TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DAT-Tape tiesto gestolen bij 538
Pages (2): [1] 2 »

Posted by blup on Oct-26-2002 23:02:

Unhappy DAT-Tape tiesto gestolen bij 538

Zaterdagmiddag is voor het pand van Radio 538 in Hilversum door een onbekende de DAT-tape met daarop een exclusieve DJ-set van Ti�sto ontvreemd. De dader heeft naar alle waarschijnlijkheid geweten dat een koerier de bewuste tape zou komen brengen voor de uitzending van Van Diepens Dance Departmentop zaterdagavond.
De man heeft bij het hek van Radio 538 staan wachten en aan de koerier gevraagd of hij de set van DJ Tiesto kwam brengen. Onder het valse voorwendsel dat hij de producer van Wessel van Diepen was heeft hij de DAT in ontvangst genomen en is er daarna mee vandoor gegaan.

Het productieteam van Van Diepens Dance Department begon onraad te ruiken toen de set er om vier uur 's middags nog niet was en nam contact op met het koeriersbedrijf. Het bedrijf meldde dat ze zending al afgeleverd was en dat de producer aan wie het gericht was er ook voor had getekend. Eerder deze week is de auto van de bewuste producer opengebroken. Het vermoeden bestaat dat de dader er langer op uit is om de bewuste tape van DJ Ti�sto in handen te krijgen. Radio 538 is inmiddels een onderzoek gestart naar het uitlekken van de komst van de koerier en de vreemde man die voor de zending heeft getekend.

bron: radio 538

binnekort wel te downloaden zeker..

Posted by Arstmak on Oct-26-2002 23:08:

En ik maar denken dat ie altijd live draaide......

Posted by blup on Oct-26-2002 23:14:

quote:
Originally posted by Arstmak
En ik maar denken dat ie altijd live draaide......

ja inderdaad
Live op 538.. tiesto!!

Posted by Freezel on Oct-26-2002 23:28:

maar ter compensatie: volgende week 2 uur lang DJ Tiesto!

Posted by Teknikol on Oct-26-2002 23:30:

Ok TA's, biecht maar op

Posted by jp on Oct-27-2002 00:04:

DAT? Ik dacht dat men tegenwoordig gewoon een cd-rom brandde...?

Posted by Smirnoff on Oct-27-2002 02:54:

Iemand een DAT-tape kopen ??

Ik heb hem in handen gekregen door iemand met de naam t.verw.

BEN ZAT !!!

ofniet dan Futyo !!

Posted by Dj Alpha on Oct-27-2002 03:34:

sorry jongens me server zit in de weg, egt lekker setje

Posted by magrec on Oct-27-2002 10:20:

Wel handig hoor

Ze draaien namelijk heel veel DATjes bij 538 (paul oakenfold sets e.d)
Dat iemand nog niet eerder op het idee is gekomen

Alle tiesto fans weer teleurgesteld omdat ze lethal industry niet kunnen horen...

Posted by Eye-Riz on Oct-27-2002 10:23:

DAT wordt nog steeds het liefst gebruikt voor opnames. Geen gekloot mee. En kan me voorstellen dat als ze het over een exclusieve set hebben, dat ie dan op DAT staat (want alleen dan zal die exclusief zijn, anders tapen ze m inderdaad wel over voordat ie naar een rtadiostation ofwat doorgaat.

Posted by Asperge on Oct-27-2002 12:29:

ach eens kijken welke releasegroup hem heeft geritseld! binnenkort op het internet

Dj_Tiesto-Dance_Department(Non_broadcasted_set)-26-10-2002

Posted by arjoderoon on Oct-27-2002 12:35:

haha. maar euh, ff vraagje wat hebben ze er nou voor in de plaats gedaan dan gisteren? 1 uurtje eerder begonnen met uitzenden van armin?
das dan zeker een waardige vervanger

Posted by Asperge on Oct-27-2002 12:50:

nee dj johan cyber had gedraaid

ofzoiets

Posted by magrec on Oct-27-2002 13:07:

een uurtje langer alle nieuwe kletsers kwam net terug van me werk 20:30, radio lekker hard

Wessel en zijn cd-r's, whitelabels haha heerlijk.
(knalde er mooi ook weer cassius - sound of violence [narcotic thrust remix] er in)

Posted by TranceFool on Oct-27-2002 14:31:

Ja en alles wat radio 538 zegt gelooft natuurlijk iedereen.....ik hoorde van een gozer die bij een ander radiostation werkt dat 538 niet de rechten heeft gekregen van Blackhole om de set uit te zenden terwijl die al wel op het programma stond....kan zijn dat ze dit dus ook gewoon verzonnen hebben. Maaja dat zegt weer iemand anders van een ander radiostation....who knows ?

Posted by Bellie on Oct-27-2002 23:56:

Re: DAT-Tape tiesto gestolen bij 538

quote:
Originally posted by blup

binnekort wel te downloaden zeker..

Hahaha lol
Als ik die set ooit een keer tegen kom op het net kan je mij wegdragen. Wat een actie zeg

GREETZ!!

Posted by jp on Oct-28-2002 00:24:

DAT

Diefstal Audiotape Tiesto

Posted by TimeportE on Oct-28-2002 11:00:

quote:
Originally posted by jploveparade
DAT

whehe.. lol!

wel grappig, groot op de voorkant van de metro: tiesto bestolen!

en ik kijken naar de bladzijde waar het artikel staat.. 20 zinnetjes, en hij was nie eens bestolen! wel lol

Posted by mansie on Oct-28-2002 11:08:

Hehe, lach� man

quote:
Originally posted by jploveparade
DAT

Lach� hoor
De vraag is nu alleen. Volgende week 2 uur Ti�sto... Maar wat mag dat dan wel voor een set zijn?

De diefstal van de tape bewijst wel dat Tijs de populairste DJ van dit moment is! Zo'n tapeje kan blijkbaar veel geld opleveren

Mzzl

Bijna weekend!

Posted by mido on Oct-28-2002 11:32:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
DAT wordt nog steeds het liefst gebruikt voor opnames. Geen gekloot mee. En kan me voorstellen dat als ze het over een exclusieve set hebben, dat ie dan op DAT staat (want alleen dan zal die exclusief zijn, anders tapen ze m inderdaad wel over voordat ie naar een rtadiostation ofwat doorgaat.

Het grote nadeel van DAT is wel dat als je een opname overschrijft dat je of 2 dingen door mekaar hoord of dat de tapes breken....

That's my reason 2 use CD-ROM

Maar ik ben het er mee eens. Geluidskwaliteit van DAT is beter!

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 11:38:

misschien is dat een groot nadeel, maar elk systeem heeft zo zijn nadeel. Nooit gehoord van een gecrashte computer?
de nadelen van DAT zijn trouwens best miniem, want zovaak gebeurt t niet dat bandjes knappen of stukken door elkaar komen. OF betere bandjes kopen, of je recorder eens na laten kijken!

Posted by mido on Oct-28-2002 11:46:

quote:
misschien is dat een groot nadeel, maar elk systeem heeft zo zijn nadeel. Nooit gehoord van een gecrashte computer?
de nadelen van DAT zijn trouwens best miniem, want zovaak gebeurt t niet dat bandjes knappen of stukken door elkaar komen. OF betere bandjes kopen, of je recorder eens na laten kijken!

Ben ik helemaal met je eens.

Ik heb zelf ook een DAT recorder maar ik gebruik hem voornamelijk voor opnames die maar 1x gespeeld hoeven te worden (lees: live set).

Maar verder gaat alles gewoon via CD, is nog een stuk goedkoper ook.

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 11:49:

da's zeker waar, DAT is niet bepaald goedkoop

Posted by mido on Oct-28-2002 11:56:

quote:
da's zeker waar, DAT is niet bepaald goedkoop

*handje schud*

Jubel we zijn het eens met mekaar!

Posted by franzelare on Oct-28-2002 20:17:

Ik heb hier zelf DAT DCC en MD maar het liefst ram ik iets het liefst direct de pc/laptop in dat vind ik zelf makkelijker

Voor portable neem ik altijd MD ookal gaat het wel tenkoste van de kwaliteit maar dat maakt voor portable gebruik niet uit
DAT werk ik bijna niet mee maar DCC heb ik vroeger veel mee gedaan maar dat is nu helemaal verleden tijd! weer eens een mislukkig van een goed idee van philps net als de video2000 in der tijd!

Pages (2): [1] 2 »