TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Pois
Pages (2): [1] 2 »
Pois
I L�rdags var jag f�rbi fest p� L�ngholmen som mindshooter har n�mt tidigare i en annan thread... Hade �ven med mig min film kamera f�r att f�nga lite av den sk�na st�mningen som infinner sig d�r trots begr�nsade medel...
H�r kan du ladda hem ett film klipp p� mindshooter n�r han k�r med sina pois... helt klart effektfullt... Klippet �r 1.55 minuter l�ngt och �r p� ca. 9Mb...
DENNA version �r mpg och av lite s�mre kvallitet men klart godk�nt...
Vill du ha filmen �ven i VCD eller SVCD s� kan du g� in p� min ftp
tranz.mine.nu
fire
4ever
7171
Snart kommer jag l�gga upp mer... n�r mindshooter poisar med glovsticks och p� en annan snubbe...
... C-ya / Steve
YAY finaly... sk�nt att min lilla br�nnskada inte kom med iaf
Blev juh riktigt "hett" det h�r 
Damn fett nice mind.....Ser ut att vara bra drag d�r alls�....
afan, najs, skulle dragit dit iallfall 
| quote: |
| Originally posted by x-dream Damn fett nice mind.....Ser ut att vara bra drag d�r alls�.... |
om v�dret och arrang�rerna till�ter
Fy fan vikket ballt nummer mind ;D ... vf har du l�rt dej de d�r ? ..skulle l�tt komma n�sta l�rdag om jag fortfarnade bott i sthlm 
Brorsan har tr�nat mig i 2 m�nader... Snart l�gger vi upp en version med p�lagd ordentlig trance med lite effekter ox�..underbar redigering av Stevo 
Nu har jag lagt upp den version som mind n�mde tidigare... Jag �r faktiskt hel n�jd med den versionen...
Ta hem den fr�n ftpn... jag e s�ker p� att du kommer gilla den...
Kom just � t�nka p� en annan cool grejj som intr�ffade n�r vi var d�r... jag kollade upp p� himmlen och ser att det var ett as h�ftigt norrsken... Ok inte som uppe i Norrland men �nd�... Synd man inte hade en b�ttre b�ttre kamera s� man kunde f�tt med det...
S� J�VLA COOLT!!!

ok, kollade just in
mindshooter in action(Dario G - Dream To Me (Above & Beyond Mix))(VCD).mpg
skitbra editerat steve!
denna filmen m�ste fan upp p� music forum 
| Originally posted by reveal ok, kollade just in mindshooter in action(Dario G - Dream To Me (Above & Beyond Mix))(VCD).mpg skitbra editerat steve! denna filmen m�ste fan upp p� music forum |
fyfan vad fett!
har aldrig fattat hur s�nna d�r grejjer funkar men ser s� j�vla fett ut! 

Jag vill ox� kunna snurra p� grajor!!! Fast jag �r r�dd mitt dansande hade blivit lidande om jag hade f�tt en massa uppm�rksamhet som eldartist... centrumbarn som man �r.
Hm f�rst�r inte riktigt vad du menar Aendy... Jag dansar alltid med mina Pois. Och det g�r alldeles utm�rkt...�ntligen kan jag dansa till vilken musik som hellst och �nd� uppskatta det. Trance �r dock b�st s�klart 
Ass�...
WHOOOOA!!!
As grymt ju!!! 
H�ller med de andra grabbarna, Cool film...
Nu en liten fr�ga, lirar de bra psytrance eller spelas de ngt uplifting eller progressive ?
nice 
ashmed! phett me para!!! snygggt!

kungligt mind....jag kommer p� l�rdag....sv�r vid hela mitt liv � alla mina �godelar.....ska fan inte missa igen 
| Originally posted by lonne H�ller med de andra grabbarna, Cool film... Nu en liten fr�ga, lirar de bra psytrance eller spelas de ngt uplifting eller progressive ? |
Kolla in infon jag f�tt i den andra tr�den om l�ngholmen f�r dom som ska dit
Coolt Kenny o Steve
j�vligt coolt!
J�vlar mindshooterix!!!
fan va nice
bra editing ox� steve
men eldsj�l-introt p� filmen ska inte vara d�r...
eftersom inte eldsj�l har tillfr�gats om anv�ndandet s� �r det s� gott som v�ldigt olagligt att g�ra s�.
Det finns versioner utan eldsj�ls logga.... Nu �r det ju s� att den varken har copyright m�rket C ni vet eller registrerd R et....
Fullt lagligt men kanske inte ok f�r eldsj�l.... H�r med mindshooter... han e med i den comunityn iof.
| Originally posted by SteveTranz4ever H�r med mindshooter... han e med i den comunityn iof. |