TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- "Back 2 School" Thread
Pages (2): [1] 2 »
De Back 2 School Thread
Jaja ... voor de meeste van ons begint de ellende weer ... terug naar school ...
Vandaag ook weer m'n eerste schooldag achter de rug ... en 't was meteen weer afzien 
En 't mooiste was dat alles ook meteen 'perfect' begint:
M'n trein had vertraging, m'n bus rijdt voor m'n neus weg, m'n schoolpc had kuren, ruzie met de leraar ... nee, dit wordt weer 'n fantastisch jaar

En om nou te zegge dat ik 'n gezellig opleiding doe ... NEE !!!
Technische Informatica is echt geen ruk an ...
Enigste pluspunt: nog 9 weke les, 20 weekjes stage en dan hep ik gelukkig m'n MBO diploma (als ze nie gaan boute over 'n paar kleine onvoldoendes die ik nog hep staan ...) en ben ik gelukkig van school verlost !!!

Maar tot dan ... afzien

ik dacht dat t over die organisatie in Rdam ging
en school zuigt.
College is weer begonnen voor mij, elke donderdag en vrijdag vrij, maar ik zit toch minimaal 4x per week op school, heb al 3 projectopdrachten lopen
haha, nou mijn 1e schooldag begon, of beter gezegd, eindigde ook lekker! ik wilde naar huis, had een lange dag achter de rug, en sprong dus de trein naar Rotterdam in (althans dat dacht ik)... het bleek achteraf namelijk de trein naar DEN HELDER
te zijn.
gevolg: pas om 20:00 terug van school 
whahaha nerd!!!!!!!

wanneer ontdekte je dat dan pas?
zit nu 1 week op school en vind het maar kut, heb sterke twijfels over deze opleiding (hbo, commerciele eco). maar nog ff doorbijten misschien dat het nog wat wordt
CE is ecght een kutopleiding. Heb ik ook gedaan, wat een KLOTEopleiding was dat zeg!

ik ben alweer een weekje begonnen, vind het tot nu toe wel relax, paar vrijstellingen hier en daar, dus ook een paar vrije uurtjes hier en daar, colleges zijn wel saai, maar dat is altijd zo op het begin denk ik.
donderdagavond ook alweer goed gestapt in Breda, flink gezopen en de dag erna meteen verslapen voor het college dat ik had, kwam een halfuur te laat binnenlopen, vond de leraar niet zo heel erg leuk denk ik 
heb al wel enkele problemen gehad met treinen, nu snap ik eindelijk wat iedereen bedoelt met dat de NS zo slecht is....
| quote: |
| Originally posted by Optimus ik dacht dat t over die organisatie in Rdam ging ![]() |
maar nu zie ik SCHOOL shit. 
| Originally posted by Rinus En het kutste vak is toch echt project, ik denk dat jullie dat allemaal wel kenne. |
lekker btje chillen in de kantine op coolhaven (zit jij toch ook) af en toe btje werken.. makkelijk sp verzamelen hoor
ik ben ook al weer bijna 2 weken bezig.
En ik moet zeggen, het is even saai als eesrt 
ik ben alweer 3 weken bezig
ben blijven zitten dus allemaal van die superjonge kindjes in de klas, wordt je ook niet goed van, al hoewel, sommige dames mogen er nog best wezen
| Originally posted by Optimus CE is ecght een kutopleiding. Heb ik ook gedaan, wat een KLOTEopleiding was dat zeg! ![]() |
Ik ben alweer aan m'n 2e week HTS Civiele Techniek bezig. Laatste jaartje voor mij, maar t gaat wel erg zwaar worden. Rooster is wel relexed, woensdag en vrijdag vrij 
We moeten nu alleen in 8 weken net zoveel doen als degenen vorig jaar in 10 weken deden..
aaahhhhhh, heerlijk als je niet naar school hoeft.
LIKE ME

Wat doe je dan de hele dag???
Net als ik met ze pik zwaaien heel de dag? 
Ik heb verdomme 2 baantjes.. Soms 60 uur per week, soms 5 uur per week, dikke ellende 
Zit te wachten dat ik het leger in mag... lekker menschen overhoop maaien.. MWOEHAHAHA 
| Originally posted by Optimus whahaha nerd!!!!!!! ![]() ![]() ![]() wanneer ontdekte je dat dan pas? |
| Originally posted by AlFerox toen ik de amsterdam arena langs zag komen! kon gelukkig in amsterdam uitstappen en weer een andere trein nemen. |
ik ben begonnen met mijn 1ste jaar industrial design en ja het bevalt op zich nog best wel goed.. ik heb:
geen boeken, geen studiepunten, geen colleges, geen tentamens, geen leraren... 
jaaaa.. leuke universitaire studie... 
| Originally posted by TimeportE ik ben begonnen met mijn 1ste jaar industrial design en ja het bevalt op zich nog best wel goed.. ik heb: geen boeken, geen studiepunten, geen colleges, geen tentamens, geen leraren... ![]() jaaaa.. leuke universitaire studie... |
| Originally posted by Flipper01 Wat doe je dan de hele dag??? |
| Originally posted by New Wave Zoals alle echte mannen!!!....werken!! $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ |

Ik ben ook weer op school begonnen en dat is echt heeeel zwaar als je anderhalf jaar lang niet in de banken heb gezeten!
we hebben gewoon maandag van half negen tot 4 hoorcollege wiskunde 
en daar word ik niet vrolijk van!!! 
GVD, klere school!!!!
Ik ben al bijna klaar met m'n MBO+ opleiding(2 jarige opleiding), das werkend leren zeg maar, 1dag naar school 4 dagen werken.
Ik ben al voor alle theorie geslaagd behalve voor duits, daar moet ik nog een 3,9 voor een herkansing halen en dan ben ik voor al m'n theorie geslaagd. Dat en een paar opdrachtjes die ik nog moet inleveren en ik kan m'n mbo-diploma afhalen.
Vorige schooljaar was er een mis-communicatie over een het tijdstip van dat bewuste duits hertentamen, deze had ik dus gemist.(wat overigens niet mijn fout was, is zelfs toegegeven door de school
)
Hierdoor moest ik vorige week om half negen de herkansing als nog maken. Dus ik om kwart over 7 m'n nest uit om maar eens richting die school te gaan. Ik op school aangekomen, was de herkansing kwijt, was waarschijnlijk niet door de docent ingeleverd. Na een uur wachten kwam de afdelingcoordinator een afspraak met me maken dat ik vandaag bij haar de herkansing moest gaan maken.
Dus kwam ik vandaag weer om kwart over 7 m'n nest uit zodat ik om half negen op school kon zijn. Ik op school, was de afdelingscoordinator er niet, was niet bekend waar ze wel was maar ze was in ieder geval niet om half negen op school.
Om kwart over negen was ze er nog niet. Ik overlegd met m'n studiebegleider die heel toevallig ook op school was(hoe dat kan weet ik ook niet want die was er eigenlijk nooit).
Op advies m'n studiebegleider gaat ik dadelijk maar eens een brief naar de het afdelingshoofd van de school sturen. 
| Originally posted by franzelare we hebben gewoon maandag van half negen tot 4 hoorcollege wiskunde |

| Originally posted by Spinnin Jack Op advies m'n studiebegleider gaat ik dadelijk maar eens een brief naar de het afdelingshoofd van de school sturen. |