TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy 2002 @ 21 Sept.
Pages (2): [1] 2 »

Posted by lotadeus on Sep-13-2002 17:21:

Trance Energy 2002 @ 21 Sept.

Hello

Are there everywhere livestreams from the Trance Energy @ 21. Sept.? or radio plays..?

greetz Lotadeus

Posted by basvh on Sep-13-2002 18:08:

i think it will be broadcoasted on id-t radio or radio 538

Posted by Dr. Kuipers on Sep-13-2002 20:13:

I think Trance Energy @ Radio 538 and Qlimax @ ID-T Radio (let's hope )

Posted by Asperge on Sep-13-2002 20:37:

dat zou wel vet zijn! dan wordt zondag 22 sep een drukke download dag

Posted by SnuggLe on Sep-13-2002 22:05:

Offtopic:
Ik kreeg net een mail van mijn werk, waarin stond dat de verkopen voor ID&T's Trance Energy zwaar tegenvielen, en ze daarom gingen schrappen in de crew, dwz; er minder mensen hoeven te werken. Gelukkig kan ik nog wel 4 dagen werken, maar het betekent dus dat TE kut verkoopt. Goh he... wat wil je.

Posted by Opti on Sep-13-2002 22:12:

ja logisch

-ver weg van de Randstad
-kutlokatie
-andere massafeesten tegelijkertijd (Qlimax, High Energy, Evolution)

dan snap ik ook wel dat t wat minder verkoopt

Posted by ampburner on Sep-13-2002 22:30:

quote:
Originally posted by Optimus
ja logisch

-ver weg van de Randstad
-kutlokatie
-andere massafeesten tegelijkertijd (Qlimax, High Energy, Evolution)

dan snap ik ook wel dat t wat minder verkoopt

je vergeet:

-afgezaagde lineup
-gielen

Posted by eieregooie on Sep-14-2002 00:00:

Kortom: Achterhaald concept... maar dat is iets dat wij toch al wisten...

Posted by Ruben_Dubbink on Sep-14-2002 06:31:

quote:
Originally posted by ampburner

je vergeet:

-afgezaagde lineup
-gielen

en je vergeet:

offtopic: de Golden Tulip Rally!!!!!!

Posted by fimoklei on Sep-14-2002 11:19:

hmm vreemd, toen ik men 3 kaartjes online bestelde bij free record ging er iets mis. ik moest het over nieuw doen en toen waren er opeens geen meer en kreeg ik bericht dat er in de loop van de week nog enkele kwamen.die ik gelukkig nu binnen heb

het is men eerste feest aangezien ik net 18 ben geworden en ik moet helemaal uit eindhoven komen dus voor mij zal het zowiezo wel vet worden aangezien ik het nog enrgens mee kan vergelijken.

greetz

Posted by eXos on Sep-14-2002 11:32:

quote:
Originally posted by fimoklei
hmm vreemd, toen ik men 3 kaartjes online bestelde bij free record ging er iets mis. ik moest het over nieuw doen en toen waren er opeens geen meer en kreeg ik bericht dat er in de loop van de week nog enkele kwamen.die ik gelukkig nu binnen heb

het is men eerste feest aangezien ik net 18 ben geworden en ik moet helemaal uit eindhoven komen dus voor mij zal het zowiezo wel vet worden aangezien ik het nog enrgens mee kan vergelijken.

greetz

HAHA, dan zuigt t nog. Ga dan naar High Energy ofzo, das pure Trance op z'n best!

Posted by fimoklei on Sep-14-2002 12:06:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

HAHA, dan zuigt t nog. Ga dan naar High Energy ofzo, das pure Trance op z'n best!

is dit dan geen pure trance? hmm dacht het wel.ik snap niet waarom iedereen altijd zo ligt te zeiken over de verschillende djs die er komen en geluidsysteem dat slecht is(dat overigens nu verbetert is, zie id-t forum), met blank and jones gielen en dumonde is totaal nix mis mee ze draaien gewoon goeie platen en daar draait het toch uiteindleijk om, en als je dan van wat harder houd dan ga je naar Qlimax klaar.(iedereen zo zen stijl).ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening

greetz

Posted by basvh on Sep-14-2002 12:31:

quote:

ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening

greetz

ja maar ik denk als je naar High Energy gaat, zoals onze MOD al zegt misschien wel nog meer uit je dak zult gaan. maar je zal ruimte genoeg hebben om te dansen als de kaartverkoop echt zo slecht gaat.

Posted by eXos on Sep-14-2002 13:24:

PLZ stay ontopic and help out our freund from Swiss (IN ENGLISH PLZ!!!)

Posted by lotadeus on Sep-14-2002 14:34:

thx !_PeTrUs_!

but a little bit from your holl�ndisch do i understand beacuse swiss german is nearly the same !

greetz Lotadeus

pe: radio 538 sounds good....!

Posted by kolkiewolkie on Sep-15-2002 12:17:

quote:

ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening

greetz

TOPinstelling

ik word zolangzamerhand een beetje ziek van hoe iedereen hiero TE loopt af te zeiken.. toen bellie zei dat ie ging ook allemaal commentaar van: is nix, wordt nix BLLLAAAAAAAAAAAT

denk toch es van: ieder feest heb zn eigen kwaliteiten wel, geniet er es van en loop toch es niet zo te zeiken .... ook zoiets: iedereen zit te blaten over de line up enzo, maar een jaar geleden was het nog van: hmmm, jammer dat blank en jones niet komen, nu zijn ze er... astrid op qontact: zij kan een feest echt beter maken. nu: GEEN WOORD daarover.

ik ga niet, maar das omdat ik die dag andere plannen heb, maar had anders best gewild.

dat het slecht verkoopt verbaasd me nie trouwes: teveel te doen op die dag

Posted by Antiphus on Sep-21-2002 10:22:

Ik weet wel zeker dat er vet gedraaid gaat worden!! check alleen de de cd van Trance Energy!! allemaal top nummers mixed bij dj Joop!!

Posted by Biohazard on Sep-21-2002 11:17:

quote:
Originally posted by Antiphus
Ik weet wel zeker dat er vet gedraaid gaat worden!! check alleen de de cd van Trance Energy!! allemaal top nummers mixed bij dj Joop!!

Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ

Posted by Bullet on Sep-21-2002 14:41:

Hmm...does anyone know, how I can receive any Radio-Channel that streams Trance Energy ? I live in Kleve... that's at the border to NL at the Rhein. Please answer me before the show starts ^^

Posted by Smirnoff on Sep-21-2002 14:51:

Here you can listen live to radio 538 !

RADIO 538

Posted by Bullet on Sep-21-2002 14:58:

Whoa !!! Thank you very, very much... Nobody could answer me that question before.

Posted by Flipper01 on Sep-21-2002 16:11:

quote:
Originally posted by Biohazard

Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ

Ik heb Joop op Mysteryland gezien en hij is goed!!! Hij draait lekkere trance/hardtrance!!

Posted by Antiphus on Sep-22-2002 13:11:

quote:

check www.y-catch.nl

Posted by Apoptosis on Sep-22-2002 13:34:

Dat gezannik over dat t een kutfeest is... k ben nou naar 5 TE's geweest, waaronder de alleerste in Eindhoven in '99 en de laatste 4. Ben toch maar wel naar deze gegaan omdat k die line-up vetttt vond, vooral Dumonde was echt super !!

Deze editie was misschien wel de vetste die k heb meegemaakt! iig veeeeel beter dan de afgelopen TE in Utrecht. Vette lichten, er werd veel gebruik gemaakt van lasers �n vuurwerk . HEERLYKE muziek, allemaal lekkere trance en 2 'stamp-sets' (Dumonde & Bas + Ram). Verder geen of nauwelyks 'TMF-gedrag' gezien (helemaal geen heee hooo gehoord), sfeer was echt goed! t was misschien nie uitverkocht, maar t was toch behoorlyk druk... en gezellig

ltrz

Posted by -TAIS- on Sep-22-2002 15:02:

quote:

check z'n site: http://www.dj-joop.nl/

Pages (2): [1] 2 »