TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Chris Liebing uitgefloten op Sensation...
Pages (3): [1] 2 3 »
Chris Liebing uitgefloten op Sensation...
Zelf ben ik helaas
niet op het feest aanwezig geweest maar via een andere site is mij het weerzinwekkende bericht ter ore gekomen dat dhr. Liebing op Sensation zou zijn UITGEFLOTEN!!
de hardhousertjes en hardstylertje vonden het niet genoeg beuQen!
pffffff, wat een trieste actie!!!
blijkbaar is techno toch te moeilijk voor die simpele boeren die alleen maar willen HAKKEN en BEUQEN op w��r een of andere gare hardstyle remake van oude rave-platen.
nou, wat ben ik blij dat ik daar niet heen ben gegaan.. wat een triest publiek komt er toch op die feesten af zeg!! 
(ook mauro picotto zou zijn uitgefloten, er zijn middelvingers naar hem opgestoken en tijdens zijn set werd om Dana geroepen)
ik weet het nu zeker: g��n ID&T of UDC-feesten meer voor mij!!!
wat een trieste feesten!!!!
en wat een TRIEST publiek komt erop af!!! 
*puke*
klopt ja... op PF wordt Liebing ook een beetje de grond ingetrapt door de hardstyle liefhebbers... want ze vonden het nieg genoeg beuken...
van mij kreeg ie wel een applausje hoor, net als Picotto... al draaide de laatste �cht bagger...
Re: Chris Liebing uitgefloten op Sensation...
| quote: |
| Originally posted by AlFerox en wat een TRIEST publiek komt erop af!!! ![]() *puke* |
ik heb de tracklist van Liebings set gezien en het zijn alleen maar hitjes (als je daar wat betreft techno over kan spreken) die die gedraaid heeft. het is idd niet zijn (hardere) zogenaamde Schranz-stijl geweest.
maarja, dat kon je verwachten als je naar sensation gaat. aangezien sensation wordt opgezet als ID&T's meest toegankelijke feest.
waar het om gaat is dat het gewoon �rg respectloos is om een DJ uit te lopen fluiten. bovendien getuigt het in dit geval van een behoorlijk portie muzikale onwetendheid!
Het enige moment dat ik me zou kunnen herinneren waarop Chris Liebing zou zijn uitgefloten, was toen zijn platenspeler ermee ophield, dan gaat men tegenwoordig nog al snel op de vingertjes. Vink redelijk triest, kan de beste overkomen namelijk.
En blijkbaar was mijn verwachting niet dat het zo knalhard zou zijn allemaal, want ik vond blijkbaar als enige zo ongeveer de set van Liebing gewoon relaxt goed.
Het is natuurlijk niet terecht om een dj uit te fluiten.
Maar als je net een michel de heij hebt gehoord die lekker aan het opbouwen was (te lang naar mijn mening).
Daarna een marco V die (naar mijn mening) ook meer in zijn mars heeft en je nog steeds niet lekker hebt kunnen stampen!! (wat normaal zeker wel kan bij marco)
en dan dus Chris liebing krijgt die het ook nog eens lekker rustig houdt, tja heb je natuurlijk kans dat mensen het niet naar hun zin hebben.
Erg jammer van dit feest.
Er waren iig genoeg zitplaatsen.
Re: Chris Liebing uitgefloten op Sensation...
| Originally posted by AlFerox ik weet het nu zeker: g��n ID&T of UDC-feesten meer voor mij!!! wat een trieste feesten!!!! en wat een TRIEST publiek komt erop af!!! ![]() *puke* |
dan haal je maar lekker verhaal bij die kontneukende geldwolven van ID&T!! 
ga er maar vanuit dat iedere dj is opgedragen om erg toegankelijk en niet te moeilijk te draaien.
dat meneer zijn naam niet kan waarmaken?? hahaha, man je weet niet waar je over praat!!
als er ��n dj is die echt vanuit zijn hart werkt en er staat voor het publiek dan is dat Chris Liebing wel!!!
voor mijn part fluit je al je hardhouse/style djs lekker uit maar niet Chris Liebing!!
| Originally posted by Optimus klopt ja... op PF wordt Liebing ook een beetje de grond ingetrapt door de hardstyle liefhebbers... want ze vonden het nieg genoeg beuken... van mij kreeg ie wel een applausje hoor, net als Picotto... al draaide de laatste �cht bagger... |
vond al dat ik veel nummers herkende , maar dat kwam dus door de 'hitjes' die ie draaide, wat ik overigens niet erg vond.

Re: Re: Chris Liebing uitgefloten op Sensation...
| Originally posted by basvh ten tweede: waarom zou een dj niet mogen worden uitgefloten. als de dj voor vele duizenden euros per uur niet eens de mensen aan het dansen kan krijgen, deze mensen moeten hard werken voor een kaartje. zij moeten vermaakt worden als hij dit niet kan moet ie maar opzouten. heel simpel. tis duidelijk dat meneer zijn naam niet kan waarmaken, |
of nog beter: volgend jaar gewoon GEEN techno op sensation! als je techno wil horen dan ga je maar lekker naar een ander feestje. en niet naar sensation!
BAH
laat ze er maar een hardhouse/hardstyle/hardcore beuQ-feest van maken

Ter info: Liebing heeft 3/4 van zijn set met final scratch gedraaid. Het laatste half uur ging dat apparaat kapot en moest hij overschakelen op zijn gewone vinyl. Zijn hardste platen had hij echter in zijn laptop opgeslagen.
| Originally posted by AlFerox laat ze er maar een hardhouse/hardstyle/hardcore beuQ-feest van maken |
Zie hier het grootste probleem van 1 "zaal" met 1 dj.
Bevalt de stijl niet zijn der geen andere opties. Zelfs de sfeer kan dit niet goedmaken.
AlFerox........YOU ARE DAMN FUCKING RIGHT.........
Bij die sensation nerds is der 0,0 % respect voor andere stylen...........SLECHT gewoon...............
als je weet dat de stijl je niet zal bevallen en je het daardoor niet naar je zin zal hebben, waarom ga je er dan �berhaupt heen!?!
| Originally posted by Optimus Ter info: Liebing heeft 3/4 van zijn set met final scratch gedraaid. Het laatste half uur ging dat apparaat kapot en moest hij overschakelen op zijn gewone vinyl. Zijn hardste platen had hij echter in zijn laptop opgeslagen. |
| Originally posted by Vinyl Boy wat is final scratch? ben niet zo thuis in draai methoden, ken alleen de draaitafel, schijnt ook al weer ouderwets te zijn! |
http://www.finalscratch.com/ 
Na innercity gingen er ook van die verhalen dat Sven Vath uitgefloten zou zijn, en dat iemand naar hem had geroepen dattie 'z'n opa's fiets terug wilde' dat bleek ook niet waar te zijn. nou was ik zelf niet op sensation dus ik kan het mis hebben maar dit zou best weer zo'n sterk verhaal kunnen zijn.
Overigens, als Chris Liebing op zo'n mainstream evenement gaat staan dan kun je natuurlijk verwachten dat het publiek niet van techno houdt/weet wat het is. daar kiest ie dan zelf voor.
[edit] ik snap trouwens niet wat dat finalscratch voor zin heeft... dan ga je toch met cd's draaien als je dat zonodig wilt?
, heb je ook niet het risico dat je windows crasht
Staat knap lullig, sta je daar voor 30000 man....oeps Blue Screen of Death

ik zal t ff zoeken... Jukx heb t ooit gepost

ff die post zoeken op forum
| Originally posted by Vinyl Boy wat is final scratch? ben niet zo thuis in draai methoden, ken alleen de draaitafel, schijnt ook al weer ouderwets te zijn! |
| Originally posted by New Wave Bij die sensation nerds is der 0,0 % respect voor andere stylen...........SLECHT gewoon............... |
| Originally posted by Jukx 35 piek voor een kaartje! das niks man! en Jeff Mills en John Acquaviva zijn allebei onwijs goed dus gewoon gaan man!! John Acquaviva zal met een nieuw foefje aantreden, namelijk "The Final Scratch". Het apparaatje is ontwikkeld in samenwerking met Richie Hawtin (die er laatst in de Mazzo ook mee draaide). Het is een soort plaat die je kan scratchen (net als iedere andere plaat) alleen staat deze plaat + speler in verbinding met een labtop met daarop allemaal mp3 bestanden. Op die manier kan je de mp3-bestanden behandelen als ware het echte platen. Zeker de moeite waard om even uit te checken! |

| Originally posted by AlFerox Final Scratch is een ingenieus apparaat dat het mogelijk maakt om mp3-bestanden als vinyl te behandelen: het is een draaitafel aangesloten op een labtop. op die draaitafel ligt een plak vinyl.. als je dat vinyl bv een duwtje geeft verspringt ook het mp3-tje enz. net als bij echte platen dus. het heeft niet alleen als voordeel dat je veel meer geluidsmateriaal mee kan nemen, ook kunnen djs nu nog niet gereleased materiaal heel makkelijk afpelen om te kijken of het aanslaat op de dansvloer etc. het apparaat is overigens ontwikkeld door een stel Nederlanders. dit hebben zij in samenwerking met Richie Hawtin en John Acquaviva gedaan, die dus ook de eerste waren met die met Final Scratch draaiden. michel de hey gebruikt het tegenwoordig ook.. steeds meer djs beginnen het te gebruiken. |