TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Carl Cox @ Eau Dance Theatre
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by MaGiK54 on Aug-28-2002 20:47:

Carl Cox @ Eau Dance Theatre

Ik weet niet of iemand het echt kan intresseren, aangezien Cox niet echt trance draait, maar op 14 december komtie in de Eau draaien (Den Haag). Ik had ff een bericht op het forum gezet en de Eau heeft hier op gereageerd

Bijna geen enkele tent ter wereld kan dit volgens mij zeggen dat ze in drie jaar tijd, elke jaar deze legandarische DJ in hun tent hebben staan draaien.

In 2000 heeftie ongeveer 3 a 4 uur gedraait en ik heb het geluid nog nooit zo hard en zuiver in de Eau gehoord als toen, die dude heeft echt magische vingers. Verleden jaar heeftie een legandarische set gedraaid van fucking 5.5 uur. Om acht uur moestie eigenlijk ophouden en Paul-T en Peter van Leeuwen hadden al een paar gezegd dat hij zijn laatste plaatje aan het draaien was (ik blij aangezien ik dood was), maar hij bleef maar platen pakken, the big black ass mother ****** Tot 8:45 draaitie met als afsluiter Good Live zonder de juiste geluidafstelling, zodat de speaker gingen kraken en knarsen, BIG FUN.

Iedereen die Cox nog nooit heeft horen draaien, die raad ik aan om zeker te komen, aangezien Cox het best draait in een club, aangezien hij volop van het contact met het publiek geniet, dis duidelijk te merken aan de man. Dus 14 december feessie in de Eau

Ps Opti je hebt gelijk gekregen
Pss Michel de Hey en Steve Rachmad zullen op verzoek van de Coxmaster himself ook komen draaien.

Cox verleden jaar

Posted by Opti on Aug-28-2002 20:51:

Talking

altijd de SuperSjinees geloven

en zo'n beetje precies dezelfde line up meen ik als vorig jaar toch? Dit jaar ben ik erbij, wil Carl Cox welus nu �cht live meemaken!

Posted by MaGiK54 on Aug-28-2002 21:30:

quote:
Originally posted by Optimus
altijd de SuperSjinees geloven

U're my god, HOER

Posted by kolkiewolkie on Aug-28-2002 23:18:

me prepares for another trip to den haag

waarom staat die fokking tent verkant 200 km van me huis af... vet dure business om daarnaartoe af te reizen (maar o zo PHAT!)

vandaag een financiele meevaller gehad, en dus kan ik weer en masse feessies gaan inplannen , kheb de komende maanden (t/m december) elke maand al wel weer 1 of 2 leuke ideetjes staan . eigen auto moet maar ff wachten

Posted by MaGiK54 on Aug-28-2002 23:21:

Zal wel posten wanneer voorverkoop is begonnen. Als je gaat een kaartje van tevoren kopen, aangezien verleden jaar nog maar 100 kaarten aan de deur te koop waren en deze gelijk op waren. We kwamen om 1 uur aan en alles was weg en iedereen die geen kaartje had, die had gewoon errug veel pech.

Posted by Opti on Aug-28-2002 23:26:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
waarom staat die fokking tent verkant 200 km van me huis af... vet dure business om daarnaartoe af te reizen (maar o zo PHAT!)

voor mij is t 15 minuten (als je goed rijdt)met de auto gna gna
wel lachen dat je ondanks de afstand wilt komen

Posted by SnuggLe on Aug-28-2002 23:32:

GVDDDDDDDDDDD! Dan zit ik in CHINA!
KUTzooi, ik wil Carl Cox nog een keer live zien! Heb hem pas 1x live gezien op Dance Valley..

Posted by Opti on Aug-28-2002 23:49:

ha hoer, ik maak wel wat fotoos voor je

Posted by -TAIS- on Aug-29-2002 16:46:

Deez staat zekers genoteerd! Denk wel zeker dat ik er bij zal zijn!

Posted by basvh on Aug-29-2002 17:40:

Vet Vet Vet. hier heb ik echt op zitten hopen alleen de datum komt kut uit. eerst ff goed kijken of ik kan. 7 dec impulz, 14 dec cox dan, 21 dec innercitty. 31 dec Contact. ook heb ik de woensdag na cox tentamen. ik moet dus ff goed kijken nar de line ups van al die feesten en dan beslissen. want heb het geld niet om naar al die partys te gaan maar cox lijkt me echt vet

Posted by Smirnoff on Aug-29-2002 18:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe
GVDDDDDDDDDDD! Dan zit ik in CHINA!

Ga je op zoek naar je "roots" ???

Mischien ga ik ook wel, ik heb cox nog nooit live gezien en ben ook nog nooit in the <> geweest.
Dus mischien 2 vliegen in 1 klap

Posted by DJ Bazz on Aug-29-2002 19:15:

Hier moet ik heen!!!! ik zet het wel ff in m'n agenda, alleen nog ff zien hoe in den haag te komen!

Posted by DjSuez on Sep-04-2002 16:01:

me pc doet t niet meer, dus ik kan weinig meer hier checken, maar dit lijkt me toch wel erg vet! 7 decemberrrr staat genoteerd, als ik niet toevallig ook op zoek moet naar me roots...

Posted by Chicane on Sep-04-2002 16:13:

14 december kan ik wel een verzetje gebruiken aangezien dat de dag is dat me lieve vriendinnetje/verloofde het uitmaakte op 500km afstand..

Xi jullie daar

Posted by MaGiK54 on Sep-04-2002 16:27:

quote:
Originally posted by DjSuez
me pc doet t niet meer, dus ik kan weinig meer hier checken, maar dit lijkt me toch wel erg vet! 7 decemberrrr staat genoteerd, als ik niet toevallig ook op zoek moet naar me roots...

7 december

Posted by DjSuez on Sep-04-2002 16:28:

haha, ok, dan, bij mijn post moet het uiteraard ook 14 december zijn...7 december is Impulz...god..al die orgasmeavonden..k hou ze niet meer uit mekaar...

Posted by kolkiewolkie on Oct-23-2002 10:43:

quote:

me prepares for another trip to den haag

vandaag een financiele meevaller gehad, en dus kan ik weer en masse feessies gaan inplannen , kheb de komende maanden (t/m december) elke maand al wel weer 1 of 2 leuke ideetjes staan . eigen auto moet maar ff wachten

niet dus

ander feestje (ander genre, andere plaats, blabla)

Posted by MaGiK54 on Oct-23-2002 15:47:

quote:
niet dus

ander feestje (ander genre, andere plaats, blabla)

Ja, hoe, wat en waar

Posted by kolkiewolkie on Oct-23-2002 20:20:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ja, hoe, wat en waar

believe me: you REALLY don't wanna know (kheb eerlijk gezegd geen idee hoe het heet, kga met iemand mee, tis iig in Ede, tis hardcore, maar dan niet hardcore zoals jullie dat kennen maar meer... euh... dat gerag op gitaren e.d. ... moet je van houden, maar zijn echt supercoole feestjes )

en laat jij daar carl cox voor schieten kolkie.... euh.... blijkbaar

Posted by DJ Bazz on Oct-23-2002 20:31:

damn, dat wordt als het meezit 3 keer op en neer naar de randstad in 1,5 maand (capital, cox en IC). en als ik ook niet nog eens teveel vinyl koop. heb em nog nooit live gehoord dus ben benieuwd!

Posted by MaGiK54 on Oct-24-2002 10:49:

quote:

en laat jij daar carl cox voor schieten kolkie.... euh.... blijkbaar

Rofl

Posted by mr.marcello on Oct-24-2002 10:55:

Ik heb Carl Cox dit jaar op MAYDAY zien / horen draaien en het klonk echt zwaar goed!! Dus het is zeker een aanrader (al zal ik er zelf niet naartoe gaan).....

Met vriendelijke groet.

Posted by MaGiK54 on Nov-12-2002 15:59:

Kaartverkoop is begonnen, heb net me kaarten binnen. Kosten � 23.00 excl. fee. Aardig bedrag voor een avondje Eau, maar het is het meer dan waard, gezien verleden jaar en het jaar ervoor. De tijden zijn volgens het kaartje van 23:00 tot 8:00. Dit zal Cox wel verlengen

Posted by Raymond on Nov-12-2002 17:13:

Wtf �23,- Damn..........

50 piekies voor de Eau!!!!!!!!!
Maarja wel Cock-master J himself

Tering Carl Cox en Michel de Heij
Ik ga die kaartjes ook maar ffe halen als ik weer geld heb volgende week!!!!!!

Posted by TranceFool on Nov-12-2002 17:38:

wtf 23 euro is idd wel heel erg veel, zat te twijfelen maar denk dat ik nu mooi me geld bewaar voor innercity

Pages (3): [1] 2 3 »