrijdag is gepubliceerd. Niet eerder gaven zoveel Nederlands aan wekelijks te internetten. Het onderzoeksbureau meet sinds 1995 het internetgebruik. Het laatste onderzoek is deze maand gehouden onder 500 mensen van 16 jaar en ouder. Vorig jaar zat gemiddeld nog 41 procent van de bevolking wekelijks op het net. Tweederde van de ondervraagden gaf aan wel eens op internet te surfen. Dat percentage is al enige tijd stabiel, aldus NFO. Priv�-doeleinden Uit het onderzoek blijkt ook dat steeds meer mensen internet voornamelijk voor priv�-doeleinden gebruiken. In 2001 deed 55 procent dat, nu is dat aantal gestegen tot 61 procent van de internetgebruikers. Vooral het bankieren via internet neemt toe in populariteit. Een kwart van de Nederlanders van 16 jaar en ouder bankiert inmiddels via de elektronische snelweg. In de leeftijdsgroep van 25 tot 34 jaar doet meer dan de helft de bankzaken via internet en dan nog vooral degenen die werken en een hoog inkomen hebben. |
mwah khbe geen zin precies uit te rekenon ofzo...
laten we maar 25+ gokke
ben wel 4-6 per dag gemiddeld actief aan het internetten....scheelt natuurlijk erg per dag, zoals vandaag zit ik ook al 7 uur en dan is het nog maar net avond...
, dus jah.
Tussen de 10 en 15 uur per week actief zoiets, maar hij staat alleen s'nachts uit.
25+
op een normale dag (school tot een uur of 5) zit ik zeker tot 1 uur 's nachts erop meestal wel tot later.
donders, ik dach "per dag"...had ik 7 a 10..maarja, per week zag ik pas later staan 
knuffuft ben ik ook weer
| Originally posted by New Wave donders, ik dach "per dag"...had ik 7 a 10..maarja, per week zag ik pas later staan ![]() knuffuft ben ik ook weer |
heb effe gerekend en in een normale week zonder bijzonderheden zit ik toch wel zo,n 50 uur achter internet...
Niet overdag, alleen s'avonds en in het weekend.
In een schoolweek zit ik tusssen de 7 en 10 uur op internet, in de vakanties tussen de 10 en 15 ongeveer.
| Originally posted by TranceFool hoe kan je nou meer dan 25 uur per dag online zijn? |