TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Weet iemand wat de bekende DJ's verdienen???
Pages (2): [1] 2 »
Ik vroeg me af of iemand weet wat zo'n dj Tiesto of Paul van Dyk nou per uur vraagt of voor een avond of iets dergelijks. Weet iemand dat???
thx
later
michiel
Nou, ik heb wel 's gehoord dat Tiesto op oudjaars-avond iets van � 6806.70 verdient... maar wat ie normaal vraagt weet ik niet
Kheb gehoord dat ze voor een Sensation, Trance Energy achtig feest zo'n 25.000 piek vragen. Maar dat vind ik een beetje heel errug asociaal veel!!
| quote: |
| Originally posted by Blik Kheb gehoord dat ze voor een Sensation, Trance Energy achtig feest zo'n 25.000 piek vragen. Maar dat vind ik een beetje heel errug asociaal veel!! |

????????
Carl Cox kreeg 50.000 pieken voor Sensation
Daarmee is hij de duurste zo'n beetje.
Tiesto en dat soort formaat dj's zo'n 15.000 per avond geloof ik, maar voor iets als Trance-Energy kunnen ze best 25.000 vragen ja.
Maarja...die gasten hebben ook geen pensioen enzo. En als je kijkt hoe weinig dj's er kunnen leven van het draaien alleen.
Ja die gasten moeten het snel verdienen. En asl je eenmaal �it'bent dan kan je het wel vergeten. Dan kan je postbode worden. Maar die grote feesten als sensation enzo heb ik gehoord zo'n 25000 gulden voor Tiesto. De anderen zullen daar wel iets onder zitten.
Laters
25000 ehm nee hoor das wel erg veel
10000 misschien? Vind je het gek dat carl cox bijna alleen maar op grote feesten draait (voor clubs te duur)
ga maar naar de 10000 piek toe dan kom je in de buurt maar is denk ik nog vrij veel.
Carl Cox kreeg voor Sensation 25.000 gulden, heb ik in een krantenartikel gelezen. Hij is wel niet de bestbetaalde dj ter wereld.
De bestbetaalde dj is Jeff Mills. Maar hoeveel hij krijgt weet ik niet.
Drie jaar geleden vroeg DJ Jean bij een discotheek bij ons in de buurt 3000 gulden per uur. Dat is al weer een tijdje geleden. Ik vind dat je dan beter iets meer kunt betalen en dan Tiesto laten komen dan met dat zichzelf ingenomen kwalletje, Dj Jean.
Dat is al weer een tijdje geleden, dus het zal nu al veel meer zijn, het zijn in ieder geval geen kleine bedragen..
Latuurrzzz....
iemand zei hier dat tiesto voor oud en nieuw iets van �6000 kreeg/krijgt maar dat lijkt me wel erg weinig; ter vergelijking: sasha kreeg afgelopen oud en nieuw F500.000,- dus das wel iets meer. lekker bedrag trouwens 
later
michiel
500.000 PIEK??? Heb je niet een paar nulletjes teveel gelezen??? Ik zou dat wel errug ASO vinden... Ik denk dat ik ook maar een DJ-opleiding ga volgen... (Bestaat dat eigenlijk wel�)
nou ja in ieder geval de dj's krijgen enorm veel betaald...en ik had gehoord dat tiesto rond de 100.000 piek kon vangen in engeland met het millenium dus ja ik weet het ook niet echt
maar dat is allemaal brutto,belasting en andere zaken gaan er nog allemaal af,dus dan word het toch een stuk minder
ze zullen wel in de 50-75% belastings schaal zitten
Dan kan Sasha nog zo goede Dj zijn, maar kan zij of hij weet niet eens wat het is echt zoveel vangen? Lijkt me niet. Een half miljoen is een hoop geld.
Laters
FF verschil
tiesto: waar is ie nou bekend ehm nederland, scandinavi�, engeland. canada dit is waar ie het meest draait. Draaien in duitsland doet ie zelden mayday schijnt ervoor te moeten zorgen dat ie vaker in duitsland wordt geboekt engeland moet nog komen etc kbedoel in duitsland is zijn naam nog niet echt bekend.
Sasha, carl cox, jeff mills hebben zo'n grote naam (of ze goed zijn is een 2e) zijn uiteindelijk veel bekender dan tiesto en kunnen dus VEEL meer vragen. Hoe bekender tiesto wordt hoe meer ie kan vragen.
5000 is denk ik een bedrag wat je voor tiesto kunt betalen hoewel ie ook wel eens (vroeger zekerz) op studentenfeestjes draait en dan vraagt ie denk ik ook weer niet zoveel.
Jean kreeg in de Milleniumnacht in Nederland een ton om te draaien zodat die die nacht exclusief bleef maar ik weet niet meer in welke tent dat was.
Dat van sasha op millennium nacht is zekers waar, hij ving er 500.000 piekers voor.
Ik heb ook ooit gehoord dat oakie 2 jaar geleden 10.000 per 2 uur vroeg, plus een limo naar bestemming + een vet grote gastenlijst.Dat zal inmiddels wel meer zijn.
greetz,
TNG
Nou ik vraag 2 geeltjes voor 2 uur en ben dan exclusief!!!
Mij krijg je niet zomaar

dat van sasha heb ik zeker wel goed gelezen/gehoord hoor gasten
later
michiel
o tango had het al gepost 
later
michiel
| Originally posted by magrec FF verschil tiesto: waar is ie nou bekend ehm nederland, scandinavi�, engeland. canada dit is waar ie het meest draait. Draaien in duitsland doet ie zelden mayday schijnt ervoor te moeten zorgen dat ie vaker in duitsland wordt geboekt engeland moet nog komen etc kbedoel in duitsland is zijn naam nog niet echt bekend. Sasha, carl cox, jeff mills hebben zo'n grote naam (of ze goed zijn is een 2e) zijn uiteindelijk veel bekender dan tiesto en kunnen dus VEEL meer vragen. Hoe bekender tiesto wordt hoe meer ie kan vragen. 5000 is denk ik een bedrag wat je voor tiesto kunt betalen hoewel ie ook wel eens (vroeger zekerz) op studentenfeestjes draait en dan vraagt ie denk ik ook weer niet zoveel. |
WTF is Sasha??
Die is dus ECHT NIET wereld beroemd...
WTF is Sasha????????????????
Sasha is mooi wel ff wereldberoemd, hij is onlangs nog gekozen tot beste dj ter wereld dus die vraagt wel een leuk bedragje 

later
michiel
Re: WTF is Sasha??
| Originally posted by Cold Die is dus ECHT NIET wereld beroemd... |
| Originally posted by magrec FF verschil tiesto: waar is ie nou bekend ehm nederland, scandinavi�, engeland. canada dit is waar ie het meest draait. Draaien in duitsland doet ie zelden mayday schijnt ervoor te moeten zorgen dat ie vaker in duitsland wordt geboekt engeland moet nog komen etc kbedoel in duitsland is zijn naam nog niet echt bekend. Sasha, carl cox, jeff mills hebben zo'n grote naam (of ze goed zijn is een 2e) zijn uiteindelijk veel bekender dan tiesto en kunnen dus VEEL meer vragen. Hoe bekender tiesto wordt hoe meer ie kan vragen. 5000 is denk ik een bedrag wat je voor tiesto kunt betalen hoewel ie ook wel eens (vroeger zekerz) op studentenfeestjes draait en dan vraagt ie denk ik ook weer niet zoveel. |