TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- השיר שיכניס אותכם לאטרף
Pages (2): [1] 2 »
השיר שיכניס אותכם לאטרף
אני יודע שזה אולי דומה לתרד - הטראק שיעשה לכם תמסיבה
אבל כאן אני רוצה לראות תשירים שהכי מקפיצים ומכניסים אותכם לטראאננססס

למשל הטראק שהכי "משגע" אותי זה
infernal - muzaik
בערך יש עוד רשימה ארוככהה
Rocco - Everybody (Riphouse Mix)
המלודיה שלו פשוט מקפיצה ואין אפס!
:"במונחים של "הקפצה
Scooter - Posse (Club mix) / (Tee Bee mix)
Beam vs. Cyrus - Thunder In Paradise (Scot Project) >>> קצת ערסי לדעתי אבל בכל זאת מקפיץ ומרביץ
Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Scot Project)
Dumonde - Never Look Back (Dumonde full on vocal)
Silverblue - Step Back (Blue Sky)
Re: השיר שיכניס אותכם לאטרף
| quote: |
| Originally posted by divx-master למשל הטראק שהכי "משגע" אותי זה infernal - muzaik בערך יש עוד רשימה ארוככהה |
יש איזה טראק
כל פעם שאני שומע אותו במסיבה אני נכנס לאקסטזה
britney spears - baby one more time
אין על הטראק הזה
פשוט מבריק
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ יש איזה טראק כל פעם שאני שומע אותו במסיבה אני נכנס לאקסטזה britney spears - baby one more time אין על הטראק הזה פשוט מבריק |

לא נכון
אם כבר אז במסיבות הטראק שאתה מדבר עליו זה גרסת ה
CRAZY
יש שם קטעים עם סקראצ'ים שלא היו מביישים את גדולי כושוני הראפ

אני שלשום הייתי אצל חבר שלי עם כמה דיסקים שלי...
ונתקלנו בשיר
Kosmonova vs Fiocco - Celebrate
והוא התלהב כל כך שיש לי את זה
קיצר... אתמול היינו בתל יצחק והיה את השיר הזה
איך התפרענו שם... קפצנו כמו מטורפים... איזה טראק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!
ועכשיו בקשה... אם למישהו יש גירסה מלאה לשיר הזה הוא חייב לשלוח לי
יש לי רק גירסה של 3 וחצי דקות... כזה שיר מדהים
Altitude - Altitude (SHOKK Remix) \ מדהים אותי כל פעם מחדש
Bassraiders - Prepare to Qualify (Elephant Mix) \ באסים קטלניים
אני לא יכול לחשוב על עוד משהו כרגע
BTW
למה אני לא מצליח לשים את החתימה שלי? גררררר
אהה היה לי
אבל כבר אין לי

בכל מקרה
clubbers guide to ibiza summer 99 - disk 2
השירים מ 1-5 ו 7 הם נראה לי השירים הכי טובים שיוצרו אי פעם
אני לא מוצא את העטיפה ולא את הדיסק כבר אז אני לא יכול להביא את השמות
ותוריד את ה
KOSMONOVA - MEGAMIX
זה אחלה
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK למה אני לא מצליח לשים את החתימה שלי? גררררר |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אהה היה לי אבל כבר אין לי |
אתה מדבר על
KOSMONOVA - CELEBRATE
?
| quote: |
| Originally posted by DjChook אהה היה לי אבל כבר אין לי ![]() בכל מקרה clubbers guide to ibiza summer 99 - disk 2 השירים מ 1-5 ו 7 הם נראה לי השירים הכי טובים שיוצרו אי פעם אני לא מוצא את העטיפה ולא את הדיסק כבר אז אני לא יכול להביא את השמות |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אתה מדבר על KOSMONOVA - CELEBRATE ? |
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK Altitude - Altitude (SHOKK Remix) \ מדהים אותי כל פעם מחדש Bassraiders - Prepare to Qualify (Elephant Mix) \ באסים קטלניים אני לא יכול לחשוב על עוד משהו כרגע BTW למה אני לא מצליח לשים את החתימה שלי? גררררר |
אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני שלשום הייתי אצל חבר שלי עם כמה דיסקים שלי... ונתקלנו בשיר Kosmonova vs Fiocco - Celebrate והוא התלהב כל כך שיש לי את זה קיצר... אתמול היינו בתל יצחק והיה את השיר הזה איך התפרענו שם... קפצנו כמו מטורפים... איזה טראק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!! ועכשיו בקשה... אם למישהו יש גירסה מלאה לשיר הזה הוא חייב לשלוח לי יש לי רק גירסה של 3 וחצי דקות... כזה שיר מדהים |
חראא
תאמינו לי השירים הולכים והופכים להיות מעפים מרגע לדודלי ... (לרגע) ראסמי פעם השירים היו יותר יפים , יותר מקיפיצים, יותר מהנים יותר הכלל
למשל השיר של
shiva שידפו - SPIRITUAL HIELING
הוא אחד השירים הכי חזקים ששמעתי
לא רשמתי את זה טוב אני מודע לזה אבל אין לי כוח להתחיל לחפש את השירים בכל הערימות של הצרובים כדי למצוא
הקיצר .. פשוט באסה ...

הגזמת אחי
נכון בזמן האחרון הסצינה מתה
אבל אתה מדבר יעני מאז שיבה (5 שנים אחורה) לא יצאו שירים טובים
פחחח
לא אחיי
| quote: |
| Originally posted by DjChook הגזמת אחי נכון בזמן האחרון הסצינה מתה אבל אתה מדבר יעני מאז שיבה (5 שנים אחורה) לא יצאו שירים טובים פחחח |
Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by dj-tooli אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE אתה בטוח שהיית בתל-יצחק ? כי לפעמים אפשר בכיף להתבלבל |
Re: אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
| quote: |
| Originally posted by dj-tooli אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE אתה בטוח שהיית בתל-יצחק ? כי לפעמים אפשר בכיף להתבלבל |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני שלשום הייתי אצל חבר שלי עם כמה דיסקים שלי... ונתקלנו בשיר Kosmonova vs Fiocco - Celebrate והוא התלהב כל כך שיש לי את זה קיצר... אתמול היינו בתל יצחק והיה את השיר הזה איך התפרענו שם... קפצנו כמו מטורפים... איזה טראק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!! ועכשיו בקשה... אם למישהו יש גירסה מלאה לשיר הזה הוא חייב לשלוח לי יש לי רק גירסה של 3 וחצי דקות... כזה שיר מדהים |
הוא כל היום באייסיקיו

ובקשר לטרד עצמו יש שני שירים
airscape - l'esperanza
וגם
verachocha - carte blanche
| quote: |
| Originally posted by Pinto יש לי גרסה של 7:09 דקות כנס לאיסיקיו אני ישלח לך אותה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.