TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- X-qlusive???
Pages (2): [1] 2 »
X-qlusive???
ik weet niet of er al een thread van is want ik ben al maanden niet meer op het forum geweest en heb geen zin om alles door te nemen.Hoop dat het weer wat leuker is geworden 
NOu ik ga zaterdag zeker een kijkje nemen met nog een stel vrienden...Wie gaan er nog meer??
Gr Jason
geileapen.nl
geileapen.nl
geileapen.nl
veel van die apen die op mijn site staan gaan ook dus...hehe misschien herken je ons wel

heej vieze spammer, je url staat niet goed
ik ben dan trouwens in de �O�, bij Armin
Ik zou zo ontzettend graag willen gaan en ik zou er wel 100 euro voor neer willen tellen maar er wilde maar ��n maat van me mee.
De rest had er of geen zin in of kon niet of had geen geld 
en dus gaan we niet
Eerst zat ik zelf ook krap bij kas en twijfelde ik, maar nu kan ik morgen helaas niet naar Dortmund - PSV en ook Arsenal - PSV laat ik waarschijnlijk schieten. Dat scheelt heel wat geld en dus kon ik nu makkelijk gaan.
Maar ja, dat gaat dus niet door
Het leven is hard
oh mijn god wat een line-up!!!
sai loo?nee ho ma...nou ja het spammen was jou idee...haha 
armin is de eau is ook zeker leuk 
| quote: |
| Originally posted by raoel Ik zou zo ontzettend graag willen gaan en ik zou er wel 100 euro voor neer willen tellen maar er wilde maar ��n maat van me mee. De rest had er of geen zin in of kon niet of had geen geld ![]() en dus gaan we niet |
Hoef je alleen rekening te houden met 1 persoon

Maar met zun 2-en vindt ik gewoon niks.
Dan sta je daar de hele avond met zun 2-en te beuken en kun je tegen niemand anders aanlullen.
Maar we gaan nu waarschijnlijk wel naar impulz op 7 december
line up =
al zal het niet zo beuken als XQ
| Originally posted by raoel Maar met zun 2-en vindt ik gewoon niks. Dan sta je daar de hele avond met zun 2-en te beuken en kun je tegen niemand anders aanlullen. |
en ik lul nog geen 10 zinnen in die hele avond (bij wijze van) tegen m, ik lul tegen iederen aan dus gewoon GAAN !
| Originally posted by Optimus mwah, vind ik een beetje een zwak excuus. Tis toch een vriend van je, en als je er bent sta je niet met 2 man op de vloer hoor en ik lul nog geen 10 zinnen in die hele avond (bij wijze van) tegen m, ik lul tegen iederen aan dus gewoon GAAN ! |
Ik ga stampen samen met Kuipers en nog een maat 
| Originally posted by Optimus btw, ik heb al aardig wat geld ontvangen van mensen met mijn sig, waarvoor dank |
| Originally posted by raoel Dat meen je niet? Is dat echt? NERD! |
Ach slet
Lul niet, volgens mij heb je helemaal niks ontvangen 
Als dat wel is, vertel is hoeveel en van wie dan.
ik zal ff een paar eruit halen:
heb van de volgende mensen wat gekregen (zij kunnen dit bevestigen):
Dhr. van der Salm
Dhr. Swennenhuis
Dhr. van Drent
dat was een greep uit de verschillende Donateurs
| Originally posted by ScuL Ik ga stampen samen met Kuipers en nog een maat |

Wij gaan ook met een grote groep, is lange tijd geleden dat er weer zo veel maten van me mee gingen, wordt dus 300% zeker een gezellige beuk party!

| Originally posted by Optimus ik zal ff een paar eruit halen: heb van de volgende mensen wat gekregen (zij kunnen dit bevestigen): Dhr. van der Salm Dhr. Swennenhuis Dhr. van Drent dat was een greep uit de verschillende Donateurs |
;p 
Al met al hebben we nu dus:
Akira
Scul
dr. Quipers
Partyhardy!
total WooT
anyone else?
enneh Raoel, slecht excuus hoor! je gaat toch voor de muziek? (kga al jaren met mn feestmaatje alle feesten af, kvind t juist relaxed met zn 2-en)
Grtzz
WooT
| Originally posted by Dr. Kuipers Wordt zekerz gezellig man ![]() Enne met 2 man is geen probleem, volgens mij al genoeg feesten afgestruind met Kolkiewolkie ![]() En anders zoek je paar leuke dames om mee te ouwehoeren *denkt weer terug aan Qlubtempo HMH* ![]() Ik heb trouwens probleem dat weinig lui hier uit dat dorp mee willen. Maar gelukkig bestaat er nog zo iets als fora he |
en zeker weet dat het een TOPNACHT wordt!!!
| Originally posted by kolkiewolkie kheb sommige inmiddels zo vaak gemeet dat ik van ut weekend zelfs helemaal in me uppie naar de eau in den haag ga en daar dat volkie wel tegen kom en zeker weet dat het een TOPNACHT wordt!!! |
ik doe tzelfde
Ja ja, maar wij gaan altijd met meerdere naar zo'n party.
Lijkt me persoonlijk veel leuker, maar misschien dat ik het nog eens probeer 
Stel dat we met zun 2-en nu nog willen gaan, gaat dat volgens mijn og niet eens meer, want het uitverkocht.
Of klopt dat niet?
Edit:
Niet dat wij alsnog willen gaan, maar iemand anders wilde alsnog gaan
volgens de site is t nog niet uitverkocht, wel bijna, denk dat t toch wel weer volle bak wordt in de hmh 

volgens Q-dance nieuwsbrief zijn dr nog kaarten verkrijgbaar dus sla je slag zou ik zeggen
tzal je iig zeker niet tegenvallen!!!
Ik heb er zin om enorm te stampen...de camera's gaan weer mee dus de foto's komen weer op de geweldige site 
HOMEPAGE
meetinkje dan maar?
ph en ik dachten half 1 balkon, iedereen mee eens?
| Q-dance site: X-Qlusive Italy is UITVERKOCHT! Het X-Qlusive evenement van aanstaande zaterdag is volledig uitverkocht. Mensen die een kaartje hebben bemachtigd, kunnen zaterdag genieten van een unieke hardstyle line up. Maarliest 14 Italiaanse hardstyle toppers zullen in de 'hardstyle music hall' acte de presence geven. Ook kunnen jullie voor het eerst een kijkje gaan nemen in onze zeer X-qlusieve chill out, de Pepsi Stage. Hier kan je genieten van optredens van "Boom Chicago" en chillen met relaxte lounge muziek. |