TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עזרה דחוףףףף !! :)
Pages (2): [1] 2 »
עזרה דחוףףףף !! :)
טוב אז היבאתי מיקסר פיוניר אחד וקומפקט אחד ..
אני רוצה להקליט סט למחשב ...
עכשיו אתם יכולים להסביר לי אם איזו תוכנה להישתמש ואיך להישתמש בה ?
תודה מראש !
לא הקלטתי עוד סט אבל ממה שאמרו לי
Soundforge 6.0
התוכנה הכי טובה לזה... מי שהשתמש בה יוכל להסביר לך איך... אבל אחי, אם יש לך מיקסרא אחד וקומפקט אחד איך תמקסס?
U mean
קומפקט כפול?
יש לי מיקסר ..
פיוניר 100
וקומפקט
))
אז אני יכול למקסס
אני מנסה לחפש כבר שעה בעזרה של התוכנה הזו ..
ולא מצאתי כלום בבקשה מי שיודע ..
שיכתוב לי כאן מה לעשות
הצלחתי ב-
Cool Edit 2000
הקלטתי את הסט שלי !!!!!!
ב- Cool Edit 2000
ועכשיו איך אני שומר את הקובץ ?!!??!!?
כי הכפתורים של ה- SAVE
כבויים
תענו בבקשה ח'ברה זה דחוף
אתה צריך לקנות את התוכנה
מצאתי עכשיו את סאונד פורג' באידונקי
תוך שניה
יוווו אז אתה רוצה להגיד לי שהקלטתי סט של 70 דק' לחינם ?
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai יוווו אז אתה רוצה להגיד לי שהקלטתי סט של 70 דק' לחינם ? |
וואייי מה אתם לא מבינים ??
מיקסר
VMX 200
פיוניר CDJ 100
וקומפקט 1
עכשיו הכל מובן ??
אתה צריך לפרוץ את התוכנה שתהיה לך את האפשרות של השמירה...
תוריד קראק מפה
www.cracks.am
לפי הגירסה שלך...
מה שלא מובן זה שבאחד מהם אין לך פיטץ' אז איך אתה ממקסס אותו פנימה?
אני לא כ"כ מבין ..
מז"א פיטץ' ???
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai אני לא כ"כ מבין .. מז"א פיטץ' ??? |
אה....
במיקסר יש לי של שתי הערוצים ...
מה הקשר לערוצים יא חולה נפש?!?!
LMFAO
בנאדם
תבין
אתה לא יכול להכין סט נורמלי עם קומפט ו
Pioneer CDJ 100
אחד
מה אתה דפוק!?!?
איך בדיוק תמקסס
המעבריפ שלך ישמעו גועל נפש....
תקנה עוד קומקפט
ואזזזזז תקליט את המיקס שלך
אני לא מבין
אתה קונה קומפקט ומיקסר ואתה לא יודע אפילו מזה
Pitch???

מה יש לכם ?!?
פיץ זה המהירות של השיר נכון ?!?!
אז המהירות של השיר רשומה לי על המיקסר ..
והציוד לא שלי !
חבר שלי הביא לי אותו רק כדי להקליט ...
כולה 4 פעמים בחיים שלי עבדתי על מיקסר !
אז תיהיו רגועים ותסבירו לי זה יותר עדיף מאשר שאני לא יבין כלום 
יכול להיות שאתה יודע את זה כבר אבל אני בכל מקרה אכתוב ליתר בטחון:
לא סתם אנשים קונים פיוניר ושות' ולא מתקלטים עם מיקסר ושני דיסקמנים. בשביל עבודה מקצוענית אתה צריך לפחות 2 מכשירים (סידי, פטיפון, אמפי3, ועוד) עם
Pitch control
כלומר שליטה במהירות של הטראק. זאת בשביל שתוכל לתאם (להשוות) את המהירויות שלהם וכשתכניס אחד ותוציא את השני הקצב והאוירה נשמרים...
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai מה יש לכם ?!? פיץ זה המהירות של השיר נכון ?!?! אז המהירות של השיר רשומה לי על המיקסר .. והציוד לא שלי ! חבר שלי הביא לי אותו רק כדי להקליט ... כולה 4 פעמים בחיים שלי עבדתי על מיקסר ! אז תיהיו רגועים ותסבירו לי זה יותר עדיף מאשר שאני לא יבין כלום |
אתה אחלה בן אדם !
תודה שהיסברת לי !
עכשיו היסקלתי עוד קצת
עכשיו אני יודע שעשיתי טעות ..
פעם הבאה אני לא אחזור על זה 
טוב אנשים אם יש לכם עוד דברים להגיד אני אשמח מאוד ליקרוא ..
כל דבר שאני שומע עוזר לי לילמוד עוד !
אז הערות והכל חופשי !!!
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy טוב 1 אל תתרגל למקסס עם מה שרשום לך על המיקסר כי קודם כל זה ממש לא נכון מה שרשום לך שם... 2 אם תהיה במועדון שלא יהיה לו מיקסר מדגם של פיונר ולא יהיה לך רשום שם ת'פיץ אתה לא תוכל להתאים בגרוש.. 3 מי משתמש בכלל ב BPM CONTER?!?!?! נשמע לי עלוב מאוד |
חחחח
כשאתה משנה מהירות בטכניקס אז הסאונד מתעוות זה חמה אני אישית מעדיף כמה שיותר לשנות מהירות בפיוניר
אפשר לעבוד ככה אבל כשהוא יכניס שיר חדש הוא יצתרך לשנות את המהירות של הטראק שיוצא... קצת מסובך אבל אם אני יכול לעשות את זה עם תקליט ואני לא הראשון אז גם הוא יכול ללמוד וזה ממש לא בעיה
זה רק לוקח קצת זמן לתאם קצב אז לא תוכל לעשות מיקסים עם טראקים קצרים
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.