TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley - 3 Augustus 2002!
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »

Posted by basvh on Jul-10-2002 21:27:

Dance Valley 2002 meeting

Jah zeg het maar waar we het beste kunnen meeten, ben er nog nooit geweest op het terein. Er is trouwens een meeting point daar afspreken?

ik ben er in ieder geval!!!! heb er zin an!!!!

Posted by Opti on Jul-10-2002 21:49:

wedden dat de helft de meeting misloopt?

ik ben er misschien ook.. ik ga er waarschijnlijk werken

Posted by Siesta on Jul-11-2002 06:19:

quote:
Originally posted by Optimus
wedden dat de helft de meeting misloopt?

als snoepjesverkoper ??

Posted by AlFerox on Jul-11-2002 08:34:

nee, als HOER!!

Posted by magrec on Jul-11-2002 09:26:

euhm

uurtje of 14:00 bij het meetingpoint afspreken???

als sasha dan al draait dan ben ik er echter niet (doe dan maar wat eerder

er zijn nog steeds gewoon dv kaarten te koop bij postkantoor,

Posted by SnuggLe on Jul-11-2002 09:54:

Ik moet ff kijken. ALS ik ga, dan moet ik eerst werken (drankverkoop deze keer) tot een uur of 18:00, waarna ik pas gratis kan feesten.
Dus dan wordt voor mij de meeting rond 20:00 pas.
Ik bel wel ofzo

Greetz,
SnuggLe

Posted by Opti on Jul-11-2002 10:00:

zowel als HOER als snoepjesverkoper

achter de bar waarschijnlijk, alleen dan 's avonds. Dan krijg ik een kaartje en 18 uur moet ik me melden en dan van 18 tot 1 werken. WIlde eerst kaartjes scheuren, alleen ik was er te laat mee, al is dit nog niet helemaal zeker.

Posted by magrec on Jul-11-2002 10:32:

Dance Valley Theme Song 2002

This year's anthem has been produced by Michel de Heij. The track will be released ... The background sound of this website is a loop taken from the Dance valley theme 2002

hmm ja snuggle bel maar enne sjinees GLATIS drinken

STELLETJE eikels bij udc er zijn volgens mij wel een stuk minder tenten dan vorig jaar.
damn kan dat kaartje niet knippen en plakken maar op de dv site staat een kaartje en ze hebben de boel al aardig veranderd zie ik weer

Posted by SnuggLe on Jul-11-2002 12:45:

quote:
zowel als HOER als snoepjesverkoper

achter de bar waarschijnlijk, alleen dan 's avonds. Dan krijg ik een kaartje en 18 uur moet ik me melden en dan van 18 tot 1 werken. WIlde eerst kaartjes scheuren, alleen ik was er te laat mee, al is dit nog niet helemaal zeker.

Geh..dan moet je dus na mij
Ik moet waarschijnlijk tot 18:00 uur. Daarna dus �n gratis binnen, �n gratis drinken de hele avond (wat bonnen meenemen, werd vorig jaar ook gedaan hoorde ik). Dus das beterrrrrrr

Greetz,
SnuggLe

Posted by eXos on Jul-14-2002 14:46:

Is er nie weer zo'n Smirnoff Meetingpoint ofzo?

Posted by magrec on Jul-14-2002 15:09:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Is er nie weer zo'n Smirnoff Meetingpoint ofzo?

hmm ja! maar of die van smirnoff is ik denk het wel

Posted by Smirnoff on Jul-15-2002 21:05:

Ik ga niet hoor, maak er maar een ander meetingpoint van

Posted by New Wave on Jul-17-2002 07:49:

Ik ga misschien ook, heeeeel misschien

Posted by SnuggLe on Jul-18-2002 14:13:

GVD!!!!!! Ik kan er NIET werken.
Gvdze Kolereleijer die dat zou regelen voor me. Heb het hem al 80x gevraagd. Vandaag belde hij pas: 'Ja zat helemaal vol'. GOH! Gvd...balen man........

Posted by magrec on Jul-19-2002 15:40:

NO GO AREA DANCEVALLEY: (humor dit)

Ticket Control
If you come by public transport, your ticket will be checked at Station Sloterdijk. Without a valid ticket you will not be able to get on to the pendel bus. The area around Dance Valley is a no go area for people without a ticket.

andere leuke info
Dance Valley Festival 2002 will be the best edition ever. For this edition, four of the stongest forces in the Dutch dance scene have teamed up. KREMLIN (best club night 2001 - LSDA) will once again host the biggest tent at the internationally renowned Dance Valley Festival 2002 (best festival 2001 - LSDA). KREMLIN�s VJ team, better known as Vision Impossible (best design/VJ 2001 - LSDA), are currently developing a special project together with MC Marxman (best MC 2001 - LSDA). This special project will attract a lot of media attention and promises to be one of the many highlights of this year's smashing festival.
For more information about Vission Impossible: www.vision-impossible.nl

Besides dat ze vj's zijn bij kremlin ben ik echt heel erg benieuwd hiernaar want vission impossible is toch echt de beste in nederland Tha devil ownzzzzz

Posted by Opti on Jul-19-2002 15:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gvdze Kolereleijer die dat zou regelen voor me. Heb het hem al 80x gevraagd. Vandaag belde hij pas: 'Ja zat helemaal vol'. GOH! Gvd...balen man........

misschien kan je nog via mijn contactpersoon...

as ik thuis ben, msn ik wel ff

Posted by New Wave on Jul-19-2002 18:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe

OWJHA...NERD!!.ik heb gister nog gewoon via de tickedservice kunne bestellen.......heeeeeeel vreemd..........of is de auto vol?

Posted by Opti on Jul-19-2002 18:25:

quote:
Originally posted by New Wave

OWJHA...NERD!!.ik heb gister nog gewoon via de tickedservice kunne bestellen.......heeeeeeel vreemd..........of is de auto vol?

neej nerd, WERKEN stond er, niet gewoon gaan

Posted by DJ JC on Jul-19-2002 18:25:

Dance Valley After Party - H.I.P. 2002

Tijdje niet gepost hier (of nog nooit - kan me niet meer herinneren iig)

Dit is echter ff iets wat jullie zouden moeten weten:

'DTF Productions combineert transport en afterparty in uniek concept'

HIP Afterparty biedt feestganger stijlvolle uitweg na Dance Valley

Amsterdam - DTF Productions organiseert op 3 augustus de HIP 2002 Afterparty. HIP staat voor House In Progress en is een uniek concept waarbij de feestganger na afloop van Dance Valley, het grootste openluchtfestival in Europa, met een luxe partyboot vanaf Spaarnwoude kan meevaren naar Amsterdam Centraal Station. DTF Productions denkt met dit drijvende concept te kunnen voldoen aan de verschillende eisen van het festivalpubliek.

De organisatie van DTF Productions kwam op het lumineuze idee transport en afterparty te combineren tijdens de dramatische afloop van Dance Valley vorig jaar. Ook zij werden in de nacht van 3 augustus getroffen door het noodweer en de chaos rondom het persoonsvervoer. Daarom besloten zij van het logistieke probleem van UDC (organisatie Dance Valley) h�n oplossing te maken.

De partyboot heeft een capaciteit voor 1000 feestende mensen en biedt verschillende muziekstijlen per dek. Gerenommeerde dj�s als 100% Isis (Dance Valley), Da Goose (Rubber Visions) en Koris (SubVision Switzerland) zullen hun opwachting maken. Omdat de organisatie ervan uit gaat dat zijn bezoekers het naar hun zin hebben gehad, is er een grote ruimte gecre�erd waar zij onder het genot van een hapje en drankje kunnen uitrusten en enerverende festivalervaringen kunnen uitwisselen.

De boot zal om ongeveer 2 uur afmeren om uiteindelijk achter het Centraal Station in Amsterdam zijn loper uit te leggen. Voor de onvervalste danceliefhebber bestaat er de mogelijkheid om de HIP afterparty nog tot 5 uur voort te zetten. Het gloednieuwe drankje HYPE Energy Drink zal hierbij voor de nodige energie zorgen. Voor meer informatie kunt u terecht op www.hip2002.tk. Kaarten zij onder andere verkrijgbaar op www.dancetickets.nl.

cU there

Posted by New Wave on Jul-19-2002 18:49:

quote:

neej nerd, WERKEN stond er, niet gewoon gaan

owh...........AHA....nu zie ik het.......Brammetje.....wel kut idd........

ejh, das cool van die afterparty boot.
Maarja, ik ga der vannuit dat ik nu wel gewoon met de bus kan...en als het dit jaar weer zooi wordt...dan ga ik die vent van UDC in zijn mond urineren

Posted by DJ JC on Jul-19-2002 19:22:

Een deel van het probleem is dat er elk jaar 80% van de bezoekers ervan uitgaat dat ze na afloop van DV binnen een half uurtje wel weer op Sloterdijk staan. 30 of 40 duizend man binnen een uur vervoeren is nou eenmaal onmogelijk, dus het is beste is om maar nergens vanuit te gaan. Wat wel zo is, hoe vroeger je vertrekt, hoe kleiner het risico dat je lang moet wachten.

Posted by magrec on Jul-19-2002 19:39:

Ik ga ook gewoon met het openbaar vervoer,
misschien iets eerder weg omdat ik nu ook met de trein weer terug moet, ik ga lekker wel alleen dus kan helemaal mijn eigen plan maken

Posted by magrec on Jul-19-2002 19:40:

en met die boot zie ik ook niet zitten, feesten tot 5:00 is dan niet een optie voor mij (dat trek ik echtniet nuchter, en ik moet dan wel de hele nacht wachten op de trein )

Posted by Opti on Jul-22-2002 20:43:

Woohoo!!!! Ik ga werken op Dance Valley!! Moet van 18-24, achter de bar bij tent 6 alleen ik moet nog uitvinden welke tent dat is

ik ben dr iig bij en kan sochtends en smiddags feesten daar gaat t om

Posted by JaFFoG on Jul-23-2002 00:26:

Sneaker Pimp

quote:

Zei een maat van me ook toen ik naar Sensation ging. Zat ie mooi te liegen!

Daarmee bedoel ik verder niets hoor

Maargoed, veel plezier jullie bij DV!!! Wish I could be there! Nou ja, Lloret is ook niet verkeerd denk ik

laterzzzz!!!

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »