TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שם לדי ג'יי!!! עזרה
Pages (2): [1] 2 »


Posted by AnthemFreak on Oct-08-2002 22:29:

שם לדי ג'יי!!! עזרה

ממצב אחים שלי?!?
שוב...
אני צריך את עזרכתם!!!
כמו שאתם יודעים (או שאתם לא) בקרוב מאוד אני מקבל את הציוד שלי!!!
מיקסר ועוד שתי סידי'ס ואוזניות וכו',בקיצור
אני וחברי (שותף לעסק) רצינו להתחיל לעשות די ג'יי
מסיבות לילדים בכיתות
ה' ו' ז' וגם ח' !!!אזז
עוד לא ממש בחרתי שם!!
לדי ג'יי
כאילו קוראים לנו
dj anthraxx
אבל ראסמי מי יזמין די ג'יי שקוראים לו ככה
שלא יחשבו שאנחנו אפגניסטנים
חשבתי משהו בסגנון של:
dj fire
dj ice
dj mix
dj dance
dj flash
dj light
dj titantium
משהו בסגנונות האלה
כאלה פשוטים!!!
בקיצור תגידו לי מה אתם חושבים ואם יש לכם משהו משלכם שלא כתבתי גם טוב!!!
בתודה מראש
Dj AnthraXx


Posted by DjChook on Oct-08-2002 22:36:

חחח רק את שלושת הראשונים זה כבר מישהו אחד

Dj Fire & Ice mix

LOL

אחי

אני וחבר שלי שהיינו דיג'יים קראנו לעצמנו פעם
DJ MEDUZA
ופעם אחת
THE ANGELS

זה ככ לא משנה לאף אחד איך קוראים לכם
העיקר שילדים קטנים מתלהבים ומספרים לחברים שלהם


Posted by eXeTik on Oct-08-2002 22:49:

quote:
Originally posted by DjChook
חחח רק את שלושת הראשונים זה כבר מישהו אחד

Dj Fire & Ice mix

LOL

אחי

אני וחבר שלי שהיינו דיג'יים קראנו לעצמנו פעם
DJ MEDUZA
ופעם אחת
THE ANGELS

זה ככ לא משנה לאף אחד איך קוראים לכם
העיקר שילדים קטנים מתלהבים ומספרים לחברים שלהם


ראסמי, אני וחבר שלי היינו בזמנו
Dj boom
(לא היה רעיון שלי )
חחחחחחחחח, איזה קטעים...


Posted by Izzy on Oct-09-2002 03:32:

i hate the whole DJ _____ thing
i usually prefer DJ's with just their names (ferry corsten, armin van buuren) or their nicknames (tiesto, izzy). but anyways i was trying to think of something cool for you but my mind isnt working, long day at school... g/l


Posted by AnthemFreak on Oct-09-2002 05:28:

quote:
Originally posted by Izzy
i hate the whole DJ _____ thing
i usually prefer DJ's with just their names (ferry corsten, armin van buuren) or their nicknames (tiesto, izzy). but anyways i was trying to think of something cool for you but my mind isnt working, long day at school... g/l

yea
but i'm not going global!!!
I'm just doing parties for litlle kids!! so i want a cool name!!!


Posted by Narcotic Mind on Oct-09-2002 06:45:

תגיד שירן
קנית או הזמנת כבר ציוד או שזה רק בתכנון ?
אם קנית, מאיפה ?


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-09-2002 08:51:

כשאני עסקתי בזה עם חבר שלי, השם שלנו היה
The Soundblasters

ואז החלפנו את זה ל
Mr. Volume

אני מרשה לך לאמץ את השמות אם אתה רוצה


Posted by nesher on Oct-09-2002 13:37:

dj nosim "mishka" kozakakashvily... (the smellynator)
hashem ahi tov


Posted by Scorchio on Oct-09-2002 13:41:

טוב
יש לי בדיוק את השם בשבילך
קבלו את
דיג'ייייייייי פחימה!!!!!


Posted by AnthemFreak on Oct-09-2002 13:53:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תגיד שירן
קנית או הזמנת כבר ציוד או שזה רק בתכנון ?
אם קנית, מאיפה ?

אני מזמין רק עוד איזה 8 ימים למה כתוב באתר שזה מגיע ככה תוך ארבעה חמישה ימים מיום ההזמנה למקום שההורים שלי יתאכסנו
בבית מלון ביוסטון טקסס!!!
אם אני יזמין את זה עכשיו לא יהיה לזה תועלת!!!
הכסף כבר מוכן והכל אני רק מחכה לזמן הנכון להזמנה וזהו!!
יאאלה אני לא יכול לחכות


Posted by AnthemFreak on Oct-09-2002 13:54:

quote:
Originally posted by Scorchio
טוב
יש לי בדיוק את השם בשבילך
קבלו את
דיג'ייייייייי פחימה!!!!!

יאאאאאללללללללללההההה!!
זה השם
חחחחחח

חשבתי על עוד שתי שמות:::::::
Dj Chaos
Dj Storm
שמות פצצות מה לא???


Posted by AnthemFreak on Oct-09-2002 13:56:

quote:
Originally posted by Scorchio
טוב
יש לי בדיוק את השם בשבילך
קבלו את
דיג'ייייייייי פחימה!!!!!

יאאאאאללללללללללההההה!!
זה השם
חחחחחח

חשבתי על עוד שתי שמות:::::::
Dj Chaos
Dj Storm
שמות פצצות מה לא???


Posted by NaOren on Oct-09-2002 14:02:

dj balagan


Posted by NyKoN on Oct-09-2002 15:15:

מה זה השמות האלה?
אתה רציני?

זה שמות לא של דיג'יים שהולכים לתקלט לילדים בכיתה ח'
זה שמות של דיג'יים בכיתה ח'
כאלה מעפנים שחבר שלהם סידר להם להופיע ברדיו שהוא עושה מהמחשב שלו ושיש איזה 5 אנשים ששומעים אותו

אני מסכים עם איזי


Posted by GLoBaL-MUZiK on Oct-09-2002 16:40:

Satan (eek!)

אחי למה להוסיף
DJ
לפני השם
זה לא שאתה מוכר וישלך לייבל מאחוריך או דברים כאלה, אתה מתחיל
תנסה למצוא שם כזה מוזר שיוצר התעניינות כמו

River dust.
או
menashe kadishman

הכל בהמור אנשים על תיקחו ברצינות


Posted by luckystrike on Oct-10-2002 13:46:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אחי למה להוסיף
DJ
לפני השם
זה לא שאתה מוכר וישלך לייבל מאחוריך או דברים כאלה, אתה מתחיל
תנסה למצוא שם כזה מוזר שיוצר התעניינות כמו

River dust.


ואללה שם יפה
RIVER DUST
באמת אחלה ...

גם אני חושב שלא צריך דייג'יי לפני השם ...


Posted by DjChook on Oct-10-2002 14:39:

THE ANGELS


Posted by GLoBaL-MUZiK on Oct-10-2002 15:06:

Satan (eek!)

קבל המלצה לשם של הטראק הראשון או הדיסק הראשון שאתה הולך להוציא

..............
Million Voices
..............


Posted by luckystrike on Oct-10-2002 15:56:

quote:
Originally posted by DjChook
THE ANGELS



גם יפה ...



לדיסק הראשון :

ITS GETTING LATE ....


Posted by AnthemFreak on Oct-10-2002 19:08:

quote:
Originally posted by NyKoN
מה זה השמות האלה?
אתה רציני?

זה שמות לא של דיג'יים שהולכים לתקלט לילדים בכיתה ח'
זה שמות של דיג'יים בכיתה ח'
כאלה מעפנים שחבר שלהם סידר להם להופיע ברדיו שהוא עושה מהמחשב שלו ושיש איזה 5 אנשים ששומעים אותו

אני מסכים עם איזי

חחח
ומה אתה חושב שאני הולך לעשות???
לתקלט לאנשים בצבא
אני עושה מסיבות לילדים בכיתות ה' ו' ז' ח' , לגילאים האלה
בטח שאני יצטרך כאלה שמות!!!!!!!


Posted by on Oct-10-2002 19:39:

לפי עצת מוש
האלייאס שלי
הוא

LigDJ

איזה מגניב


Posted by Hell_Copter on Oct-11-2002 00:04:

Transformation!!!!!!!


Posted by AnthemFreak on Oct-11-2002 11:04:

חשבתי על משהו מגניב
אני יקרא לעצמי::::
קחו אויר!!
אני יקרא לעצמי:::
disk jockie
יענו
dj
מה לא יפה??
גבירותי ברבותי קבלו את::
disk jockie!!!!!
ווואאאאאאווווווואאאאוו
בטוח נחשב למועמד


Posted by luckystrike on Oct-11-2002 11:49:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
חשבתי על משהו מגניב
אני יקרא לעצמי::::
קחו אויר!!
אני יקרא לעצמי:::
disk jockie
יענו
dj
מה לא יפה??
גבירותי ברבותי קבלו את::
disk jockie!!!!!
ווואאאאאאווווווואאאאוו
בטוח נחשב למועמד


לא בא לבאס אבל לא אהבתי ...


Posted by Hell_Copter on Oct-11-2002 11:51:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
חשבתי על משהו מגניב
אני יקרא לעצמי::::
קחו אויר!!
אני יקרא לעצמי:::
disk jockie
יענו
dj
מה לא יפה??
גבירותי ברבותי קבלו את::
disk jockie!!!!!
ווואאאאאאווווווואאאאוו
בטוח נחשב למועמד


לא אחי זה אחד השמות היותר גרועים ששמעתי...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.