TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trapdoor-film
Pages (2): [1] 2 »
Trapdoor-film
Film ifr�n senaste Trapdoor h�r i Uppsala. N�sta �r 4/10 och sen f�rsta fredagen varje m�nad
J�klar vilket schysst ljus ni hade p� festen. Var det du som lira i
videon ?
Ser hela coolt ut... Man bor ju �nd� bara 25 minuter med bil fr�n Uppsala... en kvart om jag k�r... he he
Rippade en bild fr�n filmen
Fet laser... 
edit: Vilka najjsa brudar de va ocks�.... he he he he
Sk�nt ljus, snygga brudar....fan, vad hette l�ten som dom spelar d�r?..argh

| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix Sk�nt ljus, snygga brudar....fan, vad hette l�ten som dom spelar d�r?..argh |

)
| Originally posted by lonne J�klar vilket schysst ljus ni hade p� festen. Var det du som lira i videon ? |
Killen i skjortan �r Mange och han med fl�tor �r Berre. Det �r dom tv� som anordnar Trapdoor. Om ni kommer s� s�g till mig s� att vi kan tr�ffas d�r
| Originally posted by dj_hysterix Sk�nt ljus, snygga brudar....fan, vad hette l�ten som dom spelar d�r?..argh |
tuff video. 
| Originally posted by RebeL9 haha ja f�r den e ju s� sv�r att k�nna igen LOL |
cool film Memento, lirar g�rna d�r s� du vet 
| Originally posted by SteveTranz4ever Delerium feat.Sara McLachlan - Silence ![]() (Fan.. gillar dom d�r tjejerna... e inte l�tt � va kille ) |

...hatar n�r man gl�mmer l�tarnas namn
hyffsad speed det va o dra ner den =) inte fullt ut men men =) f�r la duga =))

cool video =))
Sjysst film! Nice ljus!
laddar ner i 203 k helt ok f�r mig ska bli sp�nnande att kolla p� 
Vad spelas det f�r musik p� Trapdoor? �r det melodic som k�rs eller?
Jag tycker han med fl�torna inte riktigt passade in i hela melodic sv�ngen. Han verkade f�r h�rd f�r det! 
| Originally posted by MiB hyffsad speed det va o dra ner den =) inte fullt ut men men =) f�r la duga =)) ![]() cool video =)) |
| Originally posted by reveal fan, f�r bara 520 k/s |

med 100 mbit i v�ggen blir det l�tt s�...
hehe, men n� jag ska inte klaga, kommer ih�g den hemska modemtiden
ang�ende videon: som n�n sa, fl�tor k�nns inte riktigt aktuellt...
m�ste s�ga att steves editering av "mindshooter on fire" var klart b�ttre �n denna editering
| Originally posted by reveal med 100 mbit i v�ggen blir det l�tt s�... hehe, men n� jag ska inte klaga, kommer ih�g den hemska modemtiden ang�ende videon: som n�n sa, fl�tor k�nns inte riktigt aktuellt... m�ste s�ga att steves editering av "mindshooter on fire" var klart b�ttre �n denna editering |
| Originally posted by Dj_ExOn Vad spelas det f�r musik p� Trapdoor? �r det melodic som k�rs eller? Jag tycker han med fl�torna inte riktigt passade in i hela melodic sv�ngen. Han verkade f�r h�rd f�r det! |
Jag tankar hem nu i 60 kb/s nu och jag �r heln�jd 
| Originally posted by SteveTranz4ever Delerium feat.Sara McLachlan - Silence ![]() |
Delerium - Silence [Airscape remix]
Detta ifr�n Trapdoor-g�nget s� det borde ju st�mma
| Originally posted by Ravesquad n�n som vet vad mixen heter? |
)
jisses folk. vad har ni f�r minne egentligen?
Har ni redan gl�mt bort Johan Gielens klassiska Trance Energyset fr�n 2000 d� han totaldr�per publiken med den h�r l�ten.
Airscape remixen �r det :P
| Originally posted by RebeL9 jisses folk. vad har ni f�r minne egentligen? Har ni redan gl�mt bort Johan Gielens klassiska Trance Energyset fr�n 2000 d� han totaldr�per publiken med den h�r l�ten. Airscape remixen �r det :P |