TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- speel een spelletje
Pages (2): [1] 2 »


Posted by DjSuez on Jul-24-2002 14:51:

speel een spelletje

fftjes een niet trance thread..

Wie van de Ta'ers speelt nog wel eens een pc/nintendo/pleestation/etc game? Ik heb er zelf weinig tijd meer voor, maar nou in de vakantie wil ik nog wel eens een klassiekertje erbij pakken, zoals:

Fifa 98 (nog steeds de leukste vind ik)
Command&Conquer
Red Alert
Commandos
Need for Speed 3

Op de nintendo 64 uiteraard James Bond, Mario Kart en Perfect dark..

Eens kijken of trance gelinkt kan worden aan een bepaald gamegenre

(en wie heeft er nog goedkoop een N64 te koop )


Posted by serialkillah on Jul-24-2002 14:55:

ik speel nogal veel op me psx en dan vooral resident evil/final fantasy.


en af en toe pak ik me oude vertrouwde gameboy original nog eens te voorschijn om mario of tetris te spelen


Posted by MaGiK54 on Jul-24-2002 14:58:

Heb zelf PS 2 en pc natuurlijk, op dit moment speel ik voornamelijk Final Fantasy X op PS2


Posted by TimeportE on Jul-24-2002 16:21:

ik ben helemaal nintendo fan (vooral zelda en link ruleennnnn!! )
maar sinds mijn gameboy door mijn broer is meegenomen naar enschede en brussel en de nintendo (8-bit, nog steeds de beste uit de hele reeks) van hem waren staat hier nie meer zo veel thuis!

dus ga ik maar weer eens counterstriken!! masterlijk..


Posted by Punt on Jul-24-2002 16:51:

Ik heb vorige week de Super NES maar weer eens uit de kast gehaald. Speel graag Super Mario Kart. Wat blijft dat toch een leuk spel. Ook Super Mario World en Donkey Kong blijven toppertjes.


Posted by Smirnoff on Jul-24-2002 16:52:

ik doe aan hartenjagen


Posted by aphex on Jul-24-2002 17:06:

Counter-Strike op de PC, gewoon DE game


Posted by TranceFool on Jul-24-2002 17:06:

Ik speel op de PC nog erg vaak Unreal Tournament, instagib dan. over het internet
Ik kan ook nie wachten tot deel 2


Posted by Sandman on Jul-24-2002 17:10:

Soldier of Fortune 2
&
Grand Theft Auto 3

daarnaast komt mijn nieuwe verslaving der ook al aan.... WARCRAFT 3 (krijg ik binnekort)


Eigenlijk zou der een spel moeten zijn waarin al de 3 genres verwerkt zouden moeten zijn.....das pas gaaf dan


Sandman


Posted by TimeportE on Jul-24-2002 17:22:

quote:
Originally posted by aphex
Counter-Strike op de PC, gewoon DE game

welke servers speel je aphex?.. als je ooit iemand die SkyWalker/Mad-Eye/hoeruuhhh of lol heet tegen komt.. gewoon eff hallo zeggen
ik speel bijna altijd op gamepoint!


Posted by mastah jc on Jul-24-2002 18:31:

naja in me vakantie hebk tijd genoeeg om lekker op de n64 bond te gaan spelen en khuur soms ook nog wel spellen.... verder mission impossible ook wel lachen alleen al uitgespeeld... en natuurlijk op de pc GTA enne ehh age of empiers via internet netwerk met vrienden


Posted by maanus on Jul-24-2002 18:47:

Sluit me bij Aphex aan. CS is DE game.
SOF of Castle Wolfenstein ook erg lachen.


Posted by ampburner on Jul-24-2002 19:21:

quote:
Originally posted by maanus
Sluit me bij Aphex aan. CS is DE game.
SOF of Castle Wolfenstein ook erg lachen.


1 woord:


Posted by basvh on Jul-24-2002 21:21:

ben net zoals timeporte nintendo fan, zit nog steeds te twijfelen om een cube te kopen. maar geef het geld liever uit aan plaatjes enzo.

maar op me pc speel ik allerlei soort spellen,

dit najaar komt star wars galaxys dan wordt echt DE game kan ik je nu al vertellen


Posted by -TAIS- on Jul-24-2002 23:02:

quote:
Originally posted by aphex
Counter-Strike op de PC, gewoon DE game


Draai jij een eigen server op phex.nl? Want ik zag laatst naast de pc een briefje liggen van mijn broertje met een server op phex.nl... Dus wie weet speel je wel tegen hem


Posted by kolkiewolkie on Jul-25-2002 07:23:

hehe

pas geleden zon progje gedownload waarmee ik nu de 8bit NES-spellen kan spelen op de pc... ... pure dope, maar kwas verrast hoe snel ik alles weer onder controle had (en hoe snel ik alles weer uitgespeeld had)

verder bennik echt verslaaaaaaaaafd aan racespellen, maar mijn compu trekt ze niet allemaal (GTA 3 willik wel hebben, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ie (de compu) dat niet lief vind)... daarom beperk ik me maar tot games als driver (why the hell is driver 2 nooit uitgebracht voor de pc) en colin mc rae rally 2 (kw8 op 3)


Posted by basd on Jul-25-2002 07:26:

Zo af en toe eens een spelletje FIFA 2002

En nu veel Neverwinter Nights, echt een hele gave RPG is dat, beetje in de stijl van Diablo. Ach ja, tis nu toch vakantie


Posted by Miss Proximus on Jul-25-2002 07:41:

Max Payne, Alien vs. Predator en Wolfenstein staan hier op de pc

ik ben er alleen niet zo handig mee


Posted by Donna on Jul-25-2002 07:51:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik ben helemaal nintendo fan (vooral zelda en link ruleennnnn!! )


Heb nooit die laarsen kunnen vinden


Posted by Opti on Jul-25-2002 08:46:

quote:
Originally posted by Donna


Heb nooit die laarsen kunnen vinden


dus jij dwaalt nog steeds rond op zoek naar?


Posted by John on Jul-25-2002 11:26:

hmm ik speel tegenwoordig geen spellen meer heb wel een aantal (spel)computers verslete... vooral met de NES en de PSX heb ik veel plezier gehad

mijn favo spellen (zit geen rangorde in btw:P)
world cup (NES)
mario 1 en 3 (NES)
super offroad (NES)
grand turismo (PSX)
mario kart (SNES)
duck hunt (NES)
red alert (pc)
gta 1 (en 3 maar das nog geen klassiker) (pc)
sim city 2000 (pc)
theme park (pc)
tetris (game boy)
counterstrike (pc)

nou dat waren ze wel

mensen die roms/emulators zoeken voor nintendo en sega en nog veel meer moeten es op www.pe2000.net kijke... hebben ze vrijwel alles


Posted by TranceFool on Jul-25-2002 11:41:

quote:
Originally posted by John
hmm ik speel tegenwoordig geen spellen meer heb wel een aantal (spel)computers verslete... vooral met de NES en de PSX heb ik veel plezier gehad

mijn favo spellen (zit geen rangorde in btw:P)
world cup (NES)
mario 1 en 3 (NES)
super offroad (NES)
grand turismo (PSX)
mario kart (SNES)
duck hunt (NES)
red alert (pc)
gta 1 (en 3 maar das nog geen klassiker) (pc)
sim city 2000 (pc)
theme park (pc)
tetris (game boy)
counterstrike (pc)

nou dat waren ze wel

mensen die roms/emulators zoeken voor nintendo en sega en nog veel meer moeten es op www.pe2000.net kijke... hebben ze vrijwel alles

coool , dan gaak ff wat klassieke spelletjes spelen
Theme Park dat hebbik idd ook erg vaak gespeeld

Spel wat al erg oud is, uit 92 ofzo maar wat ik echt zoooooo vaak heb gespeeld is Master Of Orion, weetnie of iemand anders dit speel kent maar dit is echt zo meesterlijk gemaakt


Posted by TimeportE on Jul-25-2002 11:49:

quote:
Originally posted by Donna


Heb nooit die laarsen kunnen vinden

in de 8-bit versie zaten geen laarsen, maar het is al een tijdje geleden!

anders pak der een walkthrough bij!


Posted by junis on Jul-25-2002 12:24:

quote:
Originally posted by MaGiK54
op dit moment speel ik voornamelijk Final Fantasy X op PS2


Me too :-) Machtig spel

Heb alleen een beetje zitten fucken met het upgraden van mijn personages.. Kwam er pas na 10 uur spelen achter dat je uberhaupt je personages kan upgraden.

Ben al aardig ver (Zit nu op het vliegschip opweg om yuna te redden!:cool


Posted by Cosmic on Jul-25-2002 13:59:

Vroeger had ik ook een SNEN, mn favo spellen waren:
Super Mario Kart (blijft leuk)
Streetracer
International Superstar Soccer
Donky Kong

Op de pc speelde ik vroeger vaak Civilisation en colonization, simcity, alle Fifa-series en Championship manager.

Speel nu niet echt veel meer, afgezien van SOF II of MOHAA dat we via het internet tegen elkaar spelen (Alarma! Sniper!)


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.