TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Puinhopen van de LPF: Het kabinet is gevallen!
Pages (2): [1] 2 »
Puinhopen

LOL

WHOOOOAHAHAHA!!! 

Serves them right... Sukkels!!!
Hoe lang zou het nog duren voor het grote nieuws bekend wordt gemaakt? Voor of na 12 uur vanmiddag? Place your bets please!!! 
Vandaag stelde iemand mij de vraag: Wanneer denk je dat Balkenende naar de koningin toe stapt en doorgeeft dat het kabinet gevallen is?"
Mijn antwoord was: Als ik vanavond thuis kom dan hebben we de stemkaarten al door de bus ontvangen.
Ik denk dat de meeste voor het weekeinde werkloos zijn.
Hier heeft Nederland een duidelijk les geleerd.
bomhof is al opgestapt en ze wilde met die actie proberen te zorgen dat het kabinet niet zou vallen.. maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het wel zal gebeuren, als het nie vandaag is dan wel in deze week! 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE bomhof is al opgestapt en ze wilde met die actie proberen te zorgen dat het kabinet niet zou vallen.. maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het wel zal gebeuren, als het nie vandaag is dan wel in deze week! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! is reeds gevallen. Kennen we weer gaan stemme |
http://nu.nl/news.jsp?n=66821&c=11
ja tzat er ook wel aan te komen... twas ff wachten tot na de begrafenis maar nu is het dan zo ver. cda zal wel errug veel zetels gaan krijgen nu...
maar wie wie zal er in het kabinet komen ipv LPF?? PVDA weer trug?
persconferentie met heinsbroek nu op tv... tis weer lekker gezellig daaro 
edit:
journalist: LPF is toch een puinhoop nu?
heinsbroek: nee ik vind het geen puinhoop... het is alleen een wanorde...

shit hey, mag Nederland weer gaan stemmen zo, mag MassivMan NOG steeds niet stemmen

hehe lol dat geld ook voor mij 
Ik verwacht dat CDA nog meer zetels zal gaan krijgen, maar dat de VVD er ook meer zal gaan krijgen.. Ik stem iig weer hetzelfde denk ik!!
Vorige keer was ik nog geen 18 maar ook nu mag ik eindelijk stemmen. Weet nog niet waarop. pdva zal idd wel weer terug komen.
Ik wil dat Heinsbroek een nieuwe party opricht, dan word ik lid en krijg ik ook een Bentley 
Mijn stem heeft ie!
PS:

Re: Puinhopen
Originally posted by eieregooie |
| Originally posted by jploveparade Ik wil dat Heinsbroek een nieuwe party opricht, dan word ik lid en krijg ik ook een Bentley ![]() Mijn stem heeft ie! PS: |
die Heinsbroek vond ik nog niet zo slecht, die zegt gewoon wat die vind en zo hoort dat ook, en dan moet niet meteen iedereen (de pers dus) erop springen dat hij zich met z'n eigen ding bezig moet houden, hij is ook een mens en mag een mening geven over dingen als hij dat wilt
Stem PH (Partij Heinsbroek
)
afgelopen week was er nog een prognose gegeven, de LPF staat op 4 zetels (eerst 26) en CDA staat nu op 51!!! VVD word maar 26 (was 24 volgens mij)
| [i] afgelopen week was er nog een prognose gegeven, de LPF staat op 4 zetels (eerst 26) en CDA staat nu op 51!!! VVD word maar 26 (was 24 volgens mij) |
tis jammer dat het gevallen is. maar wat heeft de PLF nu eigenlijk gedaan dat het geklapt is? okay ze hebben ruzie gemaakt, net zoals het de laatste tijd bij de PVDA ook niet alles. verschil is alleen dat bij LPF mensen met een grotere mond zitten en de pers er meteen bovenopduikt zij ruiken immers bloed. Toch vind ik dat het kabinet in de kortere tijd wel paar dingen goed heeft gedaan. Kwa immigratie werd het veel strenger en dat de minister zelf ziekenhuizen heeft aangesproken waar het kut gaat vind ik ook goed.
maar als ik nu ga stemmen wordt het JP, in die paar weken vind ik het wel een sympathieke gast geworden

Originally posted by jploveparade |
De meeste mensen binnen de LPF dachten maar aan ding en dat was macht, macht en meer macht. (Bv Heinsbroek die over de rug van Bomhoff vice-premier wilde worden). Zoals Marijnissen mooi zei dat hij kwaad was dat die badgasten van de LPF niet aan het landsbelang dachten. Hiermee ben ik het volledig eens en ben blij dat het kabinet gevallen is.
| Originally posted by jploveparade |
Het zat er idd aan te komen ja...
Heb echt medelijden met Beatrix, ene dag loop je nog je man te begraven, volgende dag krijg je meteen dat politieke gezeik over je heen van het gevallen kabinet. Moet ook geen pretje zijn 
Tsja, wat zou die balkenende dan zeggen?
JP:" het spijt me hoogheid, ik weet dat u gister uw man heeft begraven, maar claus is niet de enige die ermee stopt?"
best kut voor 'm