TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שם לדי ג'יי!!! עזרה
Pages (2): [1] 2 »
שם לדי ג'יי!!! עזרה
ממצב אחים שלי?!?
שוב...
אני צריך את עזרכתם!!!
כמו שאתם יודעים (או שאתם לא) בקרוב מאוד אני מקבל את הציוד שלי!!!
מיקסר ועוד שתי סידי'ס ואוזניות וכו',בקיצור
אני וחברי (שותף לעסק) רצינו להתחיל לעשות די ג'יי
מסיבות לילדים בכיתות
ה' ו' ז' וגם ח' !!!אזז
עוד לא ממש בחרתי שם!!
לדי ג'יי
כאילו קוראים לנו
dj anthraxx
אבל ראסמי מי יזמין די ג'יי שקוראים לו ככה
שלא יחשבו שאנחנו אפגניסטנים
חשבתי משהו בסגנון של:
dj fire
dj ice
dj mix
dj dance
dj flash
dj light
dj titantium
משהו בסגנונות האלה
כאלה פשוטים!!!
בקיצור תגידו לי מה אתם חושבים ואם יש לכם משהו משלכם שלא כתבתי גם טוב!!!
בתודה מראש
Dj AnthraXx

חחח רק את שלושת הראשונים זה כבר מישהו אחד
Dj Fire & Ice mix
LOL
אחי
אני וחבר שלי שהיינו דיג'יים קראנו לעצמנו פעם
DJ MEDUZA
ופעם אחת
THE ANGELS
זה ככ לא משנה לאף אחד איך קוראים לכם
העיקר שילדים קטנים מתלהבים ומספרים לחברים שלהם
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח רק את שלושת הראשונים זה כבר מישהו אחד Dj Fire & Ice mix LOL אחי אני וחבר שלי שהיינו דיג'יים קראנו לעצמנו פעם DJ MEDUZA ופעם אחת THE ANGELS זה ככ לא משנה לאף אחד איך קוראים לכם העיקר שילדים קטנים מתלהבים ומספרים לחברים שלהם |
)
i hate the whole DJ _____ thing
i usually prefer DJ's with just their names (ferry corsten, armin van buuren) or their nicknames (tiesto, izzy). but anyways i was trying to think of something cool for you but my mind isnt working, long day at school... g/l
| quote: |
| Originally posted by Izzy i hate the whole DJ _____ thing i usually prefer DJ's with just their names (ferry corsten, armin van buuren) or their nicknames (tiesto, izzy). but anyways i was trying to think of something cool for you but my mind isnt working, long day at school... g/l |
תגיד שירן
קנית או הזמנת כבר ציוד או שזה רק בתכנון ?
אם קנית, מאיפה ?
כשאני עסקתי בזה עם חבר שלי, השם שלנו היה
The Soundblasters
ואז החלפנו את זה ל
Mr. Volume
אני מרשה לך לאמץ את השמות אם אתה רוצה

dj nosim "mishka" kozakakashvily... (the smellynator)
hashem ahi tov

טוב
יש לי בדיוק את השם בשבילך
קבלו את
דיג'ייייייייי פחימה!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind תגיד שירן קנית או הזמנת כבר ציוד או שזה רק בתכנון ? אם קנית, מאיפה ? |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio טוב יש לי בדיוק את השם בשבילך קבלו את דיג'ייייייייי פחימה!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio טוב יש לי בדיוק את השם בשבילך קבלו את דיג'ייייייייי פחימה!!!!! |
dj balagan

מה זה השמות האלה?
אתה רציני?
זה שמות לא של דיג'יים שהולכים לתקלט לילדים בכיתה ח'
זה שמות של דיג'יים בכיתה ח'
כאלה מעפנים שחבר שלהם סידר להם להופיע ברדיו שהוא עושה מהמחשב שלו ושיש איזה 5 אנשים ששומעים אותו
אני מסכים עם איזי
אחי למה להוסיף
DJ
לפני השם
זה לא שאתה מוכר וישלך לייבל מאחוריך או דברים כאלה, אתה מתחיל
תנסה למצוא שם כזה מוזר שיוצר התעניינות כמו
River dust.
או
menashe kadishman
הכל בהמור אנשים על תיקחו ברצינות
| quote: |
| Originally posted by GLoBaL-MUZiK אחי למה להוסיף DJ לפני השם זה לא שאתה מוכר וישלך לייבל מאחוריך או דברים כאלה, אתה מתחיל תנסה למצוא שם כזה מוזר שיוצר התעניינות כמו River dust. |
THE ANGELS
קבל המלצה לשם של הטראק הראשון או הדיסק הראשון שאתה הולך להוציא
..............
Million Voices
..............
| quote: |
| Originally posted by DjChook THE ANGELS |

| quote: |
| Originally posted by NyKoN מה זה השמות האלה? אתה רציני? זה שמות לא של דיג'יים שהולכים לתקלט לילדים בכיתה ח' זה שמות של דיג'יים בכיתה ח' כאלה מעפנים שחבר שלהם סידר להם להופיע ברדיו שהוא עושה מהמחשב שלו ושיש איזה 5 אנשים ששומעים אותו אני מסכים עם איזי |
לפי עצת מוש
האלייאס שלי
הוא
LigDJ
איזה מגניב 
Transformation!!!!!!!
חשבתי על משהו מגניב
אני יקרא לעצמי::::
קחו אויר!!
אני יקרא לעצמי:::
disk jockie
יענו
dj
מה לא יפה??
גבירותי ברבותי קבלו את::
disk jockie!!!!!
ווואאאאאאווווווואאאאוו
בטוח נחשב למועמד
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak חשבתי על משהו מגניב אני יקרא לעצמי:::: קחו אויר!! אני יקרא לעצמי::: disk jockie יענו dj מה לא יפה?? גבירותי ברבותי קבלו את:: disk jockie!!!!! ווואאאאאאווווווואאאאוו בטוח נחשב למועמד |
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak חשבתי על משהו מגניב אני יקרא לעצמי:::: קחו אויר!! אני יקרא לעצמי::: disk jockie יענו dj מה לא יפה?? גבירותי ברבותי קבלו את:: disk jockie!!!!! ווואאאאאאווווווואאאאוו בטוח נחשב למועמד |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.