TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- tiesto tread nr....?
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Teknikol on Sep-26-2002 19:55:

tiesto tread nr....?

Ik wil toch ff een thread beginne over tiesto...
misschien draait hij dan steeds dezelfde tracklist en maaktie wat mindere remixen, maar om nou zon man de grond in te trappen....
Hij heeft verdomme de trance wereld naar een hoger niveau getild en zulke goeie dingen gemaakt...Ik begrijp het niet, zijn er zoveel trance newbies op dit forum gekomen de laatste tijd?
Kijk ik zit er nou ook niet zo vreselijk lang op maar ja, heb toch wat respect voor die kerel...

(ik weet dat dit een veel voorkomende thread is maar ja, ik mot dit toch ff posten)

Dutch TA opinion plees

Posted by Biohazard on Sep-26-2002 20:07:

Tiesto is mijn favo trance DJ ever

En due remixen van de laaste tijd zijn leuk, maar wat is er met die umek remix gebeurd?

Posted by Opti on Sep-26-2002 20:11:

Love

Ti�sto! Ik weet nog mijn allereerste Ti�sto Solo begin 2000 En nog Ti�sto tijdens de Millenium Night in e eau

Posted by MaGiK54 on Sep-26-2002 20:13:

Ben het gedeeltelijk met je eens. Ik volg de man al weer een paar jaar en ben nog steeds een groot fan van hem. Heb hem in 1999 en begin 2000 echt diverse sets horen draaien. Elke keer verrassend wattie ging doen. De ene keer een trancy set de andere keer neigde een set meer naar de technokant. Maar nu draaitie vaak hetzelfde en vaak dezelde nummers achter elkaar. Totaal geen variatie. Op zich kan hij dit een maand dit uithouden, omdat je hem toch niet vaak meer live hoort draaien in NL. Maar als je na twee a drie maanden Tieske weer hoort draaien live en dat hij dan weer met dezelfde shit komt als een paar maanden daarvoor dan issie echt fout bezig. Ondanks deze voorspelbaarheid van hem is het nog toppie qua muziek en ik zal net zo hard springnichten maar gezien zijn staat van dienst mag je meer van hem verwachten.

In 2000 werd ik ook helemaal suf van Silence, draaitie elke keer weer, ben tijdens de solo in december 2000 in de Eau weggelopen tijdens dit nummer. Kom ik terug na 10 minuten in de grote zaal, stondtie nog aan, bleek dat hij hem twee keer had gedraaid

Posted by MaGiK54 on Sep-26-2002 20:15:

quote:
Originally posted by Optimus
Ti�sto! Ik weet nog mijn allereerste Ti�sto Solo begin 2000 En nog Ti�sto tijdens de Millenium Night in e eau

Waren beide gedenkwaardige nachten, toen wassie echt super

Posted by Opti on Sep-26-2002 20:21:

ja man

*zucht*

Posted by Chicane on Sep-26-2002 20:33:

de reden dat de meeste mensen tiesto bagger vinden is dat mensen verpest zijn met mp3's.. zonder die kutdingen zal je zijn platen ook meer waarderen, en de reden dattie dan vaak dezelfde platen draait is dattie op verschillende lokaties draait enzo mensen overal en waar dan ook wil laten genieten van zijn magie..

Tiesto is in mijn ogen nogsteeds de magier.. van mij mag hij nog jaren doorgaan!

Posted by John on Sep-26-2002 20:35:

ik heb tiesto nog nul keer live zien draaien:'(
en misschien ligt et aan mij..of kijk ik nooit in et music discussion forum, maar wordt tiesto echt de grond in getrapt? verdient ie zeker niet iig..hij maakt ngo steeds vette muziek vinnik (over zn draaien kan ik nie veel zeggen zie eerste zin:S)

Posted by Teknikol on Sep-26-2002 20:50:

quote:
Originally posted by John
en misschien ligt et aan mij..of kijk ik nooit in et music discussion forum, maar wordt tiesto echt de grond in getrapt?

het ligt aan jou

en alleen maar positieve replies zowat! betejjjjj

[edit] ff een search gedaan op "tiesto sucks" in het music discussion forum:

Displaying Topics 1 to 15 of 164

tis niet helemaal betrouwbaar maaret zegt toch wel wat...[/edit]

Posted by Access on Sep-26-2002 21:02:

Tiesto Solo @ LaRocca roeleerde echt zwaar goed ... ben blij dat ik d'r bij was, gigantisch goed
Als dj is Tiesto gewoon 1 van de beste ...

En als producer issie ook nog gewoon top, Magik Journey OWNZ !

Tis alleen z'n laatste remixxe die mij wat tegevalle, maar dat komt denk ik omdat ie gewoon wat experimenteerd ... tis beter dan steeds dezelfde sound hebbe vinnik

Posted by Opti on Sep-26-2002 21:02:

quote:
Originally posted by Teknikol

het ligt aan jou

ja, maar dat kan ook bjvoorbeeld dit zijn:

"I really think Jean sucks bigtime, But Tiesto is God!!"

Posted by MaGiK54 on Sep-26-2002 21:04:

quote:
Originally posted by Teknikol

het ligt aan jou

Op he music discussion forum is het zo nu en dan Tiesto bashtime en dat verdient hij zekers nie.

En wat Chicane ook terecht zegt is bijna iedereen verpest door al die MP3's van Tieske. En het jammere van die wankers die Tijs zo lopen te bashen is dat ze de goede man over het algemeen nooit live hebben horen draaien.

Posted by MaGiK54 on Sep-26-2002 21:17:

Voorbeeld van een draadje uit het music forum over Tiesto:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=66506

Errug treurig allemaal.

Posted by Access on Sep-26-2002 21:26:

idd allemaal erg kinderachtig ... maar d'r zijn gelukkig ook nog gaste die tiesto wel waardere en dat late merke

Posted by Apoptosis on Sep-26-2002 21:48:

quote:
Originally posted by MaGiK54

Op he music discussion forum is het zo nu en dan Tiesto bashtime en dat verdient hij zekers nie.

En wat Chicane ook terecht zegt is bijna iedereen verpest door al die MP3's van Tieske. En het jammere van die wankers die Tijs zo lopen te bashen is dat ze de goede man over het algemeen nooit live hebben horen draaien.

Die mensen van het Music Discussion forum die kennen hem niet, die hebben hem (meestal) nog nooit in het echt meegemaakt en die weten dus niet dat er veeeeel meer achter die man steekt dan alleen zyn producties en zn mixen. Zy horen een remix van hem en denken dan "oh dit is bagger, k vin em een sukkel, k snap niet waarom hy zo populair is"... Kortom k vind dat ze te weinig argumenten hebben om hun negatieve houding op te baseren

Ik heb Tiesto nou iets van 20x live gezien en elke keer was het weer geweldig! ben nog steeds super fan van em. Die sfeer altijd op zo'n feest, die interactie met de feestmensjes. Dat is nou echt iemand die weet hoe die met het publiek moet omgaan.

Posted by Apoptosis on Sep-26-2002 21:49:

quote:
Originally posted by MaGiK54

IDD

Die mensen van het Music Discussion forum die kennen hem niet, die hebben hem (meestal) nog nooit in het echt meegemaakt en die weten dus niet dat er veeeeel meer achter die man steekt dan alleen zyn producties en zn mixen. Zy horen een remix van hem en denken dan "oh dit is bagger, k vin em een sukkel, k snap niet waarom hy zo populair is"... Kortom k vind dat ze te weinig argumenten hebben om hun negatieve houding op te baseren

Ik heb Tiesto nou iets van 20x live gezien en elke keer was het weer geweldig! ben nog steeds super fan van em. Die sfeer altijd op zo'n feest, die interactie met de feestmensjes. Dat is nou echt iemand die weet hoe die met het publiek moet omgaan.

Posted by hamburgerboefje on Sep-26-2002 22:03:

Schandalig ik heb em gewoon nog niet 1 keer live meegemaakt . Moet binnenkort ook maar eens verandering in komen...

Posted by eieregooie on Sep-27-2002 01:52:

Ti�sto? RESPECT!

La Rocca was super idd! Maar datzelfde geld voor bijna alle feestjes waar hij draaide waar ik geweest ben... Vond 'm alleen op de FFWD Dance Parade '99 een beetje tegenvallen geloof ik... Dat was ook gelijk de 1e keer dat ik 'm live heb gehoord... (tezij 'ie er in '98 ook was, dat weet ik echt nie meer...)

Posted by magrec on Sep-27-2002 08:22:

Ik heb gemengde gevoelens over tiesto.
De 1e x dat ik hem live hoorde was op sensation 2000 echt supervet. Ik kende geen enkele plaat (had toen ook geen inet)

Zijn set laatst op impulz was de laatste keer dat ik hem hoorde. Opzich draaide hij wel lekker alleen moet ie ��ns leren zichzelf te respecteren en niet meer elke keer die hitjes te willen draaien (lethal industry etc) ik heb echt genoten van zijn essential mix (echt ��n van zijn diepste mixen ooit!) hij kan het wel alleen hij doet het nooit omdat het publiek dat niet wil.......

Ik ben benieuwd op 9 november ik denk dat hij als 2e moet draaien na sander kleinenberg als de 1e 15 minuten goed zijn zal ik misschien blijven

Posted by Ding Chavez on Sep-27-2002 08:34:

quote:
Originally posted by magrec
ik heb echt genoten van zijn essential mix (echt ��n van zijn diepste mixen ooit!) hij kan het wel alleen hij doet het nooit omdat het publiek dat niet wil.......

Dat is idd volgens mij het probleem. Nog een voorbeeld is Armin van Buuren, het 2e uur van zijn radio show is soms echt diep, maar als hij weer ergens live moet draaien hoor je constant dezelfde platen.
Het is wel een feit dat er weinig beweging meer in het publiek zit als de platen wat vager worden... (bv Andain op Impulz) Misschien zijn ze bang voor hun reputatie? Dan maar eindeloos dezelfde platen denk ik....

GreetZ, DC

Posted by Siesta on Sep-27-2002 09:19:

Ik vind tiesto qua remixen beetje zwak laatste tijd, is echt veeel beter gweest, over zn sets, zijn altijd zeer verassend, soms wat veel dezelfde tracks, maarja heeft iedere dj dat niet??

Laat ik het zo zeggen,ik vind dat Ti�sto beter geweest is, maar dat komt ook doordat hij vroeger meer echte trannce draaide dan nu.

Groetjes

Posted by TimeportE on Sep-27-2002 09:36:

ik ben het echt helemaal met de stelling eens, die lui in de musicdiscussion zijn meestal wel relaxed maar opeens is het in om tiesto te gaan bashen (min of meer begonnen door de tiesto vs pvd en dumonde trancer die maar begon te bashen!!) ..

ik ga eens daar een thread over maken als die nog nie gemaakt is over dat er nie zo gebashed moet worden..

en CAPITAL!!! i'll be there, eerste keer tiesto!!!

Posted by mr.marcello on Sep-27-2002 09:51:

Die gasten zijn gewoon jaloers dat zij in hun land geen Tiesto hebben en dat wij die juist wel hebben!! Beetje jammer allemaal....

Met vriendelijke groet.

Posted by TimeportE on Sep-27-2002 10:16:

ik heb er toch een thread over gemaakt voor de geintreseerden

http://www.tranceaddict.com/forums/...7410#post797410

Posted by Biohazard on Sep-27-2002 11:04:

Wat Margec zij is waar. Tiesto wil wel meer dieper draaien, alleen door zijn hitjes komt er verkeerd publiek op hem af. Ik denk ook dat tiesto zich daarom een beetje heeft terrug getrokken uit NL, in het buitenland kan hij tenslotte zijn eigen ding doen. Hetzelfde geld hier ook voor Armin.

Pages (3): [1] 2 3 »