TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- I Love Techno - Nov 9th 2002
Pages (2): [1] 2 »
I Love Techno

Naam: I Love Techno 2002
Datum: Zaterdag 9 november 2002
Lokatie: Flanders Expo, Gent Belgie
Tickets Presales: 33,00 � bij Ticketservice
Website: http://www.ilovetechno.be
Line-up:
ECHT WEL!!!!!
Tering wat heb ik een zin zeg.Wordt alweer mn 3de X 
Dit keer ook Adam Beyer dus.vet vet!Eind van de maand gelijk kaartje halen.
GREETZ!!
Als de bankrekening het toestaat.. Wie weet 
(Bas voor het geval dat jij gaat replien, dit is gewoon 3242113 keer zo vet dan IC)
Damn, ik wil ook naar zo'n flex techno feestje 
Alleen kut dat ik 9 november dus al in China zit.
Awakenings lukt ook al nie
GVD!
JAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik wil ook...maar hoe 
ziet er onwijs vet uit, jammer dat ik er geen geld voor heb 
ik ben er ook bij!!
ik ben wel benieuwd naar de rest van de line-up, want de echte kanonnen moeten volgens mij nog bekend gemaakt worden.. (althans dat hoop ik!
)
Ja, ik ga ook zeker weten, maar voor de gene die er al geweest zijn: hoe zit het met de minimumage in Belgie, en met de controles?
Ben nog geen 18, maar had geen problemen bij IC 2001
| quote: |
| Originally posted by New Wave JAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik wil ook...maar hoe |
| Originally posted by T.H.C. Met de trein is Gent goed te doen, ik ga het iig proberen. |
Ehmm graaf graaf kweet 't niet meer,(ik mag van de dokter ook niet meer op de prijzen letten tegenwoordig, word ik depri van
)maar je kan in Nederland gewoon kaartje kopen naar Gent, ik weet nog wel dat het in belgie goedkoper was, dus geen retourtje halen gewoon in Belgie internationaal loket je kaartje terug halen.
Re: I Love Techno
| Originally posted by techno:logy Ik heb deze ook al gepost in het internationale gedeeltje maar hier past ie meer thuis denk ik de 9de november in de flanders expo in gent belgie word i love techno weer gehouden, dit is er al bekend over de line-up:
And many more to be confirmed... (deze line-up stond op een flyer uitgedeeld op 4-elements) De voorverkoop begint 21 september |
)
Re: Re: I Love Techno
| Originally posted by kreischer2000 Nou ik wens iedereen veel plezier die daar heen gaat, iig niet mijn ding. Techno vind ik eentonig(nou geen geflame he ) |
bekijk die line-up eens...naja jij veel plezier bij TranceEnergy
Trance Energy heeft zo'n originele line-up
Hehe ja dat vond ik vroeger ook 
Maar toen was ik nog klein

Ach ieder zijn muziek, denk niet dat je mij snel op trance-energy zal vinden eerlijkgezegd, maar als je dat wilt denken zegt dat meer over jou dan over mij
maja ik wens iedereen daar veel plezier en ik weet zkr dat je mij daar nie tegen zal komen
| Originally posted by DanceTrend Hehe ja dat vond ik vroeger ook ![]() Maar toen was ik nog klein |
He kreischer, no offense...TE was maar "bij wijze van spreken" bedoelde er verder nix mee, maar als jij wilt gaan denken wat ik denk dan denk ik dat jij fout aan het denken bent
ik wordt moe van al dat gedenkt hehe, was ook nie serieus bedoelt hoor, ghehe 
hehe ik denk aan vrij weinig kan ik je vertellen, stnd en snoeihard die August Summer Mix van bellie opstaan.
| Originally posted by kreischer2000 Ach ieder zijn muziek, denk niet dat je mij snel op trance-energy zal vinden eerlijkgezegd, maar als je dat wilt denken zegt dat meer over jou dan over mij maja ik wens iedereen daar veel plezier en ik weet zkr dat je mij daar nie tegen zal komen |
zo, vet relaxed! underworld is alleen al een goeie reden om erheen te gaan, en dan ook nog carl cox, timo maas en al die anderen...
en dat is nog niet eens alles (er is een gerucht dat Chris Liebing ook komt)
updeetje line up.
CHECK DEZE HALL!!!! WHOOEEHOOEEEEE
Session Bookings/Mb Elektronics Room :
Line up : Confirmed :
21.OO -23.00h : REDHEAD.
23.00 -0.30 h : ADAM BEYER.
0.30 - 1.30 h : TOM HADES (LIVE SET.)
1.30 - 3.00 h : MARCO BAILEY.
3.00 - 4.30 h : RINO CERRONE.
4.30 - 6.00 h : DJ RUSH.
de line-up is compleet, check www.ilovetechno.be voor meer