TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Soms vraag ik me wel eens af.....
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Cosmic on Jul-12-2002 10:56:

Soms vraag ik me wel eens af.....

Waar zijn we helemaal mee bezig??

De halve wereld staat in brand, en wij maken ons druk om de mix-kwaliteiten (!) van Jean of de nieuwste releases van Armin. Wat een contrast. In Afrika hebben de mensen niet eens geld om brood te kopen.
Dit hele forum, de hele 'mp3-scene', ja zelfs de hele trance-industrie lijkt soms zo, hoe zal ik het zeggen, decadent of futiel. Als je alles een beetje in persepctief bekijkt, blijft er niets over van dit alles.

PS: Ik ben een beetje in een melachonische bui zoals jullie zien...

Posted by Opti on Jul-12-2002 10:57:

oh... ok Jeroen

Posted by eXos on Jul-12-2002 10:57:

sja, waarom heet een stoel een stoel!

Posted by Opti on Jul-12-2002 10:59:

waarom bestaan er drugs?

Posted by Blik on Jul-12-2002 10:59:

en waarom komt godverdomme 2 na 1, wie heeft dat nou weer bedacht?

Posted by eXos on Jul-12-2002 11:02:

quote:
Originally posted by Optimus
waarom bestaan er drugs?

Speciaal voor jouw uitgevonden. Hebben ze je dat nooit verteld?

Posted by Remy D on Jul-12-2002 11:06:

Als ze in Afrika nou lekker werk gaan zoeken dan hebben ze ook geen honger meer.

Posted by Opti on Jul-12-2002 11:12:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Speciaal voor jouw uitgevonden. Hebben ze je dat nooit verteld?

hmmmm, nooit geweten

Posted by Emphelator on Jul-12-2002 11:18:

quote:
Originally posted by Remy D
Als ze in Afrika nou lekker werk gaan zoeken dan hebben ze ook geen honger meer.

Waar werken?

Posted by eXos on Jul-12-2002 11:20:

quote:

HAHA COOL! die pillen beginnen hebben al menig hersencel doen afsterven ofnie

Posted by Remy D on Jul-12-2002 11:40:

Smiling Frog

Hahaha ja man. Daarom nok ik hahaahaha.

Posted by Opti on Jul-12-2002 11:43:

quote:

WAAAAAATTTTT???!!!!!

Posted by xxl on Jul-12-2002 12:25:

goed zo

quote:

wordt nu donateur: pillen voor afrika...

Posted by Cosmic on Jul-12-2002 12:26:

Staan jullie hier nooit bij stil dan? Dat moet haast wel..... toch?

Je moet toch wel eens denken: waar maak ik me druk om? Om een paar rot-mp3tjes!

Maar goed, das mijn mening....

Posted by SnuggLe on Jul-12-2002 13:02:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Nee, daar sta ik eerlijkgezegd niet snel bij stil.
Als je daar steeds bij stil zou staan dan zou je IEDERE keer blij mogen zijn dat je bv je tanden kunt poetsen met een tandenborstel (dat kunnen ze in Afrika niet!), dat je lekker op de wc kunt gaan zitten (dat hebben ze in Afrika niet!) etc etc.

Je zou dan hele dagen depri zijn en niets zou meer kunnen boeien omdat niets in verhouding staat met het leed dat er in de wereld. Daar kan je ook gewoon niet altijd rekening mee houden. Wij leven in een ander deel van de wereld met andere standaarden.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het goedkeur wat voor een misstanden er zijn in de wereld, maar dat je het niet altijd zo erg aan moet trekken. 1 human doesn't change the world.

Greetz,
SnuggLe

Posted by DjSuez on Jul-12-2002 13:04:

tuurlijk denk ik daar wel bij na!

maar dit is een trance forum, dus zeiken we over jean ipv mobutu

nee maar even serieus, je kan daar over blijven nadenken, dr zijn al zoveel oplossingen bedachjt, alleen de bedrijven en grote industrielanden willen er niet aan..ik heb een vak gehad in me studie, en daar was een leraar, die wist precies hoe de landbouw in nederland verbeterd kon worden, had het bewezen en vet dik boek over geschreven etc, maar t zou dan minder efficient worden, dus minder winst, dus gaat het hele gedoe niet door...en zo zit heel de wereld in mekaar.Geld boven alles, welzijn van dieren enzo.. Iedereen wordt zoet gehouden met oplossingen die niet werken. Weet je nog dat de boeren vroeger mest mochten gieren, en dat ze het toen ineens moesten injecteren? dat maakt dus geen hol uit, de ammoniakuitstoot blijft precies gelijk, alleen komt het 3 dagen later in de lucht. Baby's worden op hetzelfde moment zindelijk, of je ze daar nou voor traint of niet...allemaal loze dingen dus die je daarover te horen krijgt...

Mensen zijn altijd bang dat we in een matrixachtige realiteit leven...en in feite hebben ze nog gelijk ook...niets is wat het lijkt...

Posted by Cosmic on Jul-12-2002 16:00:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Als je daar steeds bij stil zou staan dan zou je IEDERE keer blij mogen zijn dat je bv je tanden kunt poetsen met een tandenborstel (dat kunnen ze in Afrika niet!), dat je lekker op de wc kunt gaan zitten (dat hebben ze in Afrika niet!) etc etc.

Je zou dan hele dagen depri zijn en niets zou meer kunnen boeien omdat niets in verhouding staat met het leed dat er in de wereld. Daar kan je ook gewoon niet altijd rekening mee houden. Wij leven in een ander deel van de wereld met andere standaarden.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het goedkeur wat voor een misstanden er zijn in de wereld, maar dat je het niet altijd zo erg aan moet trekken. 1 human doesn't change the world.

Greetz,
SnuggLe

Dat is waar, ik denk er ook niet vaak aan, maar soms. Anders zou het geen leven zijn, maar op sommige momenten, zoals deze, is het wel goed om daar even bij stil te staan. Ik weet ook wel dat ik de wereld niet kan verbeteren...

Posted by Remy D on Jul-12-2002 16:06:

Je moet je druk maken als je hoort dat je moeders kut naar stront stinkt en dus eigenlijk je vader is en die je dus vreslijk aan zijn pik kan zuigen als je wilt.

Posted by Opti on Jul-12-2002 16:51:

quote:
Je moet je druk maken als je hoort dat je moeders kut naar stront stinkt en dus eigenlijk je vader is en die je dus vreslijk aan zijn pik kan zuigen als je wilt.

mag ik ook zuigen?

Posted by SnuggLe on Jul-12-2002 16:54:

Sjezus wat een ontzettend childishe replies in zo'n topic.
Voor sommige mensen is echt niets serieus...

Greetz,
SnuggLe

Posted by Jesse on Jul-12-2002 17:03:

quote:
Originally posted by SnuggLe
1 human doesn't change the world.

Da's nou juist het probleem..Re zijn teveel mensen die zo denken...
(daar behoor ik ook tot hoor)

Posted by Smirnoff on Jul-12-2002 22:55:

Tegenwoordig moet je wel een beetje aan jezelf denken, je leeft tenslotte maar 1 keer (denk ik).
En die mensen in africa enz..... tja...

pech toch..

Er zijn wel meer erge dingen op de wereld.
(Als ze maar niet allemaal naar nederland komen)

Ps: Is er na het leven ook Trance-muziek ??��

Posted by Donna on Jul-12-2002 23:22:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Mja soms vindt dus een heel forum dat je achterlijke threads maakt
Ligt t dus toch nie altijd aan mij huh

Posted by Cosmic on Jul-12-2002 23:59:

quote:
Originally posted by Donna

Mja soms vindt dus een heel forum dat je achterlijke threads maakt
Ligt t dus toch nie altijd aan mij huh

En ik maar denken dat jij hier nooit nog terug zal komen..... en stiekum wel alle threads aflezen he?

Trouwens, er ZIJN mensen die hier wel eens over nadekenken. Dat jij daar niet bijhoort geeft jou niet het recht om 'andersdenkdenden' daarover af te kraken

Posted by Donna on Jul-13-2002 06:21:

awwww now you made me cry

Pages (2): [1] 2 »