TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- speel een spelletje
Pages (2): [1] 2 »
speel een spelletje
fftjes een niet trance thread..
Wie van de Ta'ers speelt nog wel eens een pc/nintendo/pleestation/etc game? Ik heb er zelf weinig tijd meer voor, maar nou in de vakantie wil ik nog wel eens een klassiekertje erbij pakken, zoals:
Fifa 98 (nog steeds de leukste vind ik)
Command&Conquer
Red Alert
Commandos
Need for Speed 3
Op de nintendo 64 uiteraard James Bond, Mario Kart en Perfect dark..
Eens kijken of trance gelinkt kan worden aan een bepaald gamegenre
(en wie heeft er nog goedkoop een N64 te koop
)
ik speel nogal veel op me psx en dan vooral resident evil/final fantasy.
en af en toe pak ik me oude vertrouwde gameboy original nog eens te voorschijn om mario of tetris te spelen
Heb zelf PS 2 en pc natuurlijk, op dit moment speel ik voornamelijk Final Fantasy X op PS2
ik ben helemaal nintendo fan (vooral zelda en link ruleennnnn!!
)
maar sinds mijn gameboy door mijn broer is meegenomen naar enschede en brussel en de nintendo (8-bit, nog steeds de beste uit de hele reeks) van hem waren staat hier nie meer zo veel thuis! 
dus ga ik maar weer eens counterstriken!! masterlijk..
Ik heb vorige week de Super NES maar weer eens uit de kast gehaald. Speel graag Super Mario Kart. Wat blijft dat toch een leuk spel. Ook Super Mario World en Donkey Kong blijven toppertjes.

ik doe aan hartenjagen

Counter-Strike op de PC, gewoon DE game 
Ik speel op de PC nog erg vaak Unreal Tournament, instagib dan. over het internet 
Ik kan ook nie wachten tot deel 2 
Soldier of Fortune 2
&
Grand Theft Auto 3
daarnaast komt mijn nieuwe verslaving der ook al aan.... WARCRAFT 3 (krijg ik binnekort)
Eigenlijk zou der een spel moeten zijn waarin al de 3 genres verwerkt zouden moeten zijn.....das pas gaaf dan
Sandman
| quote: |
| Originally posted by aphex Counter-Strike op de PC, gewoon DE game |

naja in me vakantie hebk tijd genoeeg om lekker op de n64 bond te gaan spelen
en khuur soms ook nog wel spellen.... verder mission impossible ook wel lachen alleen al uitgespeeld... en natuurlijk op de pc GTA enne ehh age of empiers via internet netwerk met vrienden 
Sluit me bij Aphex aan. CS is DE game.
SOF of Castle Wolfenstein ook erg lachen.
| quote: |
| Originally posted by maanus Sluit me bij Aphex aan. CS is DE game. SOF of Castle Wolfenstein ook erg lachen. |

ben net zoals timeporte nintendo fan, zit nog steeds te twijfelen om een cube te kopen. maar geef het geld liever uit aan plaatjes enzo.
maar op me pc speel ik allerlei soort spellen,
dit najaar komt star wars galaxys dan wordt echt DE game kan ik je nu al vertellen
| quote: |
| Originally posted by aphex Counter-Strike op de PC, gewoon DE game |
hehe
pas geleden zon progje gedownload waarmee ik nu de 8bit NES-spellen kan spelen op de pc...
... pure dope, maar kwas verrast hoe snel ik alles weer onder controle had (en hoe snel ik alles weer uitgespeeld had)
verder bennik echt verslaaaaaaaaafd aan racespellen, maar mijn compu trekt ze niet allemaal
(GTA 3 willik wel hebben, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ie (de compu) dat niet lief vind)... daarom beperk ik me maar tot games als driver (why the hell is driver 2 nooit uitgebracht voor de pc) en colin mc rae rally 2 (kw8 op 3)
Zo af en toe eens een spelletje FIFA 2002
En nu veel Neverwinter Nights, echt een hele gave RPG is dat, beetje in de stijl van Diablo. Ach ja, tis nu toch vakantie 
Max Payne, Alien vs. Predator en Wolfenstein staan hier op de pc
ik ben er alleen niet zo handig mee 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik ben helemaal nintendo fan (vooral zelda en link ruleennnnn!! ) |
| quote: |
| Originally posted by Donna Heb nooit die laarsen kunnen vinden |
hmm ik speel tegenwoordig geen spellen meer heb wel een aantal (spel)computers verslete... vooral met de NES en de PSX heb ik veel plezier gehad
mijn favo spellen (zit geen rangorde in btw:P)
world cup (NES)
mario 1 en 3 (NES)
super offroad (NES)
grand turismo (PSX)
mario kart (SNES)
duck hunt (NES)
red alert (pc)
gta 1 (en 3 maar das nog geen klassiker
) (pc)
sim city 2000 (pc)
theme park (pc)
tetris (game boy)
counterstrike (pc)
nou dat waren ze wel
mensen die roms/emulators zoeken voor nintendo en sega en nog veel meer moeten es op www.pe2000.net kijke... hebben ze vrijwel alles
| quote: |
| Originally posted by John hmm ik speel tegenwoordig geen spellen meer heb wel een aantal (spel)computers verslete... vooral met de NES en de PSX heb ik veel plezier gehad ![]() mijn favo spellen (zit geen rangorde in btw:P) world cup (NES) mario 1 en 3 (NES) super offroad (NES) grand turismo (PSX) mario kart (SNES) duck hunt (NES) red alert (pc) gta 1 (en 3 maar das nog geen klassiker ) (pc)sim city 2000 (pc) theme park (pc) tetris (game boy) counterstrike (pc) nou dat waren ze wel ![]() mensen die roms/emulators zoeken voor nintendo en sega en nog veel meer moeten es op www.pe2000.net kijke... hebben ze vrijwel alles |
, dan gaak ff wat klassieke spelletjes spelen 
| quote: |
| Originally posted by Donna Heb nooit die laarsen kunnen vinden |

| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 op dit moment speel ik voornamelijk Final Fantasy X op PS2 |
Vroeger had ik ook een SNEN, mn favo spellen waren:
Super Mario Kart (blijft leuk)
Streetracer
International Superstar Soccer
Donky Kong
Op de pc speelde ik vroeger vaak Civilisation en colonization, simcity, alle Fifa-series en Championship manager.
Speel nu niet echt veel meer, afgezien van SOF II of MOHAA dat we via het internet tegen elkaar spelen (Alarma! Sniper!)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.