TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צבא SUCKS !!!!
Pages (2): [1] 2 »
צבא SUCKS !!!!
היום קיבלתי פס שזה אומר שהולכים בערב וחוזרים מחר בבוקר
אני עדיין בבקום.....הכי מגעיל שם בעולם !!!
Shook in the forummmmmmmmm
סתם אחי עזוב, אורן סוף סוף הלך
שיגע אותי....
קיצר אני מקווה שתסתדר אחוקי ויהיה טוב
קטעים, דחקות, חבר'ה טובים, משהו...?
תזכיר לי למה התגייסת?
sucks,
אבל אין מה לעשות.. חובה ללכת לצבא...
welcome new guy
| quote: |
| Originally posted by DjChook welcome new guy |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik זאת בת, עם ניק מוזר ואוואטאר מפחיד רצח אבל בת... |
חחחח
I wish I could fight like a tarantula
ברוך הבא...
יאללה אני זז חזרתי לשנייה הביתה

[QUOTE]Originally posted by MoSH_MaN
חחחח
I wish I could fight like a tarantula
חחח... לא כדאי לך לראות למה אני מסוגלת
הכינוי הזה לא סתם!

| quote: |
| Originally posted by Tarantula הכינוי הזה לא סתם! |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik גם לך יש 8 רגלים ושערות בתחת?! |
באסה עם הצבא אחי!!!!
וברוכה הבאה טרנטולה
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter וברוכה הבאה טרנטולה |
סורי לבאס אותך מאמי אבל זה דווקא נראה שיא ההעתקה
למה יש פה מישהי לא זוכר מאיפה שקוראים לה
Julie_spider
וגם לה יש אווטר וחתימה עם עכבישים
חפיף
תרשמי על עצמך הכל (גם בנוגע לבדיקת רגליים) בטרד המתאים למעלה
MEET THE CREW
סלאמת
ברוכה הבאה
ואחי
אתה ג'ובניק?
מה ציפית? שיהיה כיף לעשות עבודות גננות ולמכור טעמי בקיוסק?
ברוכה הכאה למשפחת טראנס
!!!!!
תאמיני לי ברגע שתתרגלי אלינו יהיה לך הכי כף שבעולם פה
Welcome Tanrantula!

ואחי
אל תדאג, עוד 3 שנים למנייק

| quote: |
| Originally posted by DjChook סורי לבאס אותך מאמי אבל זה דווקא נראה שיא ההעתקה למה יש פה מישהי לא זוכר מאיפה שקוראים לה Julie_spider וגם לה יש אווטר וחתימה עם עכבישים חפיף תרשמי על עצמך הכל (גם בנוגע לבדיקת רגליים) בטרד המתאים למעלה MEET THE CREW סלאמת |
דבר ראשון שלום לך טרנטולה...
דבר שני - חן אתה על הזיין שלי
תודה תודה לכול המברכים למיניהם!
luv u ppl!!!

חחח אפשר להרגע
מרוב אהבה תעקצי אותנו
נראה לי טרנטולה היא האני הישראלית של ג'ולי

אחי תחזיק מעמד זה רק ההתחלה... אין לי מושג איך מתעודדים מחרא כזה...
אחי לא נורא
תגיד איזה טירונות אתה עושה
אההה
טרנטולה
welcome to the club...

אחי אתה בינתיים רק מסופח לבקום זה הכי מבאס חכה קצת עוד מעט יוציאו אותך לטירונות ואז שתדע לאן אתה הולך בטוח יההי פחות משעמם
יהל אחי
תתעודד אתה לא תשרת שם כל השירות
גם אני הייתי מסופח לבקו"ם וזה לא היה כל כך נורא
אתה כולה צריך לבנות שם קומבינות וכמה שיותר מהר,
להתייחס לזה בשיא הסבבה כאילו מחר אתה משתחרר
(וואי יצא לי חרוז אחולמניוק!)
ותאמין לי, הזמן טס כשנהנים

הנה קח אותי לדוגמא, הייתי אמור לצאת לרגילה ב22 לחודש
(זה בגלל שיש לי ת'רייב הענק הזה ב27 וגם יכול להיות שב26 אני יתארך בתוכנית "אלקטרה" ברדיו 106FM)
והנה, כמעט בטוח שבוטלה לי שוב הרגילה בגלל איזה אימון מאפן שיש לנו באותו השבוע אבל חפיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני יודע שאם אני יתבאס, לא יעבור הזמן!
נ.ב
ברוכה הבאה
ובא לי טילון!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.