TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עזרה דחוףףףף !! :)
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 13:19:

Smiley DJ עזרה דחוףףףף !! :)

טוב אז היבאתי מיקסר פיוניר אחד וקומפקט אחד ..
אני רוצה להקליט סט למחשב ...
עכשיו אתם יכולים להסביר לי אם איזו תוכנה להישתמש ואיך להישתמש בה ?
תודה מראש !


Posted by oDrori on Aug-31-2002 13:22:

לא הקלטתי עוד סט אבל ממה שאמרו לי
Soundforge 6.0
התוכנה הכי טובה לזה... מי שהשתמש בה יוכל להסביר לך איך... אבל אחי, אם יש לך מיקסרא אחד וקומפקט אחד איך תמקסס?

U mean
קומפקט כפול?


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 13:25:

יש לי מיקסר ..
פיוניר 100
וקומפקט ))


אז אני יכול למקסס


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 13:39:

אני מנסה לחפש כבר שעה בעזרה של התוכנה הזו ..
ולא מצאתי כלום בבקשה מי שיודע ..
שיכתוב לי כאן מה לעשות


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 14:04:

הצלחתי ב-
Cool Edit 2000


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 15:28:

הקלטתי את הסט שלי !!!!!!
ב- Cool Edit 2000

ועכשיו איך אני שומר את הקובץ ?!!??!!?
כי הכפתורים של ה- SAVE
כבויים


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 16:46:

תענו בבקשה ח'ברה זה דחוף


Posted by NyKoN on Aug-31-2002 19:38:

אתה צריך לקנות את התוכנה
מצאתי עכשיו את סאונד פורג' באידונקי
תוך שניה


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 19:48:

יוווו אז אתה רוצה להגיד לי שהקלטתי סט של 70 דק' לחינם ?


Posted by Pinto on Aug-31-2002 20:17:

quote:
Originally posted by Djsamorai
יוווו אז אתה רוצה להגיד לי שהקלטתי סט של 70 דק' לחינם ?


חחח אחי איך בדיוק הקלטת עם קומפקט אחד סט ??
אתה צריך שני קומפקטים כי סט זה הרי המיקסים בין הטרקים.
ויש תוכנה פשוטה וטובה קוראים לה
goldwav
www.goldwav.com


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 21:08:

וואייי מה אתם לא מבינים ??

מיקסר
VMX 200

פיוניר CDJ 100

וקומפקט 1

עכשיו הכל מובן ??


Posted by Q-PiXeL on Aug-31-2002 21:10:

אתה צריך לפרוץ את התוכנה שתהיה לך את האפשרות של השמירה...
תוריד קראק מפה
www.cracks.am
לפי הגירסה שלך...


Posted by oDrori on Aug-31-2002 21:10:

מה שלא מובן זה שבאחד מהם אין לך פיטץ' אז איך אתה ממקסס אותו פנימה?


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 21:47:

אני לא כ"כ מבין ..
מז"א פיטץ' ???


Posted by m0sh on Aug-31-2002 21:48:

quote:
Originally posted by Djsamorai
אני לא כ"כ מבין ..
מז"א פיטץ' ???


PITCH

or

TEMPO

or

BPM


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 21:51:

אה....
במיקסר יש לי של שתי הערוצים ...


Posted by YuVaL on Aug-31-2002 22:03:

מה הקשר לערוצים יא חולה נפש?!?!

LMFAO
בנאדם
תבין
אתה לא יכול להכין סט נורמלי עם קומפט ו
Pioneer CDJ 100
אחד
מה אתה דפוק!?!?
איך בדיוק תמקסס
המעבריפ שלך ישמעו גועל נפש....
תקנה עוד קומקפט
ואזזזזז תקליט את המיקס שלך


אני לא מבין
אתה קונה קומפקט ומיקסר ואתה לא יודע אפילו מזה
Pitch???


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 22:06:

מה יש לכם ?!?
פיץ זה המהירות של השיר נכון ?!?!
אז המהירות של השיר רשומה לי על המיקסר ..

והציוד לא שלי !
חבר שלי הביא לי אותו רק כדי להקליט ...
כולה 4 פעמים בחיים שלי עבדתי על מיקסר !
אז תיהיו רגועים ותסבירו לי זה יותר עדיף מאשר שאני לא יבין כלום


Posted by oDrori on Aug-31-2002 22:07:

יכול להיות שאתה יודע את זה כבר אבל אני בכל מקרה אכתוב ליתר בטחון:

לא סתם אנשים קונים פיוניר ושות' ולא מתקלטים עם מיקסר ושני דיסקמנים. בשביל עבודה מקצוענית אתה צריך לפחות 2 מכשירים (סידי, פטיפון, אמפי3, ועוד) עם
Pitch control
כלומר שליטה במהירות של הטראק. זאת בשביל שתוכל לתאם (להשוות) את המהירויות שלהם וכשתכניס אחד ותוציא את השני הקצב והאוירה נשמרים...


Posted by YuVaL on Aug-31-2002 22:09:

quote:
Originally posted by Djsamorai
מה יש לכם ?!?
פיץ זה המהירות של השיר נכון ?!?!
אז המהירות של השיר רשומה לי על המיקסר ..

והציוד לא שלי !
חבר שלי הביא לי אותו רק כדי להקליט ...
כולה 4 פעמים בחיים שלי עבדתי על מיקסר !
אז תיהיו רגועים ותסבירו לי זה יותר עדיף מאשר שאני לא יבין כלום


טוב
1
אל תתרגל למקסס עם מה שרשום לך על המיקסר כי קודם כל זה ממש לא נכון מה שרשום לך שם...

2
אם תהיה במועדון שלא יהיה לו מיקסר מדגם של פיונר ולא יהיה לך רשום שם ת'פיץ
אתה לא תוכל להתאים בגרוש..

3
מי משתמש בכלל ב
BPM CONTER?!?!?!

נשמע לי עלוב מאוד


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 22:10:

אתה אחלה בן אדם !
תודה שהיסברת לי !
עכשיו היסקלתי עוד קצת

עכשיו אני יודע שעשיתי טעות ..
פעם הבאה אני לא אחזור על זה


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 22:15:

טוב אנשים אם יש לכם עוד דברים להגיד אני אשמח מאוד ליקרוא ..
כל דבר שאני שומע עוזר לי לילמוד עוד !
אז הערות והכל חופשי !!!


Posted by oDrori on Aug-31-2002 22:19:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


טוב
1
אל תתרגל למקסס עם מה שרשום לך על המיקסר כי קודם כל זה ממש לא נכון מה שרשום לך שם...

2
אם תהיה במועדון שלא יהיה לו מיקסר מדגם של פיונר ולא יהיה לך רשום שם ת'פיץ
אתה לא תוכל להתאים בגרוש..

3
מי משתמש בכלל ב
BPM CONTER?!?!?!

נשמע לי עלוב מאוד


צ'יל אחי... הבחור בתחילת דרכו לך תדע אולי ייצא ממנו טיאסטו... אל תתסכל


Posted by Djsamorai on Aug-31-2002 22:30:

חחחח


Posted by Ariels on Aug-31-2002 23:29:

כשאתה משנה מהירות בטכניקס אז הסאונד מתעוות זה חמה אני אישית מעדיף כמה שיותר לשנות מהירות בפיוניר
אפשר לעבוד ככה אבל כשהוא יכניס שיר חדש הוא יצתרך לשנות את המהירות של הטראק שיוצא... קצת מסובך אבל אם אני יכול לעשות את זה עם תקליט ואני לא הראשון אז גם הוא יכול ללמוד וזה ממש לא בעיה
זה רק לוקח קצת זמן לתאם קצב אז לא תוכל לעשות מיקסים עם טראקים קצרים


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.