TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Va ska ni göra under de kommande högtiderna?
Pages (3): [1] 2 3 »
Va ska ni göra under de kommande högtiderna?
Jag snackar allhelgona å nyår va 
nyår e värst....jag vill helst inte vara i sverige, men d lutar å d igen asså. snyft
ere ingen rolig fest på gång nånstans? nån som vet? 
allhelgona får se....e väl alltid nån fet fest nånstans...brukar ju va å bara välja å vraka 
Nyår får jag se, antingen blire familjemiddagen hemma å sen lite chill med familjen osv, dvs lugn helg...eller så tar jag middagen å drar ut på nån fet fest efter...får se som sagt 
men julen då, den firas ju på lite olika sätt dne med (även om de flesta kanske inte drar på fester osv)
vet inte ens om jag kommer att vara hemma på jul eller nyår.
kanske får sitta och vara militär ute på säve eller i berga
För mig ser det inte ut som det blir nåt för Allhelgona (Halloween)
Man festar ju så mycke ändå 
Nyår e ju alltis lite extra eftersom man fyller år då också... Så de blir la fest som vanligt hos mig eller hos kompis med hela gänget, mat, dricka, raketer, hångel, fylla, dansa, frysa... osv. ja ni vet hur det brukar bli... 
Eller så drar jag ner till Malmö å bara softar... har släkt där kan man säga...
.../ Steve
den 3:e nov drar jag till Thailand å är kvar där tills 27 dec... så jag ska fira jur där i värmen... hoppas ni för mkt snö hemma..=).... hare // GyLLe
inget speciellt förmodligen
ballt samtal igår förresten, tack 
reveal, gaaaaaaaah :P tack?? hoho
steve.... oh ye, fyller du år på nyår? skojigt
kan inte du ordna stor fest för allihopa eller nåt då?
mat, dricka, hångel, raketer å allt det.. hehe... ja, frysa hörde verkligen till.. hehe skratta när ja läste däh 
Gylle, woohoooo.. Thailand?? soft! shit, när ska ja få åka dit?
det var ju inte liten stund du skulle va där heller 
Vizay, eeh... på vilka sätt kan julen firas sa du?
tjae e väl egentligen två sätt med stora variationer...
ena e ju familjejulen...antingen som jag med hela släkten hemma å stort kalas osv eller bara med ens egna familj ensamma å myspys 
sen finns de några få ensamma själar som tycker att det är roligare att dra sig ut å festa järnet på julafton men dom är inte så många
själv föredrar jag som sagt alternativ nummer 1 med stor släktmiddag, helt underbart 
här sitter man och blir lite sugen på jul alltså 
mmm, julmat, GRYMT fint... 
jag tror att julen är min absoluta favorithögtid faktiskt, helt underbar.....å nej nu tänker jag inte bara på julklapparna...dom e fan minst viktiga för mei, får så lite iaf 
men just hela julstämningen e ju så skön, tur att de e så kort kvar 
nåt som däremot är "viktigt" är maten 
vizay, va menar du? har du två familjer, fattar inte riktigt. hehe..... e inte alla tillsammans?
tyvärr kan inte ja fira jul riktigt som förr... när ja va liten var allt frid å fröjd, me hela familjen.. sen skildes föräldrarna samt mina kusiners föräldrar.. så d blev bara mammorna å barnen kvar... sen dog båda mor-föräldrarna i all hast
sen börja mammorna (asså min mamma å hennes syster) bråka om arvet.. så nu e de bara ja, mamma å brorsan... inte att förglömma kissemissen...
kul? neeeh 
wooohooo, jag har blivit junior TA. soft 
ne inte två familjer men alla mina föräldrars syskon å deras barn å barnbarn kommer över åsså äter vi en stor jullunch tillsammans å alla snackar å stojar osv....
fan jobbigt de måste va när de e så uppsplittat dom du har de glorie
btw du får skriva en liten persentation i svenska folket tråden så man vet vem du e 
vizay, har försökt undvika det topicet bra länge asså
hehe
går väl inte längre. hohoho
aaa, fan det e trist...
julen e ingen högtid för mig längre. men d finns ju dom som har d värre, så ja
| quote: |
Originally posted by Glorie vizay, va menar du? har du två familjer, fattar inte riktigt. hehe..... e inte alla tillsammans?tyvärr kan inte ja fira jul riktigt som förr... när ja va liten var allt frid å fröjd, me hela familjen.. sen skildes föräldrarna samt mina kusiners föräldrar.. så d blev bara mammorna å barnen kvar... sen dog båda mor-föräldrarna i all hast sen börja mammorna (asså min mamma å hennes syster) bråka om arvet.. så nu e de bara ja, mamma å brorsan... inte att förglömma kissemissen...kul? neeeh ![]() wooohooo, jag har blivit junior TA. soft |
neeeh... fast d värsta var ändå när pappa försvann!!...min giriga moster kan jag klara mig utan efter hur hon har betett sig. Ne nu ska vi inte prata om mina taskiga hemförhållanden. hehe
får ni ens nån snö i södra sverige? e ju inte riktig jul om den inte e vit jö 
| Originally posted by Glorie vizay, har försökt undvika det topicet bra länge asså hehegår väl inte längre. hohoho |
behövs inget inlägg i svenska folket för min del... 
men nä, det är kasst med snö här 
jag ska iaf inte klaga på snö...skulle gärna byta så jag slapp snön istället....e så förbannat trött på kyla redan så 
haha! asså utan snö e det inte jul alls jö 
helst ska d vara mycket... typ en meter minst.. sånt e ja van 
görmysigt juue....
asså reveal, passa dig.... du retas så till den mildaste grad att ja kan komma å bita dig 
| Originally posted by Glorie haha! asså utan snö e det inte jul alls jö ![]() helst ska d vara mycket... typ en meter minst.. sånt e ja van ![]() görmysigt juue.... asså reveal, passa dig.... du retas så till den mildaste grad att ja kan komma å bita dig |

vizay, neee det e det inte.. du behöver inte känna dig utanför.... 
haha.... jag blir galen på reveal asså
han bara busar
du ser hur han håller pååå...
men jaaa, ja ska väl skriva i det där topicet... nån gång 
| Originally posted by Vizay btw ere några hemliga inlägg jag missar lr? |
| Originally posted by reveal haha, det undrar jag också |

åhh, har ni två gruppkram? 
okej, ja läser lite vad man ska skriva om nu i det topicet... shit, det känns töntigt det där asså
hehehehe